قیمت کشک رامک

قیمت کشک رامک در بازار

  • قیمت کشک رامک در بازار ایران را می توان از طریق سایت های معتبر جستجو کرد. با این حال شما از نحوه پخش عمده این کشک پاستوریزه با خبر هستید؟

    یکی از محسنات کشک رامک استفاده بسیار کم از افزودنی های مجاز می باشد. که طعم آن را به کشک محلی نزدیک کرده است.به همین دلیل توانسته یکی از پرفروش ترین کشک مایه در بازار باشد.

    پخش عمده کشک پاستوریزه رامک

    پخش عمده انواع کشک پاستوریزه رامک در عمده فروشی های بزرگ صورت می گیرد. شما می توانید با درخواست خود به صورت اینترنتی و به وسیله پایگاه‌های اینترنتی این محصول را سفارش دهید.اینترنت بستری است که شما را راحت و کم هزینه به هدف خود می رسید. خوشبختانه ما توانسته‌ایم این محصول با کیفیت را با شما از طریق سایت خود معرفی کنیم. و سفارشات شما را در اولین فرصت ممکن به سرانجام برسانیم.

    کشک پاستوریزه رامک

     

     

    جوشاندن کشک به چه صورت است

    1. طریقه جوشاندن کشک پاستوریزه: کشک پاستوریزه را به میزان لازم در ظرفی با آب مخلوط می‌کنند. تا حالت غلظت مناسبی به خود بگیرد. یعنی برای هر قاشق یک لیوان متوسط آب در نظر گرفته می شود. سپس به مدت ۲۰ دقیقه جوشانده تا مثل شیر بالا بیاید. و به آن نعنای داغ به همراه پیاز اضافه می‌کنیم. تا سردی حاکم بر آن گرفته شود.
    1. طریقه جوشاندن کشک خشک ساییده شده: بنا به گفته مادران قدیم کشک خشک را بعد از ساییدن در ظرفی ریخته و برای از بین بردن میکروب‌های آن به مدت ۲۰ دقیقه می جوشانید. تا به میزان جوش خود برسد. نکته جالب اینجاست که مادران قدیم یک تکه نان در آن می انداختند تا کشک حالت سفت و غلیظ خود را حفظ کند. البته این مسئله همیشه اتفاق نمی‌افتد. اما برای اطمینان این کار را انجام می دهند.

    انواع کشک پاستوریزه رامک

    کشک پاستوریزه رامک

    کشک پاستوریزه رامکرامک 240گرمی

    کشک لیوانی ۵۰۰ گرمی ۲۵۰ گرمی کشک شیشه ای در دو نوع بسته بندی ۴۸۰ گرمی و ۲۸۰  گرمی

    قیمت کشک رامک

    صنایع غذایی رامک از معتبرترین مراکز رسمی تولید کننده لبنیات است. که بخش عمده محصولات خود را به صورت اینترنتی توسط سایت های معتبر و مورد علاقه مردم انجام می دهد. باعث افتخار است که ما درمحصول کشک پاستوریزه رامک توانسته جایگاه خوبی را در بین مخاطبین خود داشته باشیم. برای خرید کشک پاستوریزه رامک می توانید با کارشناس فروش ما کشکینو تماس گرفته و شرایط لازم را  جویا شوید.

    منبع : سایت کشک ایرانی

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای