قیمت کشک مایع

تخفیف قیمت کشک مایع در ماه رمضان

  • همواره در ماه مبارک رمضان در ایران به دلیل دارا بودن کلسیم و همچنین ایجاد سیری در طول روز از کشک به عنوان غذایی کامل در این ماه بهره برده می شود که قیمت کشک مایع صالح و قیطران در این ماه با تخفیف ۲۰درصدی همراه بوده است.

    قیمت کشک مایع

     قیمت کشک مایع

    کشک مایع بر اساس میزان خلوص و ترکیب آن با کشک گوسفندی و گاوی دارای قیمت های متنوعی می باشد .علاوه بر این تنوع در اندازه و طرح باعث شده که قیمت نهایی برای آن در این سایت قرار داده نشود.قیمت کشک مایع هر برندی را براساس کیفیت و بسته بندی آن در نظر گرفته اند کشک های شیشه ای از قیمت بالاتری نسبت به دیگر نمونه ها برخوردار هستند.

    قیمت کشک مایع

     انواع کشک مایع

    کشک مایع را در بسته بندی های متنوع و اندازه های گوناگون تولید می کنند. کیفیت و اندازه در این امر بسیار مهم می باشد که همین امر در قیمت کشک مایع تاثیر گذار می باشد.

    برای داشتن انتخابی بهتر و آگاهی بیشتر در موقع خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • کشک پاستوریزه ۱۰ کیلویی
    • کشک پاستوریزه ۵ کیلویی
    • کشک پاستوریزه ۹۰۰ گرمی
    • کشک پاستوریزه ۴۵۰گرمی
    • کشک پاستوریزه ۴۰۰ گرمی
    • کشک پاستوریزه ۲۵۰ گرمی
    • کشک پاستوریزه ۱۰۰ گرمی

    قیمت کشک مایع

    چرا از کشک مایع استفاده کنیم

    همانطور که میدانیر امروزه به دلیل حجم بالای کار و کم شدن زمان انسان ها وهمچنین خستگی های مدام بعد از کار مردم رو به مصرف غذاهای آماده زود پخت آورده اند.که متاسفانه این نمونه غذاها به دلیل خب مغز پخت نشدن آسیب هایی را به معده و سیستم گوارش آورده و می آورد.

    غذاهایی قره ۲۰ چون پیتزا،همبرگرانواع ساندویچ های گرم که مواد غذایی اصلی آنها باید کمی آب پز شده باشند از این نمون ها هستند.

    در ایران همواره استفاده از غذاهای ایرانی به همان روش قدیم خود مرسوم بوده است که دل همه ایرانیان رادر هر کجای دنیا با خود برده اند و جایگاه خود را به همان میزان قبل حفظ کرده اند.

    کشک مایع و غذاهایی که با آن تهیه می شود یکی از این موارد هستند.که در همین قرن۲۰ باوجود امکانات پیشرفته و دستگاههای مکانیزه توانسته اند برای راحتی و در دسترس پذیری بیشتر مردم اقدام به تولید کشک مایع نمایندوبرای مردم، زمان بیشتری را برای استراحت فراهم نمایند.

    کشک مایع را همه گروه سنی دوست دارند.و این به دلیل در دسترس پذیری و نرم و مایع بوده کشک است که بزرگسالان و کودکان که بخش مهم و بزرگی جامعه را در برگرفته اند و نیازمند سلامتی بیشتری هستند به کشک مایع  علاقه داشته باشند.قیمت کشک مایع

    موارد استفاده از کشک مایع

    از کشک مایع در موارد زیر استفاده می شود.در ایران با توجه به مناطق متفاوت وسلیقه افراد درغذاهای سنتی ازکشک خشک و کشک مایع استفاده های گوناگونی در غذا می شود.قیمت کشک مایع در این موارد براساس حجم مصرف متفاوت می باشد.مصرف خانگی و مصرف برای طباخی ها و رستورن هاو بیمارستان ها متنوع می باشد.

    پخت غذاهای سنتی ایرانی :

    1. کشک و بادمجان
    2. آش کشک
    3. حلیم بادمجان
    4. کله جوش
    5. آش بادمجان
    6. ابگوشت کشک
    7. کشک لبو
    8. کشک و کدو
    9. کشک سیب زمینی
    10. سوپ کشک

    قیمت کشک مایع

    تخفیف قیمت کشک مایع ماه رمضان

    کشک صالح و کشک قیطران هرساله به مناسبت ماه رمضان برای خرید راحت تر و به صرفه تر تخفیفات مورد قبولی را در این ماه برای روزه داران قرار میدهد.که این تخفیفات ۲۰درصدی و ۱۵ درصدی شامل همه نمونه کشک های مایع پاکتی این دوشرکت بزرگ بوده است.امیدواریم که با چشیدن مزه و طعم این نمونه کشک مایع در غذاهای سنتی کنار سفره افطار خاطرات خب شما را زنده کرده و دعای خیر شما را شامل شویم.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای