کشک مایع 450 گرمی

سفارش عمده کشک مایع

  • کشک نوعی از فراورده هایی است که به روش‌های مختلف در کارخانه‌های ما تولید و روانه بازارها می شود تمامی مشتریان و مصرف کنندگان عزیز می توانند جههت سفارش عمده کشک مایع با شمار هایی که در سایت قرار گرفته تماس بگیرند.

     

    کشک مایع پاکتی

    اطلاعاتی درباره انواع مختلف کشک

    کشک گرد نرم

    کشک یکی از محصولات تولیدی ایرانی است که از ماست بدون چربی یا دوغ باقی مانده پس از کره گیری تهیه می شود. کشک حاوی ۵۵ تا ۷۵ درصد پروتئین است. خواص غذایی کشک مثل شیر است و سرشار از مواد معدنی مثل کلسیم ، پروتئین ، چربی ، نیاسین یا ویتامین ب ۶ است که در تغییر طعم بعضی از غذاهای ایرانی مثل کشک بادمجان ، آش رشته ،کله جوش و … استفاده می شود.

    برای پر کردن سبد غذایی آشپزخانه تان با کشک ، کافی است از طریق فروشگاه عمده کشکینو نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید کشک حاوی مواد مغذی ارشمندی است که فواید زیادی برای سلامتی بدن دارند. این محصول سرشار از مواد معدنی ، انواع ویتامین ها و پروتئین می باشد . بعضی از خواص کشک به شرح زیر است:

    کشک باعث کاهش وزن و لاغری می شود، علت آن هم نداشتن قند است . کشک را قبل از غذا کمی مصرف نمایید تا از اشتهای زیاد جلوگیری نماید.
    کشک به افزایش انرژی کمک می کند. همچنین کشک به ورزشکاران با افزایش ماهیچه ها و عضله ها کمک می کند.
    ضماد کشک و آب کشکاب برای جلوگیری از ریزش مو و پیشگیری از طاسی مفید است. در طب سنتی این محصول برای درمان ریزش مو استفاده می شود.

    بازرگانی بهترین کشک مایع

    کشک مایع

    ما یکی از بهترین بازرگانی های عمده انواع کشک مایع در ایران هستیم و همیشه سعی بر این داشته ایم این محصول را جهت رضایت مشتریان با کیفیت در اختیارشان قرار دهیم هدف این مجموعه طی چند سال گذشته فقط رضایت مشتریان بوده است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای