کشک نرم تولید روز کشک دو رنگ دو سرپیچ

کشک باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • کشک نرم یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین محصولات در بازار است. تولید کنندگان این محصول با ایجاد تنوع در کشک تمام سلیقه‌ها را پوشش داده‌اند. تنوع در هر محصولی اصلی‌ترین عامل فروش بیشتر آن محصول می‌باشد. برای پاسخ به سوالات شما در این متن همراه ما باشید.

    کشک نرم چیست؟

    برای درک بهتر این موضوع شناخت کشک به عنوان محصول مد نظر بسیار مهم است. در این قسمت به معرفی کشک نرم و تفاوت آن با کشک خشک و مایع می‌پردازیم.

    کشک نرم به کشک‌های تولید روز گفته می‌شود. این محصول بافت نرمی دارد؛ به  گونه‌ای که به محض قرار گرفتن در دهان آب می‌شود. عموماً کشک‌های نرم برای صرف تنقلاتی و روزانه تولید می‌گردند.

    کشک‌های نرم بهترین جایگزین برای تنقلات ناسالم می‌باشند. تولید کنندگان کشک محصول نام برده را با تنوع در طمع و طرح تولید کرده‌اند.

    تولید کنندگان با این کار علاوه بر پوشش تمام سلیقه‌ها، میل به استفاده از این محصول لبنی را تا حد بالایی افزایش داده‌اند؛ به گونه‌ای که به دلیل ظاهر زیبای کشک‌های نرم، کودکان نیز به استفاده از این محصول ترغیب می‌گردند.

    کشک نرم را به عنوان کشک دونم در داخل ایران می‌شناسند.

    این نمونه محصول عموماً برای صادرات با میزان خشکی بالاتری تولید می‌گردد؛ تا در زمان انتقال دچار کپک یا خرد شدگی نشود.

    کشک نرم عموماً مصرف غذایی ندارد تنها به عنوان تنقلات روزانه استفاده می‌گردد. مصرف روزانه ۲ تا ۳ عدد کشک می‌تواند علاوه بر تامین کلسیم بدن به رفع پوکی استخوان و سلامتی بدن کمک بسیاری کند.

    کشک نرم

    شناخت مواد تشکیل دهنده این مجصول تنقلاتی

    همانگونه که گفته شد کشک های تولید روز عموماً مصرف تنقلاتی دارند. کشک های نرم کارخانه‌ای که در بازار موجود است عموماً به صورت ناخالص و با آرد یا نشاسته تولید شده اند. ترکیب اصلی تولید کشک های تنقلاتی بدین شرح است:

    ماست: اصلی‌ترین ماده در تولید کشک ماست می‌باشد. برخی از تولید کنندگان به جای ماست در تولید کشک نرم از ریکوتا یا سایر مواد جایگزین استفاده می‌کنند؛ همین امر اصلی ترین عامل تغییر کیفیت و قیمت کشک در بازار است.

    نشاسته یا آرد: ناخالصی کشک‌های تنقلاتی نیز در کیفیت یک محصول تاثیرگذار است. بهترین کشک نرم تنقلاتی با ترکیب ثابتی از ناخالصی نشاسته و یا آرد تولید می‌گردد؛ اگر میزان ناخالصی دراین کشک ها زیاد باشد، موجب کپک یا خرد شدن کشک می‌شود.

    نمک: برخی خریداران کشک به میزان شوری و طعم این محصول بسیار اهمیت می‌دهند. کشک‌های کارخانه‌ای به نسبت کشک‌های سنتی از نمک کمتری برخوردارند. دلیل این امر نیز تولید روز این محصولات است. افزودن نمک به کشک برای جلوگیری از کپک آن انجام می‌گیرد و تولید روز کشک تا حد بالایی نیاز به استفاده زیاد از نمک را کاهش داده است.

    پودر آب پنیر: پودر آب پنیر یکی از مواد مصرفی در تولید کشک‌های تنقلاتی می‌باشد. از این ماده برای سفت شدن کشک استفاده می‌شود.  پودر آب پنیر نه تنها یک مواد لبنی و بی‌ضرر است بلکه خواص بالایی دارد.

    قره قروت: قره قروت یکی از محبوب‌ترین مواد لبنی در ایران است. از این محصول ترش به عنوان طعم دهنده در کشک ها استفاده می‌شود. هر چقدر میزان استفاده از قره قروت بیشتر باشد طمع آن ترش‌تر و رنگ آن تیره‌تر می‌گردد.

    نکته: همان طور که بیان شد، ترکیب کشک تنقلاتی متفاوت است و ما تنها مواد اولیه مورد استفاده رایج در تولید بهترین کشک صادراتی مرور کردیم.

    کاربرد این محصول به دو شکل خالص و تنقلاتی

    تنوع تولید کشک نرم در انواع طمع و طرح همانطور که بیان شد به تمام سلیقه‌ها پاسخ داده است. میل به استفاده از کشک به دلیل همین تنوع در طعم و طرح بالاتر رفته است. کشک علاوه بر مصرف غذایی کاربردهای دیگری نیز دارد. بیایید انواع کاربرد کشک را با هم بررسی کنیم:

    بهترین کشک

    تهیه غذا:

    رایج‌ترین و شناخته‌ترین موارد استفاده از کشک استفاده از آن در طبخ و آماده‌سازی غذا می‌باشد. در غذاهای سنتی ایرانی نظیر کله جوش، آش، کشک بادمجان و بسیاری از غذاهای مناطق مختلف ایران از کشک استفاده می‌گردد؛ که این نشان دهنده آگاهی گذشتگان از مزایای کشک می‌باشد.

    مصرف تنقلاتی:

    با رود کارخانه‌ها به عرصه تولید کشک و تنوع ایجاد شده در تولید، امروزه در بسیاری از مهمانی‌ها نیز از کشک‌های پذیرایی و طمم‌دار استفاده می‌شود. عده زیادی نیز از این ماده غذایی در مصرف روزانه خود برای تامین نیاز بدن استفاده می‌کنند.

    تولید مواد آرایشی و بهداشتی:

    کشک یک لکه بر و جوان ساز بی‌نظیر پوست است؛ همین امر موجب شده است تا تولید کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی از این محصول به عنوان مواد اولیه در تولیدات خود استفاده نمایند.

    تقویت پوست سر و ریشه مو:

    از کشک برای پیشگیری از تاسی سر و جلوگیری از ریزش بیش از حد موها نیز استفاده می‌گردد.

    تناسب اندام:

    کشک از ریزه‌ خواری در طول روز پیشگیری می‌کند؛ به گونه‌ای که مصرف ۲ تا ۳ عدد کشک در میان وعده باعث ایجاد سیری در افراد می‌شود؛ در نتیجه بدن احساس نیاز کمتری به غذا پیدا می‌کند.

    استفاده از کشک در مکمل‌های دارویی:

    همانطور که بیان شد کشک حاوی مقادیر زیادی پتاسیم، کلسیم و پروتئین است؛ همین امر سبب شده که در مکمل‌های طبیعی بدنسازان از کشک به عنوان مواد اولیه استفاده گردد.

    موارد ذکر شده برخی از رایج‌ترین موارد استفاده از کشک است. نکته قابل تامل در مورد استفاده اصولی از کشک صرف درست و به حد این محصول می‌باشد. کشک حاوی پروتئین، کلسیم و سایر مواد غذایی به صورت فشرده است؛ پس مصرف بیش از اندازه آن موجب رسوب این مواد بدن می‌گردد و می‌تواند نتیجه‌ای عکس به همراه داشته باشد.

    تولید کشک دونم دو سرپیچ دو رنگ

    کشک دونم به دو صورت خالص و تنقلاتی تولید و راهی بازار شده است. کشک‌های تنقلاتی تنها مصرف خوراکی دارند و برای استفاده در غذا یا صنایع کاربردی ندارند . اما تنوع این کشک‌ها در طعم و طرح به نسبت کشک‌های خالص بالاتر است.

    تولید کنندگان کشک این محصول را در تنوع بالا و گاهاً برخی نمونه ها را، به صورت انحصاری راهی بازار کرده‌اند. یکی از کشک‌های جدید و پر تقاضا در بازار کشک دو سرپیچ دو رنگ است.

    کشک دو سرپیچ یا فرفره‌ای یکی از کشک‌های صادراتی  ایران می‌باشد؛ که عموماً به کشورهای اروپایی نظیر آلمان و انگلیس و گاهاً کانادا ارسال می‌گردد. تقاضای این کشک در بازار داخلی به نسبت بازار صادراتی کمتر است.

    برای ایجاد کشک جدید مناسب با بزار داخلی، برخی تولید کنندگان کشک دو سرپیچ را با ترکیب قره قروت و به شکل دو رنگ نیز تولید نموده‌اند.

    کشک دو سرپیچ دو رنگ با خمیر مایع کشک‌های تنقلاتی یعنی ماست، پودر آب پنیر، قره قروت، نمک و نشاسته تولید می‌شود اما برای دو رنگ کردن آن از قره قروت سنتی نیز استفاده شده است؛ به گونه‌ای که نیمی از آن، کشک سفید و نیمی دیگر قره قروت است و شکلی حلزونی دارد.

    جذابیت ظاهری کشک دو سرپیچ دو رنگ سبب شده که این کشک نسبت به نمونه دو سرپیچ ساده در بازار داخلی نیز طرفداران خود را پیدا کند.

    از آنجا که این محصول یک محصول جدید و نوین است، بازار خوبی را پیش رو خواهد داشت و خریداران عمده کشک با سرمایه‌گذاری روی این محصول می‌توانند در شهر و استان خود این محصول را معرفی نموده و به صورت انحصاری روی فروش آن کار نمایند.

    بسیاری از تولید کنندگان کشک تنقلاتی قادر به تولید این نمونه محصول نیستند؛ بنابراین برای تهیه کشک دو سرپیچ دو رنگ باید تولید کنندگان این کشک را شناخت. کشکینولند یکی از تولید  و عرضه کنندگان کشک دو سرپیچ دو رنگ در ایران است؛ که توانسته است با معرفی درست این کشک باکیفیت ارزان قیمت علاوه بر بازار داخلی بازار صادراتی کشک نام برده را رونق بخشد.

    دوسرپیچ دورنگ

    قیمت و فروش کشک نرم دو سرپیچ دو رنگ

    کشک دوسرپیچ دو رنگ به نسبت کشک‌های خالص از قیمت ارزانتری برخورد دارد. قیمت ارزان کشک‌های تنقلاتی نظیر کشک دو سرپیچ دو رنگ، موجب شده است تا تمامی اقشار جامعه توانایی خرید کشک را داشته باشند. قیمت کشک ارزان همچنین موجب فروش بیشتر این محصول در دو بازار داخلی و صادراتی شده است. در کنار قیمت ارزان از تنوع کشک‌های تنقلاتی نیز نباید غافل شد.

    برخی از تولید کنندگان نظیر کشکینولند با راه اندازی سایت‌های فروش مستقیم اقدام به عرضه انواع کشک تنقلاتی و خالص و انواع کشک خشک و مایع با قیمت کارخانه نموده‌اند.

    این سایت، سایت اصلی کشکینولند است که عرضه مستقیم و بی‌واسطه انواع کشک و قرقروت از طریق آن صورت می‌گیرد. خریداران کشک عمده می‌توانند با تماس با مشاوران فروش کشکینولند علاوه بر سفارش محصول از چگونگی ارسال و زمان ارسال محصول اطلاع یابند.

    مشاوران ما همچنین به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد. کار اصلی این مشاورین، مشاوره در خرید به شما عزیزان است. کارشناسان فروش ما در تلاشند تا با یک مشاوره درست شما را در انتخاب محصولی مناسب با نیاز خود راهنمایی نمایند. این عمل موجب می گردد که معامله ای دو سر سود را تجربه کنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اسکرول به بالا