قیمت به روز کشک مایع پاستوریزه پاکتی

کشک مایع پاستوریزه

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • کشک مایع پاستوریزه پاکتی را در بازار به چه قیمتی می توان تهیه نمود؟ آیا از شرایط خرید آنلاین انواع کشک کارخانه ای در شرایط متفاوت اطلاعاتی دارید؟

    کشک مایع یک نمونه کشک راحت و آسان برای مصرف غذاهای ایرانی زود پخت می باشد که به همین منظور به بازار عرضه می شود.
    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]کشک مایع دارای برندها و اندازههای گوناگونی است که از نمونه های آنها می توان به کشک مایع دهکده خرم, خورجین و کشک قیطران اشاره نمود.[/box]

    کشک مایع پاستوریزه

    کشک مایع و انواع اندازه های آن

    کشک مایع از نظر نوع میزان مصرف خریداران و نوع نیاز آنها متفاوت است.

    کشک مایع ۱۰ و۵ کیلویی: این نوع کشک ها در پاکت های ۱۰ و ۵ کیلویی تهیه می شوند و برای مراسم های بزرگ, بیمارستانها, زندان ها, رستوران ها و… آماده شده اند.

    کشک مایع ۱ کیلویی : این نمونه کشک ها برای مصرف بیشتر از ۱۰ نفرو مهمانی های خانوادگی تهیه می شوند که با غلظتی که دارند تا ۱۴ نفر را می توان  از آنها برای پذیرایی استفاده نمود.

    کشک مایع ۵۰۰ گرم: کشک مایع ۵۰۰ گرم برای یک وعده غذایی با ۶ نفر جمعبت و غذای کشک و بادمجان بسیار مناسب است.

    کشک مایع ۲۰۰ گرم : خانوادهای کم جمعیت ۲ تا۴ نفر و همچنین افرادی که کودکان انها نیاز مصرف روزانه دارند از این کشک بهره می برند.

    کشک مایع پاستوریزه

    قیمت انواع کشک مایع پاستوریزه

    کشک مایع پاستوریزه به دلیل راحتی و سریع درست شدن غذا یکی از غذاهای راحت وپرمصرف در ایران می باشد. که در ایران با برندهای متفاوت و با اندازهای گوناگون شیشه ای و پاکتی تهیه می شود.

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]مجموعه کشکینو یه عنوان مرکز خرید انواع کشک مایع پاستوریزه پاکتی در تلاش است که محصولات خود را با قیمت پایین تر از بازار در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.[/box]

    برای دریافت قیمت های به روز و اطلاع از اندازه های و برند موردنظر خود با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

    کشک مایع پاستوریزه

    فروش آنلاین انواع کشک مایع پاستوریزه پاکتی

    چنانچه به دنبال پیدا کردن کشک مایع عالی و با قیمت مناسب باشید و نگران کیفیت و اصل بودن محصول خود رادارید می توانید به مشاورین فروش مجموعه به صورت رایگان مشاوره گرفته و به صورت همه روزه و آنلاین خرید خود را نهایی سازید.

    کشکینو به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز خرید توانسته است محصولاتی با درجات مختلف قیمتی و کیفیتی بر اساس تقاضای مشتری به سراسر ایران وجهان بار ارسال نمایدکه شما می توانید همین حالا با مجموعه کشکینو تماس گرفته و اطلاعات لازم رادریافت نمائید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    پیمایش به بالا