قره قروت پذیرایی

قره قروت ارزان | خرید قره قروت سیاه گاوی اصل با خواص شگفت انگیز آن

  • قره قروت با پایین ترین قیمت از طریق این سایت فروخته می شود. یکی از بهترین و سالم ترین انواع تنقلات که در گروه لبنیات قرار دارد، قره قروت سیاه گاوی می باشد. با توجه به راهنمای خرید آن می توان نوع اصل و باکیفیت را تهیه نمود و از خواص شگفت انگیز آن بهره برد.

    حال برای این که بتوانید خریدی به صرفه و خوب داشته باشید تا انتهای مطلب با ما باشید. ما در این مطلب بر آن شدیم که خصوصیات، خواص، قیمت و نحوه خرید و فروش این محصول لبنی ترش و ملس را در اختیار شما قرار دهیم.

    چگونه از خلوص قره قروت مطلع شویم؟

    حتما در بازار خشکبار با انواع مختلف قره قروت سیاه مواجه شده اید و نمی دانید کدام یک اصل و باکیفیت و کدام یک بی کیفیت است؟

    قارا سنتی

    ولی با اطلاع از راهنمای خرید به راحتی می توانید قره قروت تازه را از نوع کهنه و نامرغوب تشخیص دهید. در واقع همواره جهت داشتن خریدی راحت و به صرفه بهتر است به مراکز معتبری مراجعه نمایید. مراکزی که سالها است که در این زمینه فعالیت دارند و در سطح بازار شناخته شده می باشند.

    به مشخصات قره قروت سیاه توجه نمایید.

    1. قره قروت درجه یک و اصل بافت خشک و در عین حال نرمی دارد که به محض قرار دادن درون دهان آب می شود.
    2. به هیچ وجه چسبنده و غلیظ نیست و به پلاستیک نمی چسبد.
    3. قره قروت خالص با قرار گرفتن بین دو انگشت و با حرارت سر انگشتان آب می شود.

    همواره محصولاتی را جهت خرید انتخاب کنید که سالم و بهداشتی باشند. چرا که محصولات فله ای از آن جایی که رو باز هستند در معرض آلودگی ها و گرد و غبار قرار می گیرند و ممکن است برای سلامتی مضر باشند. قره قروت کارخانه ای بسته بندی شده از همه لحاظ سالم و بهداشتی است. می تواند فواید بی نظیری برای بدن داشته باشد. بهتر است بدانید در گذشته بیشتر قره قروت سیاه گاوی به طور سنتی تهیه می شد. با گسترش تکنولوژی و افزایش میزان متقاضیان، نوع صنعتی آن نیز در بسته بندی های شیک و متنوع به بازار آمده است.

    از خواص قره قروت چه می دانید؟

    جالب است بدانید قره قروت درصد بسیار زیادی کلسیم دارد. از این رو اگر کودک شما به شیر و ماست علاقه زیادی ندارد بهتر است از قره قروت استفاده کنید. معمولا بچه ها و حتی بزرگتر ها عاشق آن هستند. خواص این محصول مفید آن قدر زیاد است که ما فقط در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره مختصری می کنیم.

    تقویت استخوان ها:

    همان طور که در بالا اشاره شد، قره قروت سرشار از کلسیم بوده زیرا از ماست و دوغ به دست می آید. می تواند در استحکام استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان نقش موثری داشته باشد. ضمنا مصرف این فرآورده لبنی به پیشگیری از آرتریت، رماتیسم و لرزش دست ها کمک می کند.

    تلف بسته بندی

    کاهش مشکلات گوارشی:

    قره قروت غنی از فیبر و انواع مواد معدنی است که حرکات روده ای را تنظیم می کند. این محصول با بهبود فرآیند هضم غذا از ایجاد مشکلاتی هم چون؛ نفخ، یبوست، سوء هاضمه و معده درد جلوگیری می کند. از طرفی با داشتن اسید های آلی، سبب کاهش باکتری های مضر و افزایش باکتری های مفید معده می شود. در نهایت عملکرد معده را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

    جلوگیری از سرطان:

    با مصرف قره قروت به صورت خام یا به همراه غذا ها می توان از بروز سرطان روده بزرگ جلوگیری کرد. این محصول ویتامین D زیادی دارد که سبب افزایش جذب کلسیم و فسفر شده و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های قوی، خطر اکسیداسیون سلول ها را کاهش می دهد.

    افزایش مقاومت بدن در برابر امراض:

    بدن با دریافت انرژی های سالم می تواند مقاومت بالایی در برابر بیماری ها به دست آورد حال قره که معدن مواد معدنی، پروتئین و ویتامین های مختلف است دارای قند طبیعی لاکتوز بوده که انرژی مورد نیاز بدن، جهت فعال سازی آنزیم ها را فراهم می کند از این رو بدن توانایی قابل توجهی در مقابله با بیماری های عفونی پیدا می کنند.

    جلوگیری از اضافه وزن:

    قره قروت  میزان چربی اندکی دارد؛ از این رو می تواند به عنوان یک محصول غذایی رژیمی برای افرادی که چربی خون بالا یا اضافه وزن دارند بسیار مفید و موثر باشد.

    رفع مشکلات پوست مو:

    جالب است بدانید قره می تواند سبب درخشندگی و لطافت پوست و رفع شوره سر و موخوره گردد. برای دریافت نتیجه مطلوب فقط کافی است قره قروت را در آب حل نموده و سپس پوست سر را ماساژ دهید و با کلاه پلاستیکی سر را بپوشانید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند و بعد، سر را بشویید.

    قره فله

    در مصرف قره یا تلف افراط نکنید

    قره قروت با تمام فواید، می تواند خطر ساز باشد. مصرف زیادی از حد آن می تواند برای برخی افراد مضر باشد

    • به عنوان مثال؛ افرادی که فشار خون بالایی دارند باید در مصرف این محصول احتیاط کنند. چرا که در ساختار  برخی قره ها نمک زیادی وجود دارد از این رو می تواند فشار خون را افزایش دهد.
    • قره قروت دارای اسیدیته بالایی است. از این رو اگر به مقدار زیادی مصرف شود می تواند به مینای دندان آسیب جدی وارد کند. هم چنین دچار ضعف، بی حالی و سرگیجه شود.

    خرید قره قروت عمده با ارزان ترین قیمت

    حال اگر شما قصد خرید این محصول خوشمزه و مفید را دارید بهتر است به طور مستقیم و بی واسطه به مراکز فروش یا نمایندگی های مجاز به شکل اینترنتی مراجعه نموده و محصول مورد نظر را در حجم های درخواستی تهیه نمایید.

    بهتر است بدانید خرید مستقیم و آنلاین مزیت های بی شماری از قبیل:

    1. کاهش قیمت
    2. حذف هزینه های جانبی
    3. اطمینان از کیفیت قره قروت
    4. امکان ارتباط مستقیم با تولید کننده
    5. صرفه جویی در زمان
    6.  و …قره قروت صادراتی

    نمایندگی مجموعه ما در همین راستا فعالیت گسترده ای دارد و توانسته با عرضه درست انواع قره و انواع کشک در مدل ها متفاوت نظر و توجه بازار های داخلی و خارجی را جلب نموده و حجم قابل توجهی از آن را صادر کند.

    شما برای ثبت سفارشات خود فقط کافی است روی خرید محصول کلیک کنید. پس از دریافت اطلاعات کامل محصول و بررسی کیفیت آن با دیگر رقبا مراحل خرید خود را تکمیل نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای