کشک خشک دورنگ

پخش کشک خشک دورنگ درجه یک

  • کشک خشک دورنگ یکی از غنی ترین کشک های تولید در تمام دنیا است. کشک خشک دورنگ دارای خواص بسیاری در میان تمام کشک ها و به ویژه در میان کشک های خشک شده می باشد.
    که با هدف لذت بردن مشتری از مزه نوستالوژی و خاطرات کودکی برای مشتریان قدیمی تولید می گردد و برای جوانان هم یک تجربه لذیذ و بمب انرژی هست.

    این کشک می تواند به صورت خشک شده و با روش صنعتی به تولید انبوه رسیده و با صادرات آن به سایر نقاط جهان برای ارز آوری به کشور بسیار سودمند باشد.

    تولید کشک خشک دورنگ با بهترین کیفیت

    کشک دورنگ که بسیاری از مردم به آن کشک تلف یا کشک قره قروتی می گویند، یکی از پر تقاضا ترین کشک های تولید شده می باشد. این کشک از ترکیب کشک و قره قروت خالص تولید می شود و به عنوان کشک ارزان تنقلاتی به فروش می رسد.

    کشک خشک دورنگ

    کشک های تنقلاتی در نمونه های گوناگون تولید می گردد. در کنار کشک دورنگ، کشک گرد، کشک دوسرپیچ، کشک رشته ای( ساده، زیره، قره قروتی)، کشک تخته ای پنیری، کشک مشتی، کشک  قیفی و… نمونه های دیگری از تولیدات کشکینو هستند.

    صادرات سود آور کشک خشک

    فروش و صادرات انواع کشک خشک یکی از سود آورترین تولیدات خشکبار در داخل کشور می باشد. این کشک در کارگاه ها، کارخانه ها و حتی تولید خانگی اغلب به صورت  کشک خشک و نرم  است.

    شکل ظاهری درست و کامل، بدون از دست دادن رنگ طبیعی به طوری که پس از گذر زمان کیفیت این محصولات حفظ گردد. مزه و طعم بی نظیر کشک های خشک، طوری که بتوان جایگزین مناسبی برای تنقلات مضر یا میان وعده باشند دو ویژگی کشک های با کیفیت صادراتی هستند.

    کشور های پاکستان، افغانستان، حاشیه ای خلیج فارس و با کمی معرفی بهتر کشور های اروپاییف را می توان بهترین مقصد کشک های نرم تنقلاتی دانست.

    کشک دورنگ، کشک گرد و کشک دوسرپیچ طرفداران ویژه ای در خارج از ایران دارد. کشور هایی نظیر آلمان این روز ها به مقصد اروپایی کشک های تنقلاتی ایران و کشکینو بدل شده است.

    فروش عمده کشک خشک دورنگ

    فروش کشک خشک دورنگ به صورت عمده توسط تولید کنندگان و مراکز فروش معتبر این محصول صورت می گیرد. قیمت این محصول نیز با توجه به میزان کیفیت کشک، نوع بسته بندی و برند و … می تواند متفاوت باشد. از طرفی هزینه های تولید و حمل نقل نیز به همراه نوسانات ارزی بر قیمت آن می تواند موثر باشد.

    کشک خشک دورنگ

    کشک دورنگ تولید شده کشکینو به صورت فله و در بسته بندی کارتنی به بازار عرضه می شود. جهت شناخت هر چه بیشتر انواع قره قروت و کشک نرم ما می توانید از طرق مختلقی نظیر تماس، واتساپ و همراهی ما در فضای مجازی با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای