فروش کشک پگاه پاستوریزه

فروش کشک پگاه پاستوریزه در بازار

  • فروش کشک پگاه همواره جایگاه عالی را بین شرکت های رقیب خود دارد.و جز شرکت برتر صنایع غذایی در بازار ایران است.

    در سال 1393 پگاه توانست از بین پانصد شرکت غذایی رتبه نخست کیفیت و ارتقای سلامت را به خود اختصاص بدهد و این جایگاه را در سالهای متوالی حفظ کند.در بازار انواع کشک پاستوریزه تولید و عرضه میشود.که شرکت پگاه دراین زمینه دو نمونه محصول مایع کشک تولید میکند.

    انواع کشک مایع صنعتی پگاه

    1. کشک طلایی طعم دار پگاه 470 گرمی
    2. کشک مایع 250گرمی
    3. کشک مایع 500گرمی

    کشک طلایی470 گرمی:

    کشک طلایی که با بسته بندی پای پرو پیلین در وزن 470 گرم تولید می شود. دارای پروتئین 8 و نمک 2 درصد میباشد.که 82 درصد رطوبت دارد. و برای سهولت مشتریان در زمان مصرف از نعنا و پیاز داغ در آن بهره برده شده است.

    فروش کشک پگاه

    کشک مایع 250 و 500گرمی پگاه گلپایگان:

    این نمونه از کشک پگاه گلپایگان در دو بسته بندی250 و 500 گرمی میباشد.که در ظروف پلاستیکی درجه 1 تهیه می شوند. انرژی 90 کیلو کالری دارند و پروتئین آن7 گرم،چربی3 گرمی و کلسیم240 که این دو نمونه فقط در شرکت پگاه تهران،اصفهان و گلپایگان تهیه میشود.

    فروش کشک پگاه

     شرکت پگاه در یک نگاه :

    آنچه که شرکت پگاه را توانسته در بین رقبا متمایز نماید و بتواند در سال 1393 به عنوان شرکت برتر صنایع غذایی رتبه اول را بین500شرکت مواد غذایی بیاورد دانش کیفیت و ارتقا محصولات،ارتقاء دانش بازاریابی و فروش ،بهبود شبکه توزیع تکمیل سبد محصولات و رضایت مشتری که در صدر جدول اهداف پگاه بوده است.میدانند. امید که بتوانیم رضایت مشتری را همواره حاصل نمائیم.

    قیمت کشک پگاه:

    با توجه به بسته بندی و اندازه کشک پگاه پاستوریزه  شما می توانید قیمتهای مستقیم کارخانه ای را به صورت عمده از طریق این مرکز خریداری نمائید.که آگاهی از قیمت و ثبت سفارش خود را با یک تماس می توانید به انجام رسانید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای