قره قروت زرد

فروش قره قروت زرد با بهترین کیفیت صادراتی

  • فروش قره قروت زرد و قره قروت تمشکی یکی از بهترین برندها بزرگ ایران از طریق این سایت برای صادرات صورت می گیرد و چنانچه قصد خرید عمده این محصول و یا محصولات مشابه راداشته باشید می توانید با دادن اطلاعات لازم در این زمینه به واحد فروش مجموعه سفارشی خرید خود را صورت بدهید.قره قروت زرد

     فروش قره قروت زرد و تمشکی طاب طاب

    برند طاب طاب تنها برند تخصصی در خراسان شمالی است که دست به تولید انحصاری قره قروت جامد زده است که دراین راستا موفقیت های زیادی را از جذب رضایت مشتری و همچنین کیفیت مطلوب داخلی و خارجی ایران داشته است . این برند  به نام تجاری ترشکامان خراسان شمالی به کشور های اروپایی و امریکایی در سالهای متوالی بار ارسال نموده است که نمونه بار های این برند شامل :

    1. قره قروت زرد یا عسلی
    2. قره قروت تمشکی یا سیاهقره قروت زرد

     می باشد که در نمونه قره قروت از این برند شاهد هستیم که قره قروت ها به مجموعه های کوچکتری تقسیم شده اند.

    قره قروت پذیرایی، قره قروت تخته ای، قره قروت شمشی

    فروش قره قروت زرد به دلیل اینکه برای کارخانه های بستنی مورد استفاده می باشد بیشتر از قره قروت تمشکی می باشد چون که ترشی اصل تری رادارد و همچنین  برای زنگ بستنی مناسب تر می باشد.

     قره قروت تمشکی نیز به خاطر دارا بودن طعم ملس آن نیز مورد استقبال می باشد و برای کشورهای افغانستان و پاکستان بیشتر ارسال می شود.

    قره قروت زرد

    قیمت قره قروت زرد و قره قروت تمشکی

    همین ابتدا ساکن باید گفت که قیمت گذاری برای قیمت را باید از طریق تماس با واحد فروش جویا شد چرا که قیمت ها به روز اعلام شود بسیار بهترو اشتباه در بار نیز کمتر صورت خواهد گرفت.

     قیمت قره قروت زرد و قره قروت تمشکی با برند طاب طاب باهم فرق چندانی ندارند. اما به دلیل نوع بسته نبدی و میزان های متفاوت خرید قیمت گذاری برای این منظور در اینجا امکان ندارد و بهتر است قیمت را همین حالا از طریق شمارهای داده شده جویا شوید.

    چنانچه قصد خرید انواع قره قروت محلی و قره قورت کارخانه ای راداشته باشید بهتر است از نمونه عکسهای موجود در این سایت بهره برده و برای ارسال نمونه با این واحد فروش تماس بگیرید.خرید از نمایندگی های معتبر و همچنین سایت اینترنتی تخصصی باعث ایجاد اطمینان از خرید و همچنین پیگیری فروشنده تا لحظه آخر بار را میدهد که چنانچه بار مسئله ای پیش بیاید مسئولیت ارسال را تا به دست مشتری برسد به عهده خواهد گرفت.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای