خرید وفروش عمده کشک سنتی

خرید وفروش عمده کشک سنتی

  • سایتی که ملاحظه میکنید در مورد خرید و فروش عمده کشک سنتی فعالیت می کند. شما همراهان عزیز می توانید برای سفارش این محصول با ما در ارتباط باشید.و بهترین و با قیمت ترین محصولات مورد نیاز کشک و قره قروت را در طعم ها و طرح ها و قیمت های متفاوت سفارش بدهید.خرید وفروش عمده کشک سنتی

    شاید برای شما جالب باشد که بدانید کشک دارای چندین نمونه است که هر نمونه ای آن برای برطرف کردن نیاز یکسری از جامعه  استفاده می شود.کشک خشک بیشتر برای سابیده شدن و کشک نرم برای مصرف تنقلاتی روزانه و کشک مایع برای  تسریع در کار و سریعتر مصرف شدن  استفاده می شوند.این نمونه ها با توجه به نیارز مشتری و سلیقه مشتری تهیه و در دسترس قرار گرفته شده اند.

    نحوه تهیه کشک

    خوشبختانه کشک یه محصول کاملا ایرانی و با پیشینه بسیار در ایران می باشد.که چه به صورت سنتی و چه به صورت صنعتی توانسته است تمام مراحل آن در ایران انجام شود. شیر بعداز جوشانده شده و تبدیل به ماست و کره گیری آن به داخل پارچه های نخی هدایت می شود تا بعداز ۳ ساعت آب آن گرفته شده و ماست چکیده شده ان به صورت مایع سفت در قالبهای دستی و یا شابلونی قالب گیری شود و در معرض هوای خشک و آفتابی قرار گرفته شود.

    خرید وفروش عمده کشک سنتی

    کشک سنتی

    کشک سنتی به نمونه کشک های گفته می شود که تولیدآن به صورت فصلی و محدود به زمان خاصی می باشد (اوایل بهار تا اواسط تابستان )که همین امر در میزان تولید سالانه تاثیر میگذارد. تمام مراحل کشک سنتی توسط مردم بومی منطقه صورت می گیرد که قیمت این محصول به همین دلیل بسیار زیاد می باشد.   خرید و فروش عمده کشک سنتی

    کشک کارخانه ای

    نمونهای دیگی از کشک است که تولید آن بیشتر از شیر گاو می باشد که همین امر باعث شده در طول سال بتوان این نمونه کشک را به راحتی پیدا و خرید کرد.این نمونه کشک ها دارای مواد افزودنی چون نمک,نشاسته  است که تاثیر مخربی بر بدن ندارند.

    مراقب باشید که گاهی سود جویان کشک درمواردی از مواد نگهدارنده  استفاده می کنند که تا حدی بسیار خطرناک می باشد. چنانچه قصد خرید کشک را دارید از مراکز معتبر فروشگاهی کشک خود را با اطمینان خریداری نمائید.

    خرید وفروش عمده کشک سنتی

    خرید وفروش عمده کشک سنتی خرید وفروش عمده کشک سنتی

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای