کشک دورنگ

فروش کشک گرد اصل| بهترین کشک

  • کشک جزء محصولاتی است که می تواند فواید بسیار زیادی برای بدن داشته باشد این محصول فوق العاده در حال حاضر در کشور ما با بالاترین کیفیت تولید و در حال عرضه شدن است فروش ها در این مجموعه نیز به صورت عمده بوده و تمامی محصولات به صورت عمده فقط به فروش میرسد

    کشک دو سر پیچ

    کشک کمکی به بدنسازان

    کشک دورنگ

    کشک علاوه بر کلسیم حاوی تمام اسید آمینه های مورد نیاز بدن است و به میزان قابل توجهی پروتئین دارد .قطعا می‌دانید که مهم ترین نقش پروتئین ها در بدن حفظ بافت ها و تولید آن‌ها است؛ چون بدنسازان به پرورش اندام و تقویت عضلات خود علاقه دارند؛ باید بدانند که با ورزش های سنگین نیاز به پروتئین در بدن آن ها افزایش پیدا می‌کند؛ در نتیجه ورزشکاران و بدنسازان باید کشک را در وعده غذایی یا میان‌ وعده های خود همراه آجیل و تخم مرغ میل کنند.

    مصرف شیر به کسانی که مشکلات گوارشی دارند توصیه نمی شوددر چنین شرایطی کشک می تواند جایگزین خوبی برای شیر باشد و می تواند کلسیم مورد نیاز بدن آن ها را تامین کند. کلسیم بالای کشک یکی از مهم ترین مزایای غذایی این محصول است که حتی با حرارت دادن آن کاهش پیدا نمی‌کند. همچنین حرارت دادن ماست برای به‌دست آوردن کشک تأثیری در از دست دادن مواد مغذی آن ندارد .و مهمترین مواد یعنی پروتئین و کلسیم در کشک باقی می‌مانند.

    همان طور که گفته شد، کشک به مقدار قابل توجهی کلسیم و پروتئین دارد. بنابراین بهتر است که افراد به جای مصرف خوراکی‌ های غیرمغذی و غیر مفید از این خوراکی مفید و خوش طعم استفاده کنند. این خوراکی علاوه بر اینکه حجم کمی از معده را اشغال می‌ کند، سبب کاهش احساس گرسنگی در افراد می شود.

    ضد پیری و افزایش طول عمر با کشک

    کشک گرد نرمنتایج بدست آمده از تحقیقات نشان داده است که کشک دارای مقادیر فراوان پیش ساز گلوتاتیون است. این مواد به خوبی از دستگاه گوارش جذب می شوند. خواص مهم گلوتاتیون در کنترل رادیکالهای آزاد موجب پیشگیری از سرطانها ،کند شدن روند پیری و افزایش طول عمر سلولها می شود. به بیماران سرطانی بعد از هر وعده غذا ۲تا ۳ قاشق کشک پاستوریزه بخورانید.

    کشک محصولی از شیر است که بصورت سنتی، از خشک کردن ماست چکیده و محلی بدست می آید. این محصول در آسیا بخصوص در ایران، افغانستان ودیگر کشورهای همسایه اهمیت زیادی دارد. وجود ضرب‌ المثل‌های فراوان در مورد کشک در زبان فارسی نشان دهنده قدمت تولید و استفاده از این ماده غذایی مفید است.

    کشک غالباً مزه ترشی دارد و در غذاهایی مانند اش رشته کشک بادمجان و کله جوش  استفاده می‌شود. این محصول، یکی از چندین فراورده‌ی فرعی در تهیه کره است. بدین صورت که روستاییان ماست را درون «مَشک» ریخته و با زدن و تکان دادن آن، کره‌اش را می‌گیرند و پس ازاینکه کره از ماست گرفته شد، چیزی که می‌ماند همان دوغ است.

    که یکی از نوشیدنی‌های خوشمزه‌ی ایرانی می‌باشد. در برخی از روستاهای ایران برای تهیه «کشک» این دوغ را در کیسه‌ای می‌ریزند و آب آن را می‌گیرند؛ چیزی که باقی می‌ماند، مانند ماست چکیده سفت است که آن را به اندازه‌ی یک گردو گلوله کرده و می‌خشکانند و بدین ترتیب کشک خشک بدست می‌آید.

    شرکت فروش کشک در تهران

    کشک گرد نرم

     شرکت فروش و پخش کشک تازه در بازار بزرگ تهران تمام تلاش خود را در ارائه محصولات متنوع در شکل های مختلف و کاملا بهداشتی و تازه کرده است. و خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت کلی و با سریعترین روش خریداری کنند .

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای