ویژگی های کشک رشته دورنگ را می دانید؟

کشک رشته دورنگ

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • کشک رشته دورنگ یکی از جدید ترین و باکیفیت ترین نمونه های کشک تنقلاتی در بازار است. این کشک مصرف خوراکی دارد و به دلیل طمع و طرح خاص خود طرفداران زیادی به دست آورده است.

    کشک های تنقلاتی توسط دستگاه های مدرن و ترکیبات گوناگونی تولید می شوند. از این محصولات در مهمانی ها و به عنوان خوراکی در پذیرایی از مهمان استفاده می شود. میزان استفاده از کشک های تنقلاتی به دلیل طمع و طرح های مختلفی که دارند در شهر ها، استان ها و کشور های گوناگون متغیر است.

    کاربرد کشک خشک و دونم ( در پاسخ به دغدغه های مشتریان)

    کشک رشته دورنگ و سایر کشک های تنقلاتی با توجه به ترکیب خود کاربرد غذایی ندارند. این کشک ها با درجه مختلفی از ناخالصی ها تولید می گردد. کشک به عنوان یک مواد لبنی خواص بالایی دارد. همین خواص به کشک های تنقلاتی منتقل شده است. مصرف این محصولات می توان جایگزین خوبی برای تامین کلسیم و پروتئین از دست رفته بدن باشد.

    دامنه مصرف کشک با توجه به نیاز مشتریان متفاوت است. این محصول توسط خریداران کشک به دلایل مختلفی انجام می گیرد که موجب ایجاد تنوع در کشک ها شده است.

    ۱ استفاده در مهمانی ها:

    کشک های تنقلاتی با توجه به تنوع طرح و طمع، گزینه خوبی برای پذیرایی از مهمان ها می باشند. این کشک ها برای تزئین میز پذیرایی گزینه های عالی به حساب می آیند.

     ۲٫ جایگزین مناسب برای تنقلات کودکان:

    خانواده ها بدون شک نگران مواد خوراکی مورد استفاده کودکان خود هستند. کشک نرم تنقلاتی بهترین جایگزین برای خوراکی های ناسالم کودکان است. تنوع طرح و طمع کشک ها برای کودکان جذاب است و نیاز کودکان را مرتفع می کند.

     ۳٫ تامین کننده نیاز بدن زنان باردار:

    زنان باردار به دلیل شرایطی که در آن قرار گرفته اند برای تامین نیاز بدن خوب به یک ماده غذایی مناسب نیاز دارند. کشک علاوه بر پاسخ مناسب به این نیاز، به دلیل تنوع طمع مشکلات ناشی از ویار بارداری و… را نیز کمتر می کند. مصرف درست کشک عوارض کمبود کلسیم و … پس از زایمان مادران را تا حد بالایی کاهش می دهد.

     ۴ کمک به حفظ و نمو جنین:

    جنین نوزاد در بدن مادر، تمام نیاز خود را از طریق خون مادر دریافت می کند. مصرف مواد غذایی با ارزش غذایی بالا مانند کشک، در رشد جنین و کمک به سلامتی آن بسیار اثر گذار است. تقویت عضله قلب جنین، شکل گیری استخوان ها و … از تاثیرات مصرف صحیح کشک می باشد.

    ۵٫ میان وعده مناسب:

    تمامی ما در طول روز برای رفع گرسنگی، خستگی یا حتی پرکردن اوقات فراغت از مواد غذایی استفاده می کنیم. چه ماده غذایی بهتر از کشک می تواند علاوه برا پوشش سلیقه ها (به خاطر تنوع)، نیاز بدن را به مواد مغزی و سالم برطرف کند. کشک بهترین گزینه برای استفاده در میان وعده ها و در طول روز می باشد.

     ۶٫ کمک به تناسب اندام:

    عده ی بسیاری از ما عادت به ریزه خواری در طول روز داریم. همین امر به مرور زمان موجب اضافه وزن و حتی افزایش اشتها می شود. کشک موجب ایجاد احساس سیری و در نتیجه کاهش اشتها و نیاز به ریزه خواری در طول روز می گردد. مصرف روزانه ۲ تا ۳ عدد کشک خشک در طول روز می تواند به کاهش اشتها و تناسب اندام کمک بالایی کند.

    بهترین کشک

    (مصرف درست و اصولی کشک به شدت توصیه می شود. استفاده بیش از حد کشک مانند سیر مواد غذایی می تواند نتیجه عکس داشته باشد.)

     

    ۷٫ خوراک طیور:

    از کشک به عنوان مواد افزودنی در خوراک طیور استفاده می شود. بسیاری از مرغداری ها و مزرعه های تولید شتر مرغ و… کشک را تهیه و پس از پ.در کرذن به خوراک طیور اضافه می کنند.

    میزان تقاضا کشک تنقلاتی نظیر کشک رشته دورنگ به چه عواملی بستگی دارد؟

    کشک های تنقلاتی مانند کشک رشته دورنگ، گرد و… بازار فروش پر رونقی را به خود اختصاص داده اند. میزان تقاضا کشک تنقلاتی در شهر ها، استان ها و حتی کشور های گوناگون متفاوت است.

    چه چیز هایی موجب افزایش فروش این قبیل کشک ها شده است؟

    کدام مناطق بیشتری مصرف کشک را دارند و چرا؟

    بزرگ ترین کشور های هدف صادرات کشک نرم و خشک تنقلاتی کدامند؟

    کشک های تنقلاتی طمع و طرح های مختلفی دارند. همین تفاوت ها موجب تقویت بازار فروش کشک تنقلاتی شده است. بنکداران مناطق مختلف ایران با توجه به شرایط اقلیمی، تقاضای بازار مرکزی و … نوع خاصی از این کشک ها را تهیه و عرضه می کنند.

    استان هایی نظیر تهران، کرمان، یزد، شیراز، خوزستان، سیستان و بلوچستان و… بیشترین خرید کشک تنقلاتی را به خود اختصاص داده اند.

    برای مثال کرمان مرکز اصلی فروش انواع کشک قره قروتی می باشد. در مقابل استان تهران بیشترین خرید کشک ساده را در کشور در اختیار دارد. استان سیستان و بلوچستان نیز با توجه به بازار آن منطقه کشک تخته ای و یا زیره ای را خریداری می کند. مناطق جنوبی بیشتر  کشک را به صورت دانه ای و استان های مرکزی اصولا به شکل کارتنی و فله تهیه می کنند.

    علاوه بر نکات ذکر شده موقعیت اقلیمی نیز در میزان خرید کشک تاثیر دارد. شهر های جنوبی و شمالی کشور و برخی کشور های هدف که آب و هوایی مرطوب و گرم دارند کشک را با درصد خشکی بیشتری تهیه می کنند. میزان خشکی کشک در این مناطق با کپک زدن یا ماندگاری کشک رابطه ای مستقیم دارد.

    به عنوان یک واحد تولید و فروش کشک صادراتی شناختن درست کشور های هدف نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کشور های حاشه ی خلیج فارس و کشور های همسایه مقصد اصلی صادرات کشک ایران هستند.

    برخی کشور های اروپایی و کانادا نیز نمونه هایی  مشخص از کشک تولیدی ایران را خریداری می کنند. این تنوع خرید کشک نشان می دهد، شناخت بازار های صادراتی تا چه اندازه می تواند به فروش محصولات تولید داخل ما کمک کند.

    خوشبختانه کشکینولند را می توان یکی از بزرگترین صادر کنندگان کشک در ایران دانست. این مجموعه تولید و فروش کشک پس از سال ها فعالیت در این عرصه و انجام آزمون و خطا های بسیار اشراف کاملی به بازار های داخلی و خارجی به دست آورده است.

    انواع کشک خشک و نرم تنقلاتی

    کشک رشته دورنگ یکی از ده ها کشک تنقلاتی و خالصی است که در ایران تولید می گردد. این محصول لبنی  با همت تولیدکنندگان با تنوع بسیاری در ایران تولید می شود.

    آشنایی با بازار های محلی و مرکزی هر شهر و استان  و شناخت تنوع محصول کشک به خریداران این محصول کمک می کند تا بتوانند باکیفت ترین کشک را تهیه نمایند. کشک گرد به دلیل شکل نوستالژی که دارد به نسبت سایر نمونه ها پرفروش تر است. با نمونه کشک های دیگر آشنا شوید.

     کشک گرد دورنگ:

    این کشک نیز به شکل گرد است. خمیر کشک این محصول نیز از ماست و نشاسته تهیه می شود. تفاوت این کشک با کشک گرد ساده در این است که از نیمی کشک و نیمی قره قروت تولید می گردد.

     

     کشک رشته ساده:

    خمیر کشک رشته نیز مشابه نمونه گرد و دورنگ است. تولیدکنندگان کشک ، کشک رشته ای، میله ای یا مدادی را با طرحی جدید تر تولید کرده اند. این کشک از جمله کشک های محبوب کودکان است.

     کشک رشته قره قروتی:

    برای تولید این محصول در خمیر کشک علاوه بر ماست و نشاسته، قره قروت نیز اضافه شده است. رنگ این محصول به دو رنگ روشن و تیره و به خواست مشتریان تولید می شود.

     

     کشک مدادی زیره:

    برای تولید کشک نام برده از مصلح زیره استفاده شده است. به خیر کشک رشته زیره، علاوه بر ماست و نشاسته ، زیره افزوده شده است. دانه های زیره در کشک مشخص و شکل جالبی را به آن می دهند.

     کشک رشته شیرین بیان:

    کشک شیرین بیان نیز مشابه کشک زیره تولید می گردد؛ با این تفاوت که مصلح اضافه شده شیرین بیان است. رنگ کشک شیرین بیان زرد می باشد که برای خریداران بسیار جذاب است.

     

     کشک رشته دورنگ:

    رشته دورنگ را می توان جذاب نرین و جدید ترین نمونه کشک دورنگ دانست. هر تولیدکننده ای قادر به تولید این کشک نیست. کشک مدادی دورنگ مشابه کشک گرد دورنگ تولید می گردد؛ اما فرایند تولید این کشک سخت تر است. کشک خلال دورنگ به نسبت زمان ورودش به بازار، محبوبترین کشک رشته در بازار است. مدادی دورنگ تنها در کارخانه تولیدی کشکینولند تولید می گردد.

     کشک تخته ای ساده:

    این محصول را به عنوان کشک پنیری نیز می شناسند. کشک تخته ای پنیری خمیری مشابه سایر کشک ها دارد؛ اما از جمله محصولاتی است که به صورت دانه ای و تکی و یا بسته بندی های گرمی فروخته می شود. بازار اصلی این محصول بیشتر شهر های جنوبی می باشد.

     

     کشک دوسرپیچ ساده:

    کشک دوسرپیچ یا فرفره ای  نیز ترکیب ماست نشاسته دارد و یکی از محبوبترین محصولات صادراتی است. کشک فرفره ای مصرف داخلی کمی دارد و عموما به کشور های اروپایی صادر می گردد.

     کشک دوسرپیچ دورنگ:

    این کشک نمونه ای دیگر از کشک نشاسته ای ست که تولید بسیار سخت اما ظاهری زیبا دارد. به نسبت سایر کشک ها از جذابیت بالاتری برخوردار است. شکل فرفره و دوکی شکلش در کنار ترکیب قره قروت زیبایی بالای دارد. تولید این نمونه کشک مانند کشک رشته دورنگ انحصاری می باشد.

     

     کشک قیفی ساده:

    این نمونه محصول با ترکیب متفاوت تری نسبت به کشک های نشاسته ای تولید می شود. کشک قیفی یا کله قندی از ترکیب ماست و آرد تولید و نسبت به نمنه های نامبرده در متن خلوص بالاتری دارد. کشک کله قندی بیشترین کشک صادراتی ایران است که مقصد اصلی آن کشور های اروپایی می باشند.

     کشک قیفی سبزیجات:

    برای رفع نیاز مشتریان به ترکیب کشک قیفی نعنا اضاه می شود. طبع این کشک به مصلح نعنا متعادل تر می شود. شهر های جنوبی خریداران عمده این محصول هستند.

    کشک خششک

     

     کشک کله قندی موسیر:

    کشک قیفی با مصلح موسیر از محبوبترین کشک های طمع دار است. به خمیر کشک قیفی، موسیر افزوده می شود و طعم خاصی به آن می بخشد.

     کشک قیفی قره قروتی:

    کشک قیفی قره قروتی با ترکیب ماست و آرد و به شکل رشته قره قروتی تولید می گردد. محبوبیت طعم قره قروت موجب شده تا تولیدکنندگان کشک قیفی آردی را نیز با این طمع راهی بازار کنند.

     کشک مثلثی ساده:

    کشک مثلثی نیز با خلوص و ترکیب کشک قیفی تولید می شود. در بازار های داخلی آن را به اسم کشک سه گوش و کشک خشتی نیز می شناسند. عمده خریداران این نمونه محصول در استان های تهران و سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

     کشک مثلثی سبزیجات:   

    خشتی سبزیجات یا همان نعنایی از محبوب ترین کشک های ارسالی به کشور های حاشیه خلیج فارس است. اصولا این محصول از طریق شهرستان لار به صورت حجم بالا صادر می گردد.

     

     کشک خشتی موسیر:

    کشک مثلثی موسیر نیز از جمله کشک های خلوص بالاست که به سفارش مشتریان تولید می گردد. استان های مرکزی خریداران عمده این محصول به حساب می آیند.

     کشک مثلثی قره قروتی:

    کشک مثلثی قره قروتی را بیشتر به عنوان قره قروت یا تلف قیفی می شناسند. در خمیر اولیه این محصول مانند سایر نمونه های قره قروتی از قره استفاده شده است و طعم ترش تری دارد.

     

     کشک طرح خامه ساده:

    کشک طرح خامه یا قیفی سنتی در اصفهان و کاشان فروش بالایی دارد. این کشک با ترکیب مشابه کشک قیفی و به شکل خامه ای تولید می شود. ابعاد این نمونه کشک نسبت به کشک قیفی درشت تر است.

     کشک طرح خامه سبزیجات:

    تولیدکنندگان کشک های خلوص بالا، کشک طرح خامه را نیز با مصلح نعنا وارد بازار کرده اند. هدف تولید کنندگان افزایش تنوع در محصولات است.

     کشک قیفی سنتی موسیر:

    کشک قیفی سنتی موسیر نیز کاملا مشابه سایر کشک های آردی تولید و با طمع موسیر وارد بازار شده است. ایجاد طمع جدید در کشک موجب استقبال خریداران کشک شده است.

     کشک طرح خامه قره قروتی:

    کشک قیفی سنتی قره قروتی، یک محصول دیگر از ترکیب معجزه آسای کشک و قره قروت است. کشک قره قروتی با هر طرحی طرفداران خود را دارد.

     

     کشک چیپسی ساده:

    خمیر کشک چیپسی نیز مانند کشک قیفی، مثلثی و طرح خامه از ترکیب ماست و نشاسته است. کشک های ورقه ای چیپسی فرایند تولیدی سخت تری دارند. کشک چیپسی به دلیل ظاهر جذابش طرفداران زیادی دارد.

     کشک چیپسی سبزیجات:

    کشک ورقه ای چیپسی یا چیپس کشک با طعم نعنا راهی بازار شده است. تنوع طمع از نظر خریداران بسیار جذاب است.

    کشک رشته دورنگ

     

     کشک ورقه ای موسیر:

    نتیجه طعم موسیر و کشک ترکیبی خوشمزه است. بعد از ترکیب طعم های مختلف و به دست آوردن طمع مطلوب. تولیدکنندگان چیپس کشک یا کشک چیپسی موسیر را نیز تولید کرده اند.

     کشک چیپسی قره قروتی:

    چیپس کشک قره قروتی نیز با رنگی کمی تیره تر نسبت به سایر نمونه های کشک چیپسی تولید شده است. دلیل تیرگی رنگ وجود قره قروت در خمیر اولیه تولید کشک است.

    فروش عمده کشک رشته دورنگ در کشکینولند

    کشک تنقلاتی تقاضای بالایی دارد. این محصول به ویژه در بازار صادراتی جایگاه خوبی بدست آورده است. برای ثبت سفارش انواع قره قروت و کشک کافی ست تا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

    کشکینولند بزرگترین مجموعه عرضه کشک باکیفیت و انواع قره قروت صادراتی در ایران است. هدف ما از راه اندازی سایت فروش مستقیم، معرفی بهتر محصولات و در نتیجه عرضه محصول مرغوب با قیمت ارزان بوده است.

    سوالات شما:

    • این محصولات از چه حجمی عمده محاسبه می شود؟

    فروش عمده تنها به صورت کارتنی و با توجه به نوع کشک صورت می گیرد.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اسکرول به بالا