پخش عمده قره قروت

پخش عمده قره قروت |فروش ویژه قره قروت بهکامه در سراسر کشور

  • قره قروت که به عنوان یک چاشنی در غذا و یک تنقلات ترش به شمار می آید همواره در ایران و کشورهای همسایه پر کاربرد و پرمصرف می باشد.

    • بیشتر بخوانید: قره قروت اصفهان

    با توجه به همین مساله و نیز تامین نیازهای موجود از این محصول، مراکزی درصدد پخش عمده قره قروت بر آمده اند.این مراکز،‌شرایط خرید بسیار بهتری راعایدخریداران عمده نموده و با تنوع قره قروت های موجود دربازار توانسته اند سفارشات عمده  را پاسخ بگویند.این در شرایطی است که ارسال انواع قره قروت در اندازه های مختلف را به سراسر کشور انجام داده اند.پخش عمده قره قروت

    بزرگترین کارخانه ای تولید قره قروت در ایران

    بزرگترین کارخانه ای تولید قره قروت در ایران از تولید کنندگان فعال و بزرگ تشکیل شده اند که در صنعت ترشی جات و قره قروت فعالیت می کنند که یکی از این کارخانه های بزرگ در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد .

    بهکامه به عنوان تنها کارخانه ای بزرگ تولید قره قروت و لواشک در شرق ایران بالغ بر ۲۰ نمونه قره قروت و لواشک تولید می کند که همگی دارای جدول ارزش غذایی و علامت سیب سلامت هستند که به صورت حرفه ای و وکاملا بهداشتی فعالیت خود را دراین عرصه انجام می دهند.

    در این کارخانه با وجود نیروهای پر تلاش و دستگاههای پیشرفته و دیگر عوامل تولید قره قروت بهکامه، شاهد تولید انواع قره قروت متنوع مایع و خشک در طرح ها و بسته بندی های می باشیم که طی تجربه براساس نیاز و تقاضای مشتریان تولید می شوند.

    که در این راستا بهکامه توانسته است لقب یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی در ایران را در این محصول از آن خود بکند و جزو بزرگترین تولید کنندگان کشور باشد.

    در حالت کلی انواع شرکت و کارخانه قره قروت در ایران در این عرصه فعالیت می کنند و محصولات خود را به بازار عرضه می کنند.این محصولات در دو بخش تقسیم  می شوند

    • قره قروت مایع
    • قره قروت جامدپخش عمده قره قروت

    عرضه کننده قره قروت مایع بهکامه

    عرضه کننده قره قروت مایع بهکامه  محصولات مایع رادر دو رنگ سفید و تمشکی تولید کرده و در بسته بندهای زیر به بازار عرضه  می کند تا مشتریان بر اساس نیاز و کاربرد از آنها خریداری نمایند.

    1. قره قروت سطلی مایع سفید
    2. قره قروت سطلی مایع تیره
    3. قره قروت ظرفی۱۵۰گرم سفید
    4. قره قروت سسی
    5. قره قروت ۲۵ گرم سفید(نوشابه ای)
    6. قره قروت ۲۵ گرم تیره (نوشابه ای)
    7. قره قروت لیوانی
    8. قره قروت ظرفی ۴۰۰گرم
    9. قره قروت لیوانی
    10. قره قروت پذیرایی ۱۰مجلسی کیلویی
    11. قره قروت پذیرایی فلهپخش عمده قره قروت

    هر کدام از این قره قروت ها نه تنها با میزان کیفیت  برخاسته از خود می توانند مناسب ترین پیشنهاد باشند برای پذیرایی یا حتی استفاده در رستورانها و مراکز پخت و پز نیز می توانند استفاده بشوند. چرا که ظاهری زیبا و مناسبی را دارند که هر مخاطبی را به سمت خود می کشد.

    • بیشتر بخوانید: قره قروت ترش

    در نتیجه می توان  گفت که قره قروت های بهکامه از دو جنبه کیفیت و ظاهر ،‌دارای اهمیت برای هریک از متقاضیان خود هستند.

    از جمله مراکزی که توانسته به عنوان برترین عرضه کننده انواع قره قروت شناخته شود ودر موجب دسترسی بیشتر و بهتر با شرایط ایده ال به این محصول برای خریداران باشد همین سایت می باشد.

    به همین دلیل می توانید با ارائه سفارشات به فروشندگان همین مرکز می توان به خرید عمده قره قروت  دست پیدا کرد.پخش عمده قره قروت

    فروش اینترنتی انواع قره قروت با کیفیت بهکامه

    فروش اینترنتی انواع قره قروت با کیفیت در راستای فروش هر چه بیشتر و همچنین راحتی دسترس پذیری بیشتر خریداران از طریق فروش اینترنتی و این سیستم در دسترس امکان پذیر شده است.

    فروش اینترنتی باعث شده است که فروش به صورت سراسری وحتی صادراتی به راحتی صورت بگیرد و برای هر دو طرف رابطه پر سود و پر رونق باشد.

    درفروش اینترنتی می توان به صورت غیر حضوری در محل خرید، سفارش داده و غیر حضوری بار را از درب کارخانه خرید زده و ارسال انجام شود.در نتیجه خریداران با صرفه جویی در هزینه سفر و مسافت های زیاد و همچنین وقت و توان خود بتوانند بار خود را دریافت نمایند.پخش عمده قره قروت

    این مزایا فقط از طریق مراکز فروش اینترنتی عمده قره قروت عاید خریداران خواهد شد.

    که جای بشی خوشحالی و افتخار است که  این مرکز در طی چند سال فعالیت متوالی و پی درپی، خدمات گسترده ای از فروش قره قروت برای خریداران واقع دراقصی نقاط ایران و حتی جهان به انجام برساند.

    پخش عمده قره قروت با بهترین قیمت

    پخش عمده قره قروت با بهترین قیمت یکی از بهترین مزیت ها برای خریداران به حساب می آید که بتواند هم خرید بیشتری داشته باشند و هم سود بیشتری را از آن خود و دیگر مشتریان خود داشته باشند.

    به همین منظور شرکت های پخش به میان آمده تا بتوانند اقدامات مورد نیاز در حوزه توزیع قره قروت های تولید شده در بازارهای مختلف را به سرانجام برسانند.

    هر کدام ازاین پخش های عمده با قیمت تولید و مستقیم قره قروت را به فروش می رسانند که خود برای خریداران هزینه های اضافی را کم می کند و با خیال راحت تر بار خود رادریافت می کنند.

    • بیشتر بخوانید: قره قروت سفید

    پخش عمده انواع قره قروت از جمله قره قروت مایع و قره قروت جامد را به صورت گسترده پخش می کنند که همین مسئله خیال مشتریان را برای تامین محصول مورد نیاز آنها راحت می کند و هر محصولی را به میزان مورد نیاز خود می توانند سفارش بدهند.

    پخش عمده بدون واسطه،‌این کار را برایتان انجام می دهد.  پخش عمده قره قروت

    جدیدترین نمونه قره قروت مایع در بازار

    جدیدترین نمونه قره قروت مایع در بازار توسط شرکت بهکامه تولید شده است که به عنوان سس می توان از آن برای ترش کردن غذا های ایرانی وآش های سنتی استفاده نمود که این محصول با این روش تولید بسیار مورد استقبال است چرا که به دلیل مایع بودن قره قروت امکان ریختن و یا کثیف کردن فضای مورد استفاده مشتریان و متقاضیان را به صفر می رساند.

    این نمونه قره قروت مایع که به نام قره قروت سسی شناخته می بشود بسیار خوش طعم و تازه می باشد و به مدت زمان زیاد در ظرف خود سفت و یا رنگ آن تیره نخواهد شد.

    قره قروت سسی بهکامه یک محصول جدید برای افزایش مشتریان بزرگ می باشد که نیازمند به یک محصول کم جا و تمیز از هر نظز می باشد.

    وزن این محصول ۵۰گرم قره قروت درجه یک سفید می باشد.پخش عمده قره قروت

    پرفروش ترین قره قروت بهکامه در بازار

    پر فروش ترین قره قروت بهکامه در بازار مربوط می شود به[highlight color=”red”] قره قروت پذیرایی یا لقمه ای[/highlight] بهکامه که به دلایل زیر جزو پر فروشترین محصولات به شمار آمده است:

    • کوچک بودن
    • طعم خاص همه پسند قره قروت
    • جامد بودن
    • قیمت ارزان
    • کیفیت عالی
    • سفید بودن
    • طراحی زیبا

    قره قروت پذیرایی بهکامه در دو نمونه بسته بندی فله و مجلسی طراحی شده و در بازار عرضه شد که به دلایل بالا مورد استقبال زیادی قرار گرفت . چرا که مصرف به دلیل کوچکی و جامد بودن در کیف، جیب یا به صورت شکلات می توان از آن استفاده نمود و چون طعم آن تازه و تاحدی ملس است مشتریان آن زیاد می باشد.پخش عمده قره قروت

    قیمت عمده فروشی قره قروت سطلی بهکامه

    قیمت عمده فروشی قره قروت سطلی بهکامه را می توانید از طریق همین سایت دنبال کنید چرا که خرید از این مرکز از درب کارخانه بوده و قیمت ها از تولید به مصرف قیمت گذاری شده اند.

    قره قروت سطلی مایع در دو رنگ سفیدو تیره تولید می شوند که در سطل های ۱۰کیلویی و۱۱ کیلویی ریخته می شوند دراین سطل ها که قره قروت بهکامه ریخته می شود با برند همین شرکت زده شده تا دلیلی بر ثبات و برند بودن این محصول در بازار باشد  و دست سود جویانی که از نام این برند استفاده می کنندکوتاه شود.

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]پس مراقب باشید که هر محصولی به نام بهکامه اصل نبوده و به نام حک شده روی سطل های خاص بهکامه توجه شود.[/box]

    قیمت این سطل ها قره قروت بهکامه به صورت عمده حساب می شود که دست واسطه در این نمونه کالا کم شودو سود بیشتری عاید خریدار اصلی باشد.

    مراکز عمده فروشی در سطح شهر و یا نمایندگی ها هم از این قیمت برخوردار هستند.

    مشخصات قره قروت بهکامه

    مشخصات قره قروت بهکامه مانند هر محصول با هربرندی که باشد دارای ویژگی خاص ومنحصر به فرد می باشد که از جمله مشخصات این برند این موارد می باشد:

    • رنگ کرم طلایی
    • رنگ شفاف محصول
    • بوی ترش  تازه که باعث ترش آب دهان می شود
    • مایع رقیق که دلیل بر تازگی محصول می دهد.
    • علامت سیب سلامت و جدول ارزش غذایی

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای