کشک پاستوریزه خشک

خریدکشک پاستوریزه خشک و مایع

  • خریدکشک پاستوریزه خشک و مایع را می توانید از مراکز بزرگ فروشگاهی معتبر در سراسر کشور به صورت مستقیم یا غیر مستقیم اینترنتی در حجم بالاخریداری نمائید.در این زمینخ بازار کشک وقره قروت ایران (کشکینو)یکی از مواردی است که این مهم را انجام میدهد.

    کشک پاستوریزه خشک

    کشک پاستوریزه خشک

    این نمونه کشک توسط تولید کنندگان بزرگ تولید کشک خشک تهیه می شود. در تهیه این نمونه کشک ها باید استاندارهای بهداشتی و غذایی رعایت شود چراکه  تمام مراحل تولید این کشک ها توسط دستگاه صنعتی پیشرفته صورت می گیرد و در حجم وسیع وارد بازار می شود.و نظارت مستقیم وزارت بهداشت روی این محصول می باشد.

    انواع کشک پاستوریزه خشککشک پاستوریزه خشک

    در ایران به دو کارخانه معتبر بزرگ در این زمینه می توان اشاره کرد که تمامی استاندارهای لازم را دراین زمینه دارند. کشک قیطران و کشک عسلی ماد که در طرح ها و اندازههای گوناگون کشک را به بازار عرضه می کنند

    • کشک جعبه ای
    • کشک لیوانی
    • کشک فله بهداشتی
    • کشک وکیوم شده
    • کشک پذیرایی
    • کشک سبزیجات معطر

    کشک پاستوریزه خشک کشک پاستوریزه خشک

    کشک پاستوریزه مایع

    کشک مایع در ایران طرفداران زیادی دارد و به جد می توان گفت که تمام مردم ایران در هر کجای دنیا از این نمونه کشک لذت برده و می برند. ودلیل آن دسترس پذیری راحت و مصرف راحت آن در هر زمان می باشد . به همین منظور تولید کنندگان زیادی با برندهای گوناگون در این امر مشغول به فعالیت هستند. ازجمله کشک سمیه ،کشک صالح۱۲۹،کشک قیطران و کشک پگاه و…

     پخش کشک پاستوریزه خشک و مایع

    بازار کشک و قره قروت ایران توانسته است این نمونه کشک ها و همچنین انواع قره قروت های متنوع کارخانه ای و محلی را به صورت فروش عمده به متقاضیان این محصولات عرضه نمایند.پخش عمده این محصولات با قیمت درب کارخانه ای صورت می گیرد و به صورت مستقیم به سراسر کشور ارسال می شود.

    بهترین زمان نگهداری کشک مایع و خشک

    هر ماده غذایی که بیشترین ارزش های غذایی مانند کلسیم،فسفر،پتاسیم،پروتئین و … را در خود داشته باشد میکروبهای بیشتری را به خود جذب می کند و کشک یکی از این ماده غذایی های است که میکروب را سریع به خود می گیرد به همین منظور در تولید کشک باید نهایت دقت صورت بگیرد و تمامی آزمایشهای میکروبی،شیمی و محیطی را بر آن صورت می گیرد.

    کشک خشک به دلیل خشک شدن آن به راحتی می توان تا دوسال آن را بدون نگرانی مصرف نمود چرا که در نوع محلی و حتی نوع کارخانه ای آن در دمانی بالا و زیر نور خورشید میکروب زدایی شده اند.

    کشک مایع را باید بلافاصله بعد از باز شدن درب آن جوشاند و مصرف نمود تا از دست میکروبها در امان باشد.کشک پاستوریزه خشک

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای