کشک بسته بندی

پخش کننده بهترین کشک مایع درجه یک

  • کشک یکی از بهترین محصولات در حال حاضر در کشور ما میباشد که میتواند فواید و مزایای بسیار زیادی برای بدن داشته باشد این محصول شگفت انگیز تاثیر بسزایی در درمان پوکی استخوان دارد این مجموعه تمامی کشک های مایع درجه یک را با بهترین کیفیت به صورت عمده پخش و عرضه می نماید

    کشک مایع 450 گرمی

    خواص انوع کشک های موجود در بازار

    کشک مایع 450 گرمی

    لبنیات منبع کلسیم،پروتئین و ویتامینA,B2است کشک رااز جوشاندن دوغ یا تلغیظ دوغ پس از کره گیری به دست می آورند.چربی شیر را می گیرند .پس ویتامین Aکه محلول در چربی است در کشک به حداقل می رسد.پس از خشک کردن مفدار B2وکلسیم که محلول در آب هستند به شدت کاهش می یابد . پروتئین به مقدار زیادی در کشک باقی می ماند .بنابراین کشک برای کودکان ،نوجوان،خانم های باردار ،سالمندان وورزشکاران وکسانی که در سن رشد هستند وسوخت وساز بالایی دارند و بدنسازان بسیار سودمند است.

    کشک خشک دارای کلسیم وویتامین های گروه B وانرژی فراوان می باشد .چون فاقد چربی است ،گزینه خوبی جهت جایگزینی با میان وعده های چرب است.با مصرف کشک از ریزه خواری ومصرف مواد غذایی ناسالم در امان هستیم .کشک با دارا بودن اسید آمینه ضروری نقش مهمی در ساخت پروتیئن ها وعضله سازی دارد.

    ورزشکاران وبدنسازان در طی تمرین هایی سنگین نیازمند پروتیئن جهت ساخت وبازسازی عضلات هستند وکشک با دارا بودن منبع غنی پروتیئن بهترین گزینه برای تامین پروتیئن بدن می باشد چراکه خواص کشک در بدنسازی پروئین لازم را تامین میکند.

    بیش از ۷۵درصد وزن کشک را پروتیئن شامل می شود وگلوتاتیون که نوعی پروتیئن ضروری برای بدنسازی می باشد به وفور در کشک موجود است.

    اثر گلوتاتیون موجود در کشک برای بدنسازی شامل:

    گلوتاتیون در دفع سموم استروئیدی که توسط مکمل ها وارد بدن ورزشکاران می شود موثر است وآثار منفی این مکمل ها را مانند اسفنج جذب وازطریق مدفوع خارج می کندوباعث پاکسازی بدن از سموم استروئیدی می شود.

    از دیگر خواص کشک در بدنسازی  می توان به ریکاوری عضلات بعد از تمرین سنگین،چربی سوزی،بازسازی عضلاتودر نتیجه آسیب دیدگی کمتر عضلات وافزایش سرعت متابولیسم در عضلات اشاره کرد.

    بهترین زمان مصرف کشک برای بدنسازی

    کشک مایع 450 گرمی

    ۱-صبح:بعداز بیدار شدن از خواب بخاطر این که بدن درطی شب هیچ ماده غذایی دریافت نکرده بنابراین سریع پروتیئن موجود در کشک را جذب می کند.

    ۲-در حین تمرین کردن:چون در طی تمرین کردن عضلات خسته می شوند بنابراین به پروتیئن نیاز پیدا می کنند ومصرف کشک این نیاز را برطرف می کند.

    ۳-بعداز تمرین:در زمان انجام تمرین های سنگین توسط ورزشکاران بسیاری از بافت ها والیاف بدن آسیب می بینند در نتیجه نیاز به پروتیئن بخصوص گلوتاتیون برای ریکاوری وساخت عضلات بسیار مفید است.

    ۱۵ تا۶۰ دقیقه بعد از تمرین را پنجره آنابولیک می گویند که این زمان بهترین وقت برای جذب پروتئین می باشد.

    ۴-قبل از خواب:قبل از خواب عضله سازی صورت می گیرد و بدن برای عضله سازی نیاز فراوانی به پروتئین دارد.۷۵درصدوزن کشک از پروتئین تشکیل شده است پس مصرف کشک قبل از خواب می تواند فرایند عضله سازی را تسریع کند

    بدن زنان باردار و جنین موجود در رحم‌شان به مواد مغذی فراوانی نیاز دارند. تمام مواد مغذی موجود در کشک به آسانی توسط دستگاه گوارش جذب می‌شوند. به علاوه، کشک به جذب مواد مغذی موجود در سایر غذاها نیز کمک می‌کند؛ به این ترتیب، بدن می‌تواند از مواد مغذی تمام غذاهای مصرفی نهایت استفاده را ببرد. این خاصیت شگفت‌انگیز کشک در دوران بارداری می‌تواند از بروز سوء تغذیه در زنان باردار پیشگیری کند.

    فروشنده معتبر انواع کشک

    کشک مایع 450 گرمی

    فروشنده معتبر کشک سعی دارد انواع کشک خالص را با بهترین کیفیت و البته کمترین قیمت به تمامی مشتریان ارائه کند شما می توانید بهترین محصولات را از ما بخواهید ما طی چند سال گذشته توانسته ایم با ارائه محصولات با کیفیت رضایت تمامی مشتریان را به همراه داشته باشیم.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای