کشک و انواع آن در سلامتی استخوان ها

کشک و انواع آن در سلامتی استخوان ها

  • معجزه کشک در درمان استخوانها و لاغری است.شاید برای شما جای تعجب باشد که چطور کشک با این حجم کم می تواند در لاغر کردن موثر باشد!

    کشک و انواع آن دارای خواص بی شمار شیر هستندکه طبق توصیه پزشکان و بزرگان طب سنتی،این منبع غذایی اصیل ایرانی دارای کلسیم و پروتئین می باشد که جزء مهمترین عوامل مقاومت استخوان و ماهیچه های بدن محسوب میشود.

    چرا کشک باید مصرف کنیم

    انسان برای زنده ماندن نیاز به تامین انواع مواد غذایی بدن خود است .که مهمترین اعضای بدن استخوان ها و ماهیچه های بدن هستند که نقش نگهدارند و ایستادن را ایفا میکنند. یک لحظه تصور کنید بدن بدون این دو مورد چگونه حیات خود را ادامه دهد!؟ کلسیم وپروتئین از اساسی ترین عوامل حفظ این دو می باشند.

    کشک و انواع آن در سلامتی استخوان ها

    • عوامل جلوگیری از پوکی استخوان

    1. ورزش (یوگا- پیاده روی)
    2. رژیم غذایی
    3. مصرف پیاز
    4. مصرف سبزی
    5. مصرف کشک
    6. مصرف به اندازه پروتئین
    • عوامل پوکی استخوان

    1. کم تحرکی بدن
    2. اختلالات هورمونی
    3. شرایط تیروئیدی
    4. کمبود کلسیم
    5. ویتامین D
    6. سیگار
    7. داروها

    کشک چگونه از پوکی استخوان جلوگیری میکند

    کشک دارای انواع گوناگونی است.اما همگی از شیر حیوانی،که سرشار از کلسیم و پروتئین می باشد تهیه می شود.متخصصان تغذیه مصرف روزانه حداقل ۲ واحد از لبنیات را به همگی توصیه می کنند. مصرف کشک تنقلاتی نرم برای کودکان و نوجوانان که سوخت و ساز بدنشان بالاست و ضعیف بودن سیستم بدنی که در این سنین دارند،بسیار اثر گذار است.همچنین بدلیل مصرف تغذیه نادرست،دارو ها و کم تحرکی در بزرگسالان توصیه میشود از کشک مایع و تنقلاتی استفاده کنند چرا که با وجود سن زیاد کشک روند پوکی استخوان را تا حدودی کنترل میکند.همجنین مادران باردار نیاز شدید به مصرف روزانه کلسیم دارند.

    کشک و انواع آن در سلامتی استخوان ها

    چگونه کشک لاغر میکند

    این منبع غذایی کم حجم اما مقوی،گرسنگی را کاهش و حجم معده را پر میکند که همین دو امر چنانچه به صورت منظم و روزانه به اندازه مصرف شود باعث لاغری و کم کردن وزن میشود. افرادی که میخواهند کشک را برای لاغری خود انتخاب کنند لازم است توجه داشته باشند که چنانچه نفخ رود دارند باید از نعنا و یا زیره در کنار کشک استفاده کنند و مصرف کشک را در برنامه غذایی به صورت متفاوت در غذاهای مانند کشک و بادمجان که دارای خواص بسیاری است  بسیار در لاغری اثر دارد داشته باشند.

    کشک منبع غذایی عالی برای لاغری

    چگونه کشک خوب بخریم

    با توجه به توضیحات ارائه شده و شناخت کشک و انواع آن تلاش کرده ایم،بهترین کشک های محلی و کارخانه ای ایران را در مجموعه صنایع غذایی کشکینو گرد هم آوریم که خوشبختانه در این توانسته ایم محصول قره قورت و انواع آن هم به این محصول اضافه کنیم که برای راحتی حال مصرف کنندگان این امر محقق شد است.شما می توانید از طریق واحد فروش ما خرید خود را تکمیل نمائید.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای