پخش کشک دورنگ

پخش کشک دورنگ فله ای در بازار تهران

  • پخش کشک دورنگ در سه اندازه بزرگ،متوسط و کوچک به صورت اینترنتی قابل انجام است.فروش فله ای این سایت با عرضه مستقیم از کارخانه،و با ارائه بهترین کیفیت و تخفیف را فراهم می نماید.علاوه بر کشک قیفی،انواع کشک ساده،دورنگ، موسیر،پونه،4گوش و همچنین قره قورت نیز قابل فروش در این سایت است.

    پخش کشک دونم

    نحوه تهیه کشک دو رنگ

    این نمونه کشک دارای همان مراحل تولید کشک کارخانه (صنعتی) است که شامل مراحل : هم زدن ماست بوسیله دستگاه،کره گیری از ماست،حرارت دیدن ماست، عبور از صافی جهت گرفتن آب پنیر از دوراغ کشک،فرستادن دوراغ سفت شده به دستگاه قالب که یک مخزن کشک سفید و یک مخزن دیگر قره قورت در آن ها هستند که در نهایت با شابلون گرد،کشک تولید میشود.

    از لحاظ نرمی قابل مصرف بودن کشک، در حد متوسط میباشد.به این صورت که نه نرمی کشک نرم(تر) رادارد و نه سفتی کشک خشک راداراست. نرمی لذت بخش و قابل هضم را شامل میشود.

    خرید کشک دونم کیلویی

     

    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]کارخانه کشک اصفهان به عنوان تولیدکننده کشک های صنعتی ایرانی می باشد،که به تازگی تولید کشک خامه ای رادر برنامه خود قرار داده است. که با استقبال زیادی از سمت مشتریان همراه بوده است. [/box]

    مزه و طعم کشک دورنگ کارخانه ایی

    در این کارخانه کشک سالم،و تازه تولید میشود.کشک ها براساس میزان سفارش مشتری تولید و براساس سلیقه مشتری به آنها نشاسته،آرد و یانمک زده می شود.که شما می توانید جهت سفارش انواع کشک صنعتی باذکر موارد مورد نظر خود به تولید کننده سفارش خود را انجام دهید.

    خریدکشک کیلویی دونم

     

    خرید کشک دو رنگ فله ای

    1. کشک دورنگ بزرگ
    2. کشک دورنگ متوسط
    3. کشک دورنگ کوچک
    • کشک دونم گرد

    این چند نمونه از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.بر همین اساس در بحث خرید کشک فله ای با کیفیت مناسب این این موارد پیشنهاد ما به شما میباشد.ضمن اینکه خرید عمده کشک محلی نیز از طریق این مرکز فراهم شده است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای