کشک خشک پروتئین

عمده فروشی کشک خشک پروتئین

  • کشک خشک پروتئین چه نمونه کشکی می باشد؟
    آیا از شیر گوسفندی و یا گاوی تهیه شده است؟
    پروتئین موجود در شیر چگونه در کشک ذخیره می شود؟

    کشک از ماست با ماندگاری بالا تهیه می شود که در روش سنتی از ماست بدون چربی و یا دوغ باقی مانده پس از کره گیری آماده می گردد. کشک پاستوریزه هم مانند کشک سنتی تهیه می شود ودر بسته بندی های کارخانه و با ارزش غذایی های مشخص و طبق نظارت بهداشت تهیه می شوند. کشک دارای ۵۵ تا ۷۵ درصد پروتئین می باشد.که برای پوکی استخوان،لاغری … مفید می باشد.کشک خشک پروتئین

    کشک از ماده ای اولیه که شیر باشد تهیه می شود.شیر سلطان منایع غذایی وتنها ماده غذایی شناخته  شده در طبیعت می باشد که تمام نیازهای بدن را به طور متعادل تامین کرده و یک غذای کامل می باشد.

    بارزترین ویژگی شیر و وجه تمایز آن نسبت به سایر مواد غذایی،ترکیب پروتئین و دارا بودن املاح چون فسفرو کلسیم میباشد.

    [box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]پیامبر اکرم(ص)فرمودند: تنها چیزی که می تواند جای آب و غذا را کاملا پر کند،شیر است.[/box]

    کشک از شیر بعداز تبدیل شدن به ماست و گرفته شدن آب آن بدست می آید .تمام موادی که از شیر تشکیل می شوند دارای خاصیت های متفاوتی هستند برای مثال از آب جدا شده از کشک برای تهیه قره قروت استفاده می شود.

    کشک خشک پروتئین

    کشک و انواع آن

    کشک براساس نوع خشک و تر بودن آن به سه گروه تقسیم می شود:

    1. کشک نرم پروتئین
    2. کشک خشک  پروتئین
    3. کشک مایع پروتئین

    کشک نرم به نمونه کشکی گویند که دو روز از تهیه آن گذشته شده باشد و به راحتی در دهان آب می شود و مصرف تنقلاتی برای انسان دارد.

    کشک خشک به نمونه کشکی گویند که بعد از قالب گیری به مدت ۷ تا ۱۴ روز در مجاورت هوا و آفتاب قرار می گیرد تا مغز کشک هم خشک شود. این نمونه کشک پایه و اساس تهیه کشک پاستوریزه مایع می باشد.

    کشک خشک پروتئین

    فواید کشک خشک پروتئین

    کشک خشک پروتئین به دلیل دارا بودن پروتئین ،کلسیم و فسفر برای بئن بسیار مفید است برای مثال:

    • برای زنان باردار پروتئین کشک خشک بسیار بالا بوده و به دلیل کم شده کلسیم بدن در دوران بارداری این کشک خشک پروتئین کمک بسیاری را به جبران این منبع در بدن می کند.
    • بازسازی و افزایش تراکم استخوان در عضو آسیب دیده بدن با مصرف کشک جبران می شود و بازسازی می شود.
    • عضله سازی و ایجاد فرم دهی بوسیله مصرف روزانه  کشک که دارای پروتئین است، برای ورزشکاران بسیار مناسب و حائز اهمیت است.

    کشک خشک پروتئین

    فروش عمده کشک خشک پروتئین

    فروش عمده کشک و انواع فروش قره قروت در این سایت  به صورت مستقیم  و بدون واسطه صورت می گیرد.چنانچه  خواستار خرید کشک به صورت تناژ درحد بالا باشید،می توانید مشخصات کشک مورد نظر خود رابا مشاورین ما در میان گذاشته تا بهترین نمونه را به شما معرفی کنند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای