فروش قره قروت بهداشتی با بسته بندی صارداتی

طاب طاب قره قروت عمده ایران

  • طاب طاب قره قروت عمده در ایران است که شرکت خود را با نام ترشکامان در سال ۱۳۸۱ تاسیس کرده است. که می توان جز اولین کارخانجات ساخت قره قروت به صورت عمده دانست که با دستگاههای غیر اتوماتیک توانسته این نمونه محصولات قره قروت را تولید و رفته به رفته با تلاش و ابتکار همکاران این مجموعه دستگاههای تمام اتوماتیک ساخته اند.که موفق به تولیدات جدیدتری از انواع قره قروت ها ی کارخانه ای شوند.

    قره قروت پذیرایی

    قره قروت ها دارای دو نمونه کلی در بازار هستند

    هرگاه سخن ازقره قروت به میان می آید در کنار آن از کشک و انواع آن هم یاد می شود.کشک وقره قروت هر دو دارای خواص بی نظیر هستند که از مهمترین آنها می توان به ضد عفونی کردن دستگاه گوارش و استحکام استخوانها اشاره کرد.

    • قره قروت کارخانه ای
    • قره قروت محلی

    انواع قره قروت محلی را در وزن های ۱۰کیلویی به بازار ارائه میکنند.و قره قروتهای کارخانه ای دارای تنوع اندازه و طرح های گوناگون هستند که مشتریان می توانند برحسب نیاز خود آنهارا خریداری نمایند.

    انواع قره قروت های طاب طاب

    1. قره قروت پذیرایی
    2. قره قروت تخته ای
    3. قره قروت صابونی
    4. قره قروت شمشی
    5. قره قروت کیلویی

    طاب طاب قره قورت عمده ایران

     

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]قره قروت های طاب طاب در جای خنک قرار دهید و به مدت سه سال ماندگاری دارند[/box]

    لیست قیمت محصولات قره قروت طاب طاب

    لیست قیمت قره قورت طاب طاب

    نحوه خرید قره قروت طاب طاب:

    این محصولات با تلاش پیگیر همکاران این شرکت همواره از لحاظ کیفیت و سلامت توانسته است بالاترین امتیاز را به خود اختصاص بدهد و مشتریان وفادار خود را روز به روز بیشتر کند.چنانچه قصد خرید از این نمونه ها را دارید می توانید با واحد فروش ما تماس گرفته و درخواست خود را نهایی نمائید.همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه قره قروتهای بیشتر اینجا کلیک نمائید.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای