تولید کشک سنتی

تولید کشک سنتی عمده با قیمت درب کارخانه

  • تولید کشک سنتی و فروش عمده و حجمی بالا در دو نمونه کشک گاوی و گوسفندی در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیردو فروش عمده این نمونه و دیگر نمونه کشک های موجود در بازار را می توانید با هزینه کمتری از طریق این سایت انجام دهید.

    تولیدکشک سنتی

    خط تولیدکشک سنتی

    در قدیم برایتولید کشک سنتیاز کاسه ای بزرگ سفالی به نام تاقار استفاده می کردند .به مرور زمان که مصرف کشک بالاتر رفت این وسیله جوابگوی نیاز مشتریان نبود به همین منظور دستگاههای تولید کشک به صورت بهداشتی و با حجم تولید بالا وارد بازار شد که در این زمانه تولید کشک را در روز به ۵۰کیلو در ساعت افزایش دادند.

    تولیدکشک سنتی

    خط تولید کشک صنعتی

    در این مورد کشک به هموان روش قبل خمیر شده آماده ریخته شدن در مخزن میشود که با ترکیبات(آرد یا پودر پنیر و نشاسته )مخلوط می شود که در این حالت دستگاه تولید کشک به ۱۰۰ کیلو در ساعت افزایش می یابد. در این روش کشک را می توان با قالب های گرد،استوانه ای،دوسرپیچ وکشک عمده رشته ای تولید کرد.تولیدکشک سنتی

    قیمت تولید کشک سنتی

    تولید کشک سنتی به روش قدیم در حجم بالا ،امروزه بسیار سخت می باشد چرا که دام ها در بین عشایر کمتر شده اند و نیروی انسانی مانند قدیم توان تولید در حجم بالا را ندارد و این در شرایطی است که مصرف کشک در جامعه شهری رو به افزایش بوده و نیاز به روشی سریعتر و به صرفه تر حس میشده است.

    به همین منظور کشک سنتی را با همان فرمول قبل اما در حجم بالا بوسیله دستگاه تولید میکنند. شیر را از دامداری تهیه و واردعرصه تولید کشک سنتی می کنند که آب گرفته شده از آن تبدیل به قره قروت و انواع آن می شود و مابقی آن بدون مواد افزودنی و یا نگهدارنده  تبدیل به کشک [highlight color=”yellow”]خالص سنتی و کاملا بهداشتی[/highlight] می شود.

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]قیمت کشک را براساس میزان خالصی و یا ناخالصی تعیین می کنند.[/box]

    تولیدکشک سنتی

    فروش عمده کشک

    فروش عمده کشک برای بنکداران و تولید کنندگان می تواند بازار بسیار عالی را بسازد.چرا که قیمتها از درب کارخانه محاسبه می شود و با وجود هزینه ای باربری و کارگر همچنان برای خریداران این محصول ملس و دلچسب لذیذ،سود آوری خوبی را به همراه خواهد داشت.

    کشک خشک در چنین مواردی دارای قیمت بالاتری است چرا که میزان بیشتری زمان لازم بوده تا نگهداری شود و همچنین دارای مواد مغذی بیشتری است و از طرف دیگر مدت نگهداری آن به سال همی میرسد.تولیدکشک سنتی

     انواع کشک در بازار

    در بازار ایران کشک به دونمونه کلی تقسیم شده است که هر دو دارای همان مواد مغذی عالی میباشد تنها تفاوت این دونمونه درمدت زمان نگهداری این محصول می باشد.

    1. کشک خشک
    2. کشک مایع پاستوریزه

    نمونه کشک خشک قابلیت نگهداری به میزان سالانه را دارا است اما نمونه نم دار و مایع حتما باید تحت شرایط خاص نگهداری شود و حتما بعد از باز شدن درب آن در مدت زمان کم مصرف شود.

    کشک خشک و دونم را می توان به صورت تنقلاتی استفاده کرد.
    وهمچنین کشک مایع در بسته بندی های متنوعی و برندهای زیاد در ایران تولید شده است.تولیدکشک سنتی

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای