بهترین نوع کشک خشک

پخش عمده بهترین نوع کشک خشک با قیمت متنوع

  • بهترین نوع کشک خشک با قیمت متنوع در این سایت به صورت مستقیم و از درب کارخانه به فروش می رسد. این نمونه کشک های سنتی و کارخانه ای هستند و با توجه به حجم مورد نیازمشتری سفارش گرفته می شود.

    کشک فرآورده لبنی که از گرم کردن شیر تهیه می شود ,سرشار از [highlight color=”yellow”]کلسیم و پروتئین[/highlight] است این محصول جهت استحکام استخوان و کمک به هضم غذا و همچنین موثر در لاغری می باشد.بهترین نوع کشک خشک

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]به گفته دانشمندان کشک دارای ویتامین Dاست که همین امردرجذب کلسیم وفسفر در رودها ودفع مناسب درکلیه ها به صورت عالی کار میکند.[/box]

    بهترین نوع کشک خشک چه کشکی است

    هر محصولی در کنار خبی های که از آن انتظار داریم دارای معایبی هم هست.که کشک هم از این امر مستثنی نیست.به همین منظور برای آشنایی بیشتر با بهترین نوع کشک خشک و شناخت یک محصول خب از یک محصول ناخالص چند ویژگی اساسی بهترین کشک خشک را در این مقاله به آن اشاره می کنیم.

    ویژگی کشک خب:

    1. دارای بافت کمی زیر و دانه دانه باشد.
    2. مغز کشک دارای حبابهای ریز و توخالی باشد.
    3. بوی مطبوعی بدهد
    4. رنگ آن سفید متمایل به کرم باشد.

    بهترین نوع کشک خشک

    بهترین زمان کشک خشک

    شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین زمان کشک خشک به چه معنا است ؟
    کشک بعد از اینکه کره و آب آن گرفته شد آماده قالبگیری برای استفاده در بازار می شود که در این مورد کشک را به سه شیوه به بازار ارائه میدهند.

    1. کشک نرم
    2.  کشک مایع
    3. کشک خشک
      در این سه روش بهترین حالت کشک برای مصرف طولانی مدت استفاده از کشک خشک می باشد .بدین صورت که کشک بعد از قالبگیری در هوای خشک و خنک قرار داده میشود تا به صورت کامل خشک شود . در این حالت کشک به دلیل تبخیر آب موجود در بافت های آن از نظر حجم کوچکتر شده اما خواص موجود درکشک دوبرابر میشود به همین نسبت قیمت آن گرانتر از بقیه کشک نرم و مایع می شود.

    مدت زمانی که برای خشک شدن کشک قرار داده میشود بستگی به آب و هوا و میزان رطوبت آن دارد.هوای آفتابی بهترین زمان خشک شده کشک به حساب می آید .که در این زمان حدودا یک هفته لازم است تا کشک و مغز آن کاملا خشک شود و کپک نزند.بهترین نوع کشک خشک

    بهترین روش نگهداری از کشک خشک

    نگهداری این کشک خشک خیلی آسان و راحت است در مصرف خانگی چنانچه یکبار کشک خشک آب خورده شده باشد در یخچال و اگرهنوز از آن استفاده نشده باشد .در یک مکان خشک قابل نگهداری است و در فرشگاههای بزرگ و بنکداریها به آسانی می توانند در انبار خنک قرار داده شود.

    انواع کشک خشک با قیمت متنوع

    کشک خشک در هر منطقه ای ایران دارای یک خاصیت است همگی دارای پروتئین,کلسیم و فسفر هستند که مصرف روزانه یه میزان دو عددبه صورت میانگین به همه توصیه می شود.

    هر منطقه از ایران با توجه به سلیقه و نظر تولید کنندگان دست به طرح یا مدلی برای محصول لذیذ خود میزنند تا فروش بیشتری را تجربه کنند.در مشهد و شهرکرد که از قطب های بزرگ تولید کشک به حساب می آیند شاهد بیشترین طرح هستیم.

    • کشک رشته ای
    • کشک مشتی
    • کشک قیفی
    • کشک دوسرپیچ
    • کشک مستطیلی
    • کشک مثلثی
    • کشک گرد
    • استوانه ای
    • کشک سکه ای
    • کشک با طعم سبزیجات معطر مانند کشک نعنا,کشک موسیر,کشک پونه ای,کشک کرفس و …

    بهترین نوع کشک خشکبهترین نوع کشک خشکبهترین نوع کشک خشک

    بهترین نوع کشک خشک برحسب میزان خالصی آن قیمت گذاری شده است. میانگین قیمتی که در سال۹۸ برای کشک قرار داده شده از کشک چکیده که قالبگیری نشده است تا کشک خشک عشایری ۱۰۰درصد خالص بدین شرح است.

    • کشک چکیده  خالص ۵۳۰۰
    • کشک نرم گاوی خالص ۱۷۰۰۰
    • کشک نرم گوسفندی ۲۲۰۰۰
    • کشک خشک گاوی۲۳۰۰۰
    • کشک خشک گوسفندی ۲۵۰۰۰

    بهترین نوع کشک خشک

    چطور فروش بهتر این کشک را تجربه کنیم

    چنانچه قسط خرید و فروش بهترین نوع کشک خشک را داشته باشید.و در این کار تصمیم گرفته اید فروشنده ای متمایزباشید, بهتر است تنوع محصولی را بالابرده و همچنین ذائقه مردم منطقه خود را شناسایی کنید.چون مشتریان به شدت احتیاج به محصولی دارند که از آن لذت ببرند و نیاز آنها برطرف شود به همین منظور قبل از سفارش یک برآورده در این دو موضوع داشته باشد که با کمی سوال و جواب از مشتریان به جواب دلخواه خود خواهید رسید.

    بهترین نوع کشک خشکنحوه فروش این مجموعه

    دراین سایت ما توانسته ایم بر اساس نیاز مشتریان خود انواع تنوع محصولی را گرد هم بیاوریم و یکی از بزرگترین بازارچه های کشک و انواع قره قروت را برای ایرانیان و دیگر مردم دنیا که کشک را می شناسند فراهم نمائیم.
    برای فروش عمده خود می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و اطلاعات لازم از نحوه سفارش خود را جویا شوید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای