خریدکشک پاستوریزه پگاه گلپایگان

خرید کشک پاستوریزه پگاه گلپایگان در بازار روز

  • خرید کشک پاستوریز ه پگاه از محصولات لبنی شرکت پگاه گلپایگان است.که دارای تنوع محصولی در صنعت لبنیات در بازار روز ایران است.خرید بی واسطه و عمده این کشک از طریق اینترنت انجام می شود

    کشک پاستوریزه پگاه از فراورده های خوشمزه شرکت پگاه گلپایگان است. این فرآورده به صورت پاستوریزه و به روش صنعتی تولید شده .که قبل از مصرف احتیاجی به جوشاندن ندارد و همچنین از مواد نگهداری برای افزایش زمان ماندگاری آن استفاده نشده و همین امر یکی از تفاوتهای کشک پگاه با دیگر همکاران در این صنعت می باشد. تولید آن از دمای بالای ۹۰ درجه بندی می‌باشد. لازم به ذکر است این محصول رامی توان به مدت 45 روز در یخچال نگهداری کرد.

    خریدکشک پاستوریزه پگاه

    سوالی است که اکثر افراد چاق برای گرفتن رژیم در مورد کشک از ما سوال می کنند این است :

    کالری کشک چقدر است

    کشک به عنوان ماده غذایی با پروتئین و کلسیم بالا دارای کالری پائینی است.در واقع در هر 100گرم آن 380گرم کالری هست.که با مصرف روزانه برای افراد چاق و یا تحت درمان رژیم غذایی بسیار مناسب است.چرا که با خوردن کشک،پروتئین مورد نیاز بدن تامین می شود و میل به خوردن هله و هوله از بین می رود. وبه این ترتیب از کشک به عنوان جایگزین مواد مضر پرچربی می توان یاد کرد.

     

    خریدکشک پاستوریزه

    خرید کشک پاستوریزه پگاه در بازار اینترنتی ایران

    خرید انواع کشک پاستوریزه پگاه به صورت مستقیم از این مرکز صورت می گیرد. و ضمن ارتباط خود با واحد فروش کشکینو، می توانید قیمت های آن راکسب نموده و برای خرید عمده کشک پاستوریزه پگاه گلپایگان اقدام نمائید.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای