خرید کشک دورنگ

خرید کشک دو رنگ صنعتی ایران

  • خرید کشک دو رنگ که یکی از محصولات تنقلاتی محسوب می شود.با توجه به میزان کیفیت و اندازه آن قیمت گذاری می شود.قیمت آن برای خریدهای عمده در بازار ایران متفاوت می باشد.این نمونه کشک های پذیرایی خوب و با قیمت های رقابتی به حساب می آیند. که از طریق این مرکز امکان خرید آن می باشد.

    در حال حاضر تولید این کشک به عنوان یکی از کشک های مزه دار ترش و لذیذ می باشد.که از آن برای پذیرایی و تنقلات استفاده می شود.

    انواع کشک دو رنگ

    در بازار دارای تنوع محصولی محدودی است.که این مرکز به صورت خرید عمده می تواند در اختیار مشتریان قرار بدهد.

    • کشک دو رنگ قره قورت آویشن
    • کشک دو رنگ قره قورت گاوی
    • کشک دو رنگ قره قورت گوسفندی
    • کشک دو رنگ قره قورت نعنا موسیر
    • کشک دو رنگ قره قورت سبزی کوهی
    • کشک  دو رنگ قره قورت شتر

    قیمت کشک دورنگ

    کشک دو رنگ موقعیت تجاری با حاشیه سود بالا را برای پخش کنندگان کشک فراهم میکند.که از تنوع بسته بندی با وزن های متفاوتی برخوردار است.

    قیمت کشک دو رنگ ایران

    بازار کشک در استان خراسان و چهار محال و بختیاری به عنوات اصلی ترین موقعیت منطقه ای تولید و عرضه کشک با قیمت ارزان محسوب میشود. این سایت با عرضه مستقیم بهترین کشک دو رنگ بهترین قیمت را به شما عرضه می کند.که قیمتها بر حسب میزان و کیفیت محصول متغییر است.

    کشک چقدر باید بجوشد

    1. طریقه جوشاندن کشک پاستوریزه: کشک پاستوریزه را به میزان لازم در ظرفی با آب مخلوط می‌کنند. تا حالت غلظت مناسبی به خود بگیرد. یعنی برای هر قاشق یک لیوان متوسط آب در نظر گرفته می شود. سپس به مدت ۲۰ دقیقه جوشانده تا مثل شیر بالا بیاید. و به آن نعنای داغ به همراه پیاز اضافه می‌کنیم. تا سردی حاکم بر آن گرفته شود.
    1. طریقه جوشاندن کشک خشک ساییده شده: بنا به گفته مادران قدیم انواع کشک خشک را بعد از ساییدن در ظرفی ریخته و برای از بین بردن میکروب‌های آن به مدت ۲۰ دقیقه می جوشانید. تا به میزان جوش خود برسد. نکته جالب اینجاست که مادران قدیم یک تکه نان در آن می انداختند تا کشک حالت سفت و غلیظ خود را حفظ کند. البته این مسئله همیشه اتفاق نمی‌افتد. اما برای اطمینان این کار را انجام می دهند.

     قیمت خرید کشک دورنگ در بازار

    باعث افتخار است که ما در محصول کشک دو رنگ توانسته ایم جایگاه خوبی را در بین مخاطبین خود داشته باشیم. برای خرید کشک و دیگر محصولات آن می توانید با کارشناس فروش سایت کشکینو تماس گرفته و شرایط لازم را  جویا شوید.

    منبع :ikashk.ir

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای