کشک دو سر پیچ

پخش کنندگان بهترین کشک

  • پخش کنندگان انواع کشک در ایران بسیار زیاد هستند و ما هم جز یکی از آنها به هستیم و همیشه سعی بر این داشته ایم محصولاتی با کیفیت را به مشتریان ارائه کنیم تا همیشه رضایت آنها را به همراه داشته باشیم.

    کشک قیفی ساده

    کشک را چگونه نگهداری کنیم

    کشک دو سر پیچ

    اگر ماست ترش ندارید بهتر است آن را به مدت دو یا سه روز از یخچال خارج کنید تا ترش شود. بهتر است از ماست محلی استفاده کنید. ماست را با آب مخلوط کنید. نمک اضافه کنید. در این مرحله نمک زیادی اضافه نکنید زیرا می تواند شور شود.

    مخلوط را در قابلمه بریزید و بجوشد. کافی است ۱۰ دقیقه بجوشد. وقتی خمیر پخت برش می خورد. یک پارچه نخی تمیز برداشته و دوغ قطعه قطعه شده را در آن بریزید و در جایی آویزان کنید. ظرفی را زیر کیسه پارچه ای قرار دهید تا آب هدر نرود. حدود ۸-۹ ساعت طول می کشد تا دوغ آب خود را از دست بدهد.

    نمک را بچشید. اگر نمک کمتر است ، در این مرحله آن را اضافه کنید. یک کدو سبز را پوست بگیرید ، آب آن را رنده کرده و فشرده کنید. می توانید کشک را به شکل استوانه و لوله درست کنید. کشک ها را در محلی قرار دهید که هوا از هر طرف مثلاً در یک سبد جریان داشته باشد و آنها را از زمین دور کنید.

    اگر آنها را کمی مرطوب نگه دارید ، بهتر است در یخچال نگهداری شوند تا از رشد کپک جلوگیری شود. بعد از اینکه کشک تخلیه شد ، مقداری آب مقطر و نمک درون مخلوط کن ریخته و هم بزنید تا به تراکم مورد نظر برسد. ماندگاری کشک ۳ روز در یخچال و ۳ ماه در فریزر است.

    قیمت مناسب بهترین کشک

    کشک دو رنگ

    بنابراین می توان کشک را به عنوان یکی از محصولات لبنی بدون چربی در نظر گرفت. از آنجا که متخصصان تغذیه مصرف حداقل ۳ واحد لبنیات در روز را برای همه گروه های سنی توصیه می کنند ، مصرف کشک هفتگی می تواند به رفع این نیاز کمک کند. به یاد داشته باشید که هر لیوان کشک با چگالی متوسط ​​یک واحد شیر است و دارای انرژی ۶۵-۵۵ کیلوکالری است. از این رو مجموعه تولیدی ما عرضه مستقیم کشک تازه سکه ای در بازار را بر عهده دارد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند به طوری کیفیت بالایی داشته و به کشورهای دیگر اروپایی نیز صادر می گردد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای