تولیدکنندگان کشک

بازار تولیدکنندگان کشک و قره قروت

  • تولیدکنندگان کشک و قره قروت در ایران قیمت این دو محصول را براساس قیمت شیر و هزینه های جانبی ان تعیین می کنند.کشک و قره قروت از محصولات فرعی شیر است که به عنوان یک مکمل غذایی کامل در ایران استفاده می شوند.

    تولیدکنندگان کشک

     بازار تولیدکنندگان کشک و قره قروت

    در ایران به دلیل دارا بودن مراتع سرسبزو همچنین نژاد خب دام (گوسفند و گاو) تولید کنندگان کشک و قره قروت توانسته اند همواره محصولی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار ارائه نمایند که هر مشتری بتواند این محصول را با توان مالی خود خریداری نماید.

    بازار کشک و انواع قره قروت در ایران به دلیل مصرف زیاد این محصول سنتی ایرانی همواره داغ بوده است.که همین امر رقابت بین برندهای مختلف این محصولات را زیادتر نموده است .تولیدکنندگان کشک

     قیمت مستقیم بازار کشک و قره قروت

    قیمت کشک و قره قروت به عوامل زیادی بستگی دارد.که تولیدکنندگان کشک برای قینت گذاری آنها موارد را دز نظر می گیرند به همین منظور این محصولات را چند نمونه مختلف تقسیم یندی نموده اند و براساس این تقسم بندی قیمت های متفاوت می شوند.

    • میزان مرغوبیت
    • حجم خرید و فروش
    • محل تولید یا فروش
    • فصل خرید

    اینها عوامل مهم در تعیین قیمت کشک و قره قروت هستند که تولیدکنندگان کشک در این زمینه قیمت مشخصی را باتوجه به نوسانات بازار نمی توانند در نظر بگیرند.

    تولیدکنندگان کشک

    انواع کشک و قره قروت در بازار

    شاید برای نگاه اول این نکته به ذهن شما برسد که کشک و قره قروت به غیر از محلی بودن و مایع بودن نمونه دیگر ندارد. که این مطلب کمک میکند که بدانیم کشک و قره قروت در تنوع بیشتری همه روزه در حال تولید است.

    1. کشک خشک کارخانه ای
    2. کشک مایع کارخانه ای
    3. کشک خشک و نرم محلی
    4. قره قروت محلی
    5. قره قروت مایع
    6. قره قروت کارخانه ای
    7. قارابشکن
    •  کشک خشک کارخانه ای به نمونه کشک هایی گفته می شود که در اندازه های یکدست وارد بازار می شود.مانند

    کشک دورنگـ-کشک رشته ایـ ـ کشک دوسرپیچ

    • کشک مایع کارخانه ای به انواع برندهای متنوع در بازار کشک پاستوریزه مایع کشک در حال فعالیت هستند.

    کشک سمیه-کشک صالحـکشک رامک ــکشک قیطران

    • کشک خشک و نرم محلی که این نمونه کشک به صورت کاملا سنتی و محلی توسط روستائیان تهیه می شود که منبع تهیه کشک مایع و خشک کارخانه ای هستند
    •  قره قروت محلی هم به صورت محدود توسط روستائیان تهیه می شود.
    • قره قروت کارخانه ای نمونه جدیدی از این محصولات هستند که در اندازههای کوچک و گرمی وارد بازار می شوند.
    • قارابشکن محصولی کاملا سنتی که به اسم شکلات عشایری هم می توان از آن یاد کرد.  یک معجون لذیذ ملس که از ترکیب آب پنیر و شیره توت بدست می آید.تولیدکنندگان کشک

    فروش مستقیم تولید کنندگان کشک

    کشکینو به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه داران و تولیدکنندگان کشک وقره قروت در حجم بالا توانسته است این محصولات را به سراسر ایران وهمچنین دنیا معرفی نماید که بدون واسطه و با کمترین قیمت موجود در بازار و مستقیم محصولات مورد نظر مشتریان را تهیه نماید و با صرف کمترین هزینه ها در زمان و مکان بدست مشتریان به صورت اینترنتی به فروش برساند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای