کشک خشک

فروش تضمینی بهترین کشک خالص

  • اگر شما هم جزء خریداران بهترین کشک خالص هستید می توانید بهترین نوع آن را از ما تهیه کنید مجموعه شرکت‌ های ما طی چندین سال گذشته سعی بر این داشته اند این محصول را به صورت عمده و بالاترین کیفیت بین تمامی مشتریان عرضه کنند شما می توانید تمامی محصولات ما با کمترین قیمت خریداری کنید البته فروش تضمینی هم در این مجموعه وجود دارد.

    کشک مایع 450 گرمی

    نکات و اطلاعاتی که باید در مورد کشک بدانیم

    کشک مایع 450 گرمی

    مهم‌ترین ویژگی کشک این است که به نسبت شیر و پنیر میزان پروتئین بالاتری دارد. نکته دیگر اینکه پروتئین شیر یا کشک، ارزش زیستی فراوانی دارد و هضم آن راحت‌تر و بهتر است. از نظر سایر مواد مغذی نظیر کلسیم، ویتامین‌های گروه B، آهن و روی نیز کشک غنی بوده و از فواید بسیاری برخوردار است. معمولاً وقتی حرف از کلسیم به میان می‌آید.

    اکثراً شیر و ماست را منبع کلسیم می‌دانند و کمتر اشاره‌ای به کشک می‌شود. در صورتی که هر ۳۰ تا ۵۰ گرم کشک، حدود ۳۰۰ میلی‌گرم کلسیم دارد که در مقایسه با آن هر ۲۴۰ گرم شیر دارای ۲۴۰ تا ۳۰۰ میلی‌گرم کلسیم است.

    کشک یکی از فرآورده‌های جانبی است که طی تهیه کره به دست می‌آید. در واقع آن را از شیر چربی گرفته‌شده یا دوغ تهیه می‌کنند به همین دلیل در بسیاری از موارد، طعم ترشی دارد. این ماده غذایی را بعد از جوشاندن، تغلیظ و در برخی مواقع با خشک کردن دوغی که کره از آن گرفته شده است، تولید می‌کنند. به همین دلیل کشک را می‌توان یکی از محصولات لبنی بدون چربی دانست.

    از آنجا که متخصصان تغذیه روزانه مصرف حداقل ۳ واحد از لبنیات را به تمام گروه‌های سنی توصیه می‌کنند، مصرف هفتگی کشک می‌تواند به تأمین این نیاز کمک کند. یادتان باشد که هر لیوان کشک با غلظت متوسط یک واحد لبنیات محسوب می‌شود و ۶۵ – ۵۵ کیلوکالری انرژی دارد.

    فرآورده‌های لبنی که به صورت کنسانتره تغلیظ شده‌اند یعنی ماست، پنیر و کشک در مقایسه با شیر ارزش غذایی بالاتری دارند.

    بازرگانی عمده انواع کشک خالص

    کشک مایع 450 گرمی

    ما به عنوان بزرگترین بازرگانی عمده انواع کشک خالص در ایران شناخته شده ایم و طی چند سال گذشته همیشه سعی بر این داشته ایم محصولاتی با کیفیت را جهت رضایت مشتریان در اختیارشان قرار دهیم شما می توانید تمامی محصولات مجموعه کشکینو را با کمترین قیمت خریداری کنید رضایت شما از هر چیزی برای ما مهم تر است.

    لازم به ذکر است تمامی فروش و به صورت مستقیم و هیچ واسطه ای در کار نمی باشد شما میتوانید جهت خرید عمده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای