کشک خشک۱۰کیلویی باقیمت به روزآذر۹۷

  • کشک سمیرم یکی از بهترن نمونه کشک های ایران است که دارای چند نمونه می باشد.کشک گرد،کشک مستطیلی،کشک پونه کوهی و کشک شوراست.قیمت این نمونه ها را می توانید در تصاویر پائین مشاهده کنید.

    انواع کشک سمیرم

    1. کشک خشک سمیرم
    2. کشک نرم سمیرم

    این دو نمونه کشک دارای تنوع مزه و کیفیت از نظر بی نمکی و شوری هستند.کشک خشک یکی از برطرفدارترین نمونه کشک های این منطقه و حتی ایران است. که می توان این نمونه کشک را با کشک عشایری چهارمحال و بختیاری در رقابت قرار داد.کشک خشک 10کیلویی با قیمت به روز آذر97

    کشک خشک سمیرم

    کشک خشک 10کیلویی با قیمت به روز آذر97

    نمونه کشک دارای دو طرح و در دو نمونه کشک گوسفندی و کشک گاوی تهیه می شود.

    که در نمونه کشک گوسفندی از نظر کیفیت و طعم بسیار لذیذ و از بهترین کشک خشک در ایران به حساب می آیند.و در نمونه کشک گاوی می توان کشک گاوی دونم را از بهترین نمونه کشک ها از لحاظ طعم در این منطقه مثال زد.

    کشک نرم سمیرم

    این نمونه کشک دارای دو طرح و در دو نمونه کشک گوسفندی و کشک گاوی تهیه می شود.

    که در نمونه کشک گوسفندی از نظر کیفیت و طعم بسیار لذیذ و از بهترین کشک خشک در ایران به حساب می آیند. و در نمونه کشک گاوی می توان کشک گاوی دونم را از بهترین نمونه کشک ها از لحاظ طعم در این منطقه مثال زد.

    قیمت کشک خشک و کشک نرم سمیرم

    برای انتخاب و دیدن نمونه ها بران شدیم که عکسنمونه کشک را به همراه قیمت برای مشتریان عزیز قرارداده تا انتخاب راحتری داشته باشند.

    کشک خشک 10کیلویی با قیمت به روز آذر97  کشک خشک 10کیلویی با قیمت به روز آذر97  کشک خشک 10کیلویی با قیمت به روز آذر97  کشک خشک 10کیلویی با قیمت به روز آذر97

    صنایع غذایی کشکینو به عنوان اولین مرکز یکپارچه و منسجم در تهیه کشک و قره قروت در ایران افتخار دارد که انواع نمونه کشک ها و قره قروتها را به صورت عمده برای فروش با قیمتی مناسب برای شما فراهم نماید. چنانچه بخواهید با این مرکز همکاری نماید و خرید راحتر و کم هزینه تری داشته باشید می توانید با مشاوران ما ۰۹۱۳۳۹۲۳۹۰۵ ارتباط گرفته و ابهامات خود را برطرف نمائید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای