کشک صالح اصل

صادرات کشک صالح اصل

  • کشک صالح اصل یکی از برند های معروف لبنیاتیست که در بسته بندی های مختلف نیاز اصلی خانواده ها و رستوران های ایرانی را تامین میکند.

    کشک صالح اصل

    کشک

    کشک دارای خواص، منیزیوم، کلسیم، پروتئین و … است که دقیقا این خواص را میتوان در شیر یافت از این رو کشک یک جایگزین کامل برای شیر است.
    کشک از ماست و دوغ تهیه می شود. ابتدا ماست را در مخزنی به نام مشک میریزند، پس تکان دادن های بسیار از ماست کره به دست می آید، در اینجا ماست کاملا رقیق شده، به آن آب اضافه می شود.
    بعد از اضافه کردن آب، مدتی آن را میجوشانند که ماده ی ترش و کرم رنگی به نام کشک محصول نهایی است.

    انواع کشک

    • کشک  زیره
    • کشک گوسفندی
    • کشک تازه
    • کشک زرد

    بسیاری از افراد از کشک برای لاغر شدن استفاده میکنند. بخاطر حجم بالای پروتئین آن و چربی کم.
    اما بعضی از کشک بخاطره عضله سازی و تناسب اندام استفاده میکنند، بازهم به دلیل پروتئین بالا و چربی کم.

    کشک صالح اصل

    انواع کشک صالح اصل

    • کشک صلح ۴۰۰ گرمی
    • کشک صالح ۹۰۰ گرمی
    • کشک صالح ۵ کیلویی
    • کشک صالح ۱۰ کیلویی

    تمام این کشک ها، موجود در فروشگاه های زنجیره ای یا مغازه های محلی وجود دارد.کشک ها میتواند به صورت خشک، برای مصرف تنقلات باشند؛ یا به صورت مایع برای پخت و پس باشد.
    هم به صورت فله و هم دبه ای هم در فروشگاه ها میتوان یافت.اما فروشندگان، به دلیل باور غلطی که در مورد کشک دارند، آن بیرون از یخچال نگهداری میکنند، که این کار باعث میشود پروتئین داخل کشک تحلیل شده و فاسد شود‌.
    کشک صالح اصل، تولید ایران بوده، و در تولید آن بسیاری از جوانان ایرانی نقش داشتند. پس با خرید کشک صالح اصل میتوان در تولید ملی سهیم بود و بسیاری از جوانان مشغول به کار را تشویق کرد‌.

    کشک پاستوریزه صالح

    صادرات کشک صالح اصل

    کشک صالح اصل را به کشورهای اروپایی، آمریکایی و بعضی کشورهای آسیایی صادر میکنند‌.ایرانی ها از قدیم‌ ایام، از کشک استفاده های بسیاری میکردند.هرجای دنیا هم که باشند اصالت خود را کاملا حفظ میکنند.کشک صالح را میتوان به فروشگاهای ایرانی موجود در کشورهای دیگر صادر کرد.صادرات کشک میتواند از طریق فروشگاهای اینترنتی هم انجام شود.این فروشگاه ها در بازه ی زمانی مشخصی، فروش خود را به خارج از کشور انجام می دهند.
    از این رو خریداران خارج از کشور میتوانند محصول مورد نظر خود را از طریق این سایت ها سفارش و بعد از مدتی آن را دریافت کنند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای