کشک خشک ملوند

مرکز فروش کشک خشک ملوند طرح دار

  • کشک خشک ملوند به دلیل تنوع و کیفیت عالی که دارد استفاده زیادی در سراسر کشور و همچنین در صادرات دارد، از سوی مراکز فروش در اندازه ها و طرح های مختلف ارائه می شود.

    این کشک ها در جعبه ها و یا به صورت فله با کیفیت مورد رضایت مشتریان تولید می شوند.
    کشک از قدیم الایم در ایران در هر خانه ای یافت می شده و همچنان با وجود دنیای جدید یافت می شود.
    به دلیل داشتن بیشترین کلسیم بعداز پخت شیر حتی از خود شیر هم بیشتر خاصیت دارد.

     

    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]کشک خشک ملوند با تجربه چندین سال در تولید یکی از بهترین کشک های ایران می باشد چونکه به صورت تخصصی و توسط دستگاه های اتوماتیک تهیه می شود که همین امر باعث افزایش فروش و اطمینان مشتری از بهداشت بیشتر کشک شده است. [/box]

    کشک خشک ملوند

    کشک خشک ملوند طرح دار

    شرکت عسلی ماد با نام برند ملوند تنها کارخانه تولید کشک و قره قروت به صورت همزمان  می باشد به این صورت کخ هم کشک خشک فله تولید می کند و هم کشک گرمی با بسته بندی های زیبا و جذاب . علاوه بر آن انواع قره قروت هم در بخش تولید خود دارا می باشد.

    ملوند بالغ بر ۱۰ نمونه کشک تولید می کند که شامل :

    1. کشک دورنگ
    2. کشک گرد
    3. کشک زیره
    4. کشک شیرین بیان
    5. کشک رشته ای
    6. کشک جعبه ای
    7. کشک لیوانی
    8. کشک درجه یک صادراتی
    9. کشک دوسرپیچ
    10. کشک قره قروتی
    خریداران و بنکداران کشک که به صورت تخصصی در این حوزه  تجارت می کنند به خبی می دانند که اگر کشک با دقت تهیه نشود نه تنها مفید نیست بلکه سرطان زا نیز می باشد به همین منظور برای خرید با دقت بیشتر از مراکز معتبر و مورد اعتماد این مهم را انجام میدهند.

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای دریافت بیشتر در خصوص کشک خشک ملوند می توانید به صورت رایگان با واحد فروش این سایت تماس گرفته و مشاوره لازم رادریافت نمائید.[/box]

    کشک خشک ملوند

    مرکز فروش کشک خشک ملوند

    در شهرهای ایران کشک به وفور یافت می شود و تولید کنندگان کشک در همه مناطق ایران فعال هستند اما مکانی که تنوع کشک در آن زیاد باشد و یتوان با توجه به شرایط مالی و همچنین انواع کیفیت ها بتوان خرید خبی را داشته باشیم کم می باشد .

    خوشبختانه مجموعه کشکینو در ایران یکی از مراکز معتبر می باشد که بالغ بر۷۰ نمونه کشک و قره قروت درخود دارا می باشد که شما می توانید خرید خودرا از این مرکز داشته باشید. مرکز با بهترین قیمت محصولات تامین شده و نیاز خریداران رفع می شود.

     

     دیگر محصولات کارخانه کشک عسلی ماد

    در بالا اشاره شده که کشک ملوند علاوه بر دارا بودن کشک وانواع ان دارای قره قروت های با کیفیت وعالی می باشد که از این جمله می توان بهموارد زیر اشاره نمودقره قروت مایع

    1. قره قروت تبلتی
    2. قره قر روت ۲۰۰گرم ساده
    3. قره قروت تمشک ۲۰۰گرم
    4. قره قروت پذیرایی ساده
    5. قره قروت پذیرایی تمشک
    6. قره قروت فله
    7. قره قروت قلبی تمشک
    8. قره قر وت تمشکی مایع
    9. قره قروت ۲۵ گرم نوشابه ای تمشک
    10. قره قروت ۲۵ گرم نوشابه ای سادهکشک خشک ملوند

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای