قارا بشکن شیرین

خواص قارابشکن شیرین در دوران بارداری

  • تا به حال نام قارا بشکن شیرین، که از خانواده قره قروت است به گوش شما خورده است ؟
    جالب است بدانیم این محصول باطعم شیرین خود از خانواده قره قورت و کشک است که به ترش بودن شناخته میشوند.این محصول از آب پنیر اولیه بدون نمک به همراه آب شکر بدست می آید.آب پنیر حاوی کلسیم و آهن است.در زمانهای گذشته از شیره توت برای شیرینی آن استفاده میشده به همراه کنجد که امروزه بدلیل گران بودن توت در مخلوط کردن آن کمتر دیده میشود.این معجون شیرین ملس بدلیل نرم بودن ،بعد از آماده سازی با آراد مخلوط میشود تابهم نچسبند.
    برای زنان باردار که نیاز شدید به آهن و کلسیم دارند بسیار توصیه میشود که به عنوان تنقلات در میان وعده ها خود استفاده کنند که باعث خونسازی بیشتر در بدن میشود.برای خرید عمده می توانید به ما در تماس باشید.علاوه بر قره قروت و یا قارابشکن از کشک برای این مسئله به خبی استفاده می شود چون که کشک از منبع اصلی خود یعنی شیر تهیه می شود.

    قارا بشکن شیرین

    انواع قارابشکن شیرین

    قارابشکن همانطور که در بالابه آن اشاره شد از ترکیب شیر به همراه شیره توت یا کنجد و درنهایت شکر تهیه می شود که این ترکیبات باعث می شود خواص آن دوچندان شود.

    • بیشتر بخوانید: قره قروت سفید

    قارا بشکن شیرین و ملس  را بر دو اساس کلی تقسیم می کنند:

    1. قارابشکن با شیر گاو
    2. قارابشکن با شیر گوسفند

    تفاوت این دو نمونه در طعم آنها است که با مصرف زیاد و مداوم می توان به این تشخیص رسید که در قارابشکن گوسفند طعم ان کمی ملس تر از قارابشکن گاوی است .

    خواص کدام قارابشکن برای زنان بارداربیشتر است ؟

    هر دو نمونه قارابشکن خواص یکسانی دارند اما در نمونه قارابشکن گوسفندی به دلیل اینکه از شیرگوسفند استفاده شده و شیر گوسفند برای عموم جامعه قابل هضم تر در دستگاه گوارش می باشد بیشتر طرفدارا دارد. و از طرفی شیر گوسفندی به دلیل کم تر بودن چربی آن خوشمزه تر برای زنان باردار می باشد.قارا بشکن شیرین

    تولید قارابشکن شیرین

    با اینکه خواص فراوان قارابشکن برکسی که این محصول سنتی را می شناسد پوشیده نیست،اما خرید از نمایندگی های معتبری که با تولیدهای بزرگ در ارتباط هستند نقش زیادی را در کیفیت خرید به همراه دارد.

    • بیشتر بخوانید: قره قروت تازه

    در این تولیدی ها استفاده از مواد مرغوب و اصل یکی از مهمترین پارمترهای کیفیت محصول می باشد که در افزایش فروش نقش مهمی را ایفا می کند.

    آیا میدانید کدام تولیدی پخش قارابشکن، توانسته است با بهترین کیفیت، قیمت خوبی را به مشتریان قارابشکن ارائه دهد؟

    خرید قارابشکن سنتی چهارمحال و بختیاری

    خرید و فروش عمده قارا بشکن شیرین و ملس عشایری قره قروت محلی چهارمحال و بختیاری با تضمین کیفیت و قیمت خب، از سایت کشکینو امکان پذیر است.

    چهارمحال و بختیاری به عنوان قطب تولید قارابشکن در ایران توانسته است این محصول را متناسب با شرایط مشتریان خود تولید و برای خرید عمده به بازار عرضه نماید.

    • بیشتر بخوانید: قره قروت اصفهان

    شما می توانید با انتخاب قارابشکن مورد نظر خود از طریق کانال تلگرامی و یا صفحه اینستا گرام شرکت، سفارش خود را با مشاورین این مرکزدر میان قرار داده  و خرید راحتری را داشته باشید.

    قارا بشکن شیرین

    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]مجموعه کشکینو  در این امر مورد می تواند خرید مطمئن تری از نظر اطمینان ازکیفیت و قیمت فروش  عمده قارابشکن، برای مشتریان این محصول داشته باشد.[/box]

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای