تامین کننده انواع قره قروت تخته ای

قره قروت تخته ای

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • قره قروت جزء محصولاتی است که بازار خوبی پیدا کرده و افراد زیادی خواهان آن هستند این محصول فوق العاده توسط این مجموعه با بالاترین کیفیت به فروش می‌رسد ما به عنوان تامین کننده بزرگ انواع قره قروت تخت‌ه ای در ایران سعی داریم تمامی نیازهای مشتریانمان را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنیم.

    قره قروت تخته ای

    کمی قره قروت را باید بشناسیم

    قره قروت تخته ای

    تامین کلسیم مورد نیاز بدن، ضد عفونی نمودن دستگاه گوارش و کاهش چربی خون از خواص قره قروت است. در ادامه با سایر خواص و مضرات قره قروت آشنا شوید.

     قره قروت از فراوردههای جانبی شیر بوده و از فرآیند حرارتی آب پنیر یا آب ماست یا پساب کشک تولید می شود. این ماده غذایی ترش و خوشمزه طرفدارن زیادی دارد و نوع پاستوریزه و بهداشتی آن از خواص فراوانی برای بدن برخوردار است.

    قره قروت دارای کلسیم فراوان بوده، به همین دلیل یکی از اصلیترین خواص قره قروت همچون خاصیت کشک پیشگیری از پوکی استخوان بزرگسالان، نرمی استخوان کودکان، پوسیدگی دندان ها، دردهای استخوانی و شکستگی های مکرر استخوان ها می‌باشد از دیگر خواص قره قروت، درصد پایین چربی آن است که این محصول را به یک محصول رژیمی برای افراد دچار اضافه وزن و چربی خون بالا تبدیل کرده است.

    از حرارت دادن آب ماست، کشک یا دوغ به مدت زیاد مادهای قهوهای رنگ مایل به سیاه به دست میآید که به آن قره قروت گفته می‌شود. این محصول بسیار ترش مزه بوده و به تنهایی یا به عنوان چاشنی همراه غذاهای مختلف مصرف می‌شود. قره قروت در کشور ما در مناطق مختف نامهای متفاوتی داشته، درکرمانبه آن تلف، دریزد به آن تَرَف، در مازندران تَفره، در اصفهان و آبادهبه آن قارا و درشیراز و خراسان با نام قره قروت (نامی ترکی به معنی کشک سیاه) شناخته می‌شود.

    • قره قروت اسیدهایی دارد که دستگاه گوارش را ضد عفونی و از رشد و تکثیر باکتری های مضر در آن جلوگیری می کنند.
    • استفاده موضعی از قره قروت برای درمان شوره سر مفید است. به این منظور مقداری از آن را در آب حل کرده و پوست سر را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید یک ربع بماند. سپس موهای خود را با شامپو ملایم و آب ولرم آبکشی نمایید.

     فروش عمده قره قروت تخته ای

    قره قروت تخته ای

    ما تمامی محصولاتمان را فقط به صورت عمده به مشتریان عرضه می کنیم شما می توانید جهت صادرات این محصول را در تناژهای بالا از ما تهیه کنید مجموعه شرکت‌های ما طی چند سال گذشته صادرات زیادی از کشورهای مختلف را داشتند و توانایی تامین محصول را در تناژ های بالا نیز دارد.

    همچنین لازم به ذکر است فروش به صورت مستقیم بوده و هیچ واسطه ای در کار نمی باشد جهت خرید عمده همین حالا با ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    پیمایش به بالا