کشک سنتی

فروش | کشک مایع | برای طباخی ها + لبنیاتی ها

  • فروش کشک مایع به صورت عمده برای طباخی ها و لبنیاتی ها، از طریق سایت انجام می شود. کشک سنتی در مناطق مختلف ایران یافت می شود. این مسئله باعث شده که کیفیت کشک و اعتماد خرید به یکسری از مناطق در این خصوص بیشتر شود. چنانچه متقاضی خرید عمده کشک سنتی برای کارخانه خود هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

    به جرات می توان گفت فروش اینترنتی، امروزه یک روش عالی و موثر در تجارت محسوب می شود. این نمونه فروش بازدهی بالایی را دارد؛ چرا که در ساده ترین حالت ارتباط مستقیمی بین تولید کننده و خریدار برقرار می شود.

    بیشتر بخوانید: کشک خشک

    فروش کشک سنتی کارخانه ای

    بخشی از تولیدات کشک در ایران مربوط به استان چهارمحال و بختیاری است. تولیدات این نمونه کشک ها به صورت ارگانیک و کاملا محلی تولید انجام می شود. این نمونه کشکها بسیار گران و با کیفیت هستند.

    یکی از بزرگترین کارخانه تولید کشک مایع سنتی در استان اصفهان اقدام به تولید این محصول از کشک خشک محلی چهارمحال نموده است. کشک های مایع تولیدی این کارخانه از ترکیب کشک خشک محلی گاوی و گوسفندی، و بدون افزودنی تولید می گردد.

    انواع کشک

    پس از تهیه بهترین کشک خشک سنتی چهارمحال و بختیاری، کشک های خریداری شده را در مخازن بزرگ آب جوش می ریزند. این عمل چند بار تکرار می گردد تا ناخالصی و نمک موجود در کشک خشک تا حد امکان از آن خارج گردد.

    پس از پاکسازی کشک از نا خالصی و میکروب احتمالی، آن  ها را در دستگاه های مخصوص ریخته و طی فرایندی به کشک مایع تولید می کنند.

    نکته: در تولید این کشک مایع از هیچ افزودنی و نمکی استفاده نمی گردد و نمک موجود در آن همان نمک کشک خشک اولیه می باشد.

    بیشتر بخوانید: قیمت کشک

    کشک مایع سنتی فله برای طباخی و لبنیاتی ها

    طبع کشک سنتی بیشترین تاثیر را در طمع غذا و … دارد. از آنجا که عمده مصرف کشک سابیده در طبخ و چاشنی غذا می باشد، با کیفیت آن اهمیت بالایی دارد.

    غذا پزی ها، طباخی های سنتی و لبنیاتی ها از جمله خریداران عمده کشک مایع هستند. به منظور کاهش قیمت کشک سنتی، این محصول برای این خریداران به صورت فله عرضه می شود.

    کشک سنتی ما پس از میکروب کشی و تولید، در پاکت های وکیومی ۶ و ۱۰ کیلویی عرضه می گردد. اما وکیوم این محصول در پاکت چه مزایایی دارد؟

    1. کاهش قیمت نسبت به نمونه شیشه ای
    2. پیشگیری از ورود مجدد میکروب به داخل کشک
    3. حمل آسان نسبت به سایر نمونه ها
    4. و …کشک مایع

    خرید کشک سنتی

    فعالیت گروه کشکینو در خصوص کشک سنتی و کشک کارخانه ای فله به صورت عمده فروشی می باشد.  این مرکز، انواع کشک و قره قروت را با قیمت های خوبی ارائه نمایند. فعالیت های اینترنتی این مجموعه موجب صادرات بیشتر کشک و قره شده است.

    چنانچه متقاضی برای خرید عمده کشک مایع سنتی در بازار و برای کارخانه خود هستید، می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

    فروش عمده کشک مایع چگونه انجام می گیرد؟

    موقعیت فروش کشک سنتی در بازار به گونه ای است که مشتریان بتوانند خرید عمده کشک را داشته باشند. کشک سنتی به دلیل خالص بودن باید بهترین کیفیت را داشته باشد. با این قواعد با کمترین دور ریز می توان، کشک مایع را تولید و مورد استفاده قرار داد.

    سخن آخر:

    کشک مایع یکی از نمونه کشک های متنوع عرضه شده در بازار است. این کشک نیز با ترکیبات گوناگونی تولید می گردد. بهترین کشک، نمونه سنتی آن می باشد.

    از آنجا که دسترسی به محصولات سنتی در بسیاری از شهر ها دشوار است، کارخانه ها اقدام به تولید کشک پاستوریزه سنتی نموده اند. این تولید کنندگان، با راه اندازی سایت های مستقیم فروش، امکان دسترسی آسان به محصولات را فراهم کرده اند.

    بیشتر بخوانید: کشک عمده

    کشک مایع پاستوریزه، با ارزان ترین قیمت در این سایت عرضه می گردد. پاسخ گویی، خرید کشک ارزان، صرفه در زمان و هزینه و … از مزایای خرید کشک از این مراکز معتبر است.

    کشک خشک

    سوالات متداول:

    • کشک  سنتی به صورت گرمی و غیر فله در چه حجمی موجود می باشد؟

    این محصول در دو زن ۴۵۰ و ۹۰۰ گرمی تولید می شود.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای