قیمت کشک

 قیمت کشک بسته بندی دهکده نصر در تهران

  • کشک مرغوب و با کیفیت ایرانی، جایگاه ویژه ای در بازار فروش کشور های دیگر دارد. قیمت کشک بسته بندی، که بیشترین صادرات به کشور های اروپایی را تشکیل می دهد، در این سایت به حد اقل رسیده است.

    در این مقاله برای کمک به یک خرید درست، کشک مایع خالص و سنتی را معرفی می کنیم. شناخت درست محصول، نحوه تولید، نوع فروش و ارسال و  پاسخ  به سوالاتی از این قبیل، در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

    معرفی و شناخت کشک مایع سنتی

    قیمت کشک بسته بندی مایع با توجه به ترکیب، حجم، میزان فروش، حجم سفارش، برند و … تایین می شود. مهم ترین اصل در تایین قیمت کشک مرغوب، کیفیت آن است.

    در ادامه انواع کشک مایع سنتی را با بهترین مواد اولیه معرفی می کنیم. کشک مایع سنتی از ترکیب کشک خشک گاو و گوسفند تولید می شود. فرایند تولید این کشک ها به شرح زیر است.

    بهترین کشک

    کارخانه تولید کشک مایع سنتی، کشک خشک محلی گاوی و گوسفندی را تهیه می کنند. پس از حرارت و پاستوریزه نموندن، کشک مایع بدون نمک و یا کم نمک (نمک کشک خشک)، را در وکیوم های گرمی، شیشه، دبه ای فله و … قرار می دهند.

    قیمت کشک بسته بندی فله، نسبت به سایر نمونه ها ارزان تر می باشد. از طرفی دیگر فروش کشک مایع در گرم و وزن های مختلف، به خریداران کشک این امکان را می هد تا متناسب با نیاز و مصرف خود کشک مورد نظررا تهیه نمایند.

    عرضه بهترین کشک پاستوریزه در گرم های مختلف و به میزان مصرف، از فساد کشک جلوگیری می کند. کشک سنتی از مهم ترین کشک های صادراتی می باشد که در انواع زیر تولید می گردد:

    1. پاکتی ۱۰۰، ۲۵۰، ۳۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی
    2. شیشه ای ۲۵۰، ۵۰۰ و ۷۰۰ گرمی
    3. دبه ای ۱ و ۲ کیلویی

    قیمت کشک برای فروش عمده

    انواع کشک خشک و مایع و انواع قره قروت کارخانه ای، از طریق سایت های فروش کشکینو به فروش می رسد. شما می توانید بهترین قره قروت صادراتی را با قینتی ارزان تر از سطح بازار خریداری نمایید.

    کشک صادراتی

    خریداران انواع کشک خالص و تنقلاتی و قره قروت کارخانه ای، با مراجعه به سایت های ما می توانند، استعلام قیمت روز و انواع مختلف محصولات را بشناسند.

    مشاوران ما، از طریق واتساپ، اینستاگرام و سایت های کشکینو، به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند. قیمت روز محصولات ما نیز از همین راه ها اعلام می گردد.

    سوالات متداول:

    • پرفروشترین نمونه محصول کشک شما چیه ؟

    کشک مایع ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی پاکتی و شیشه ای دو نمونه از پرفروش ترین محصولات هستند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای