کشک مایع 450 گرمی

پخش عمده انواع کشک مایع درجه یک

  • کشک یکی از محصولاتی است است که فروش بالایی داشته و افراد زیادی خواهان آن هستند این محصول فوق العاده توسط مجموعه بزرگ کاشکینو به فروش می رسد شما می توانید بهترین و خوشمزه ترین کشک ها را از مجموعه ما تهیه کنید در انتخاب محصولات به شما کمک زیادی خواه کرد پخش عمده انواع کشک مایع توسط این مجموعه با کمترین قیمت انجام می گیرد.

    کشک مایع 450 گرمی

    کشک را بهتر بشناسیم

    کشک خشک بسته بندی

    کشک خشک دارای بالاترین سطح از پروتیئن حیوانی است. از این رو منبع خوبی برای کودکان در حال رشد می باشد. همچنین برخی افراد به دلیل عدم تحمل لاکتوز نمی توانند از شیر استفاده کنند. مصرف کشک گزینه مناسبی برای این افراد به منظور دریافت مواد مغذی موجود در شیر می باشد. اگرچه در فرآیند خشک کردن کشک, مقادیری از ویتامین B2 آن کاهش پیدا می کند, با این حال این نوع کشک از منابع سرشار از کلسیم و پروتیئن به شمار می رود. پروتئین موجود در این ماده غذایی به خوبی و با سرعت بالایی جذب بدن می شود. یکی از مهمترین خاصیت های کشک خشک, فاقد چربی بودن آن است. از این رو مصرف این ماده غذایی برای افراد مبتلا به چربی خون بالا نیز بلامانع می باشد.

    در کشک هیچ گونه مواد قندی موجود نیست لذا برای رژیم لاغری مفید است. استفاده از مقداری کشک قبل از غذا موجب کاهش اشتهای افراد می شود و از آنجا که محتوای مواد سفید نیرو بخش می باشد و هیچ گونه مواد قندی در آن نیست باعث چاقی نمی گردد .

    کشک حاوی اسد امینه است

    کشک خشک بسته بندی

    کشک حاوی تمامی اسید آمینه های مورد نیاز بدن است و همچنین می دانید پروتئین نقش مهمی در بدن دارا می باشد و کمبود آن عوارض زیادی دارد . مهم ترین نقش پروتئین ها در بدن حفظ بافت ها و تولید آنها است ، لذا چون بدنسازان علاقه به پرورش اندام و تقویت عضلات دارند باید بدانند که با ورزش های سنگین نیاز به پروتئین افزایش می یابد در نتیجه  ورزشکاران و بدنسازان باید کشک را در وعده غذایی یا میان وعده همراه آجیل و تخم مرغ میل نمایند

    جهت سوختگی ناشی از آفتاب و لکه های قهوه ای ناشی از آن مخلوط کشک و آبلیمو مفید است این ترکیب را روی قسمت آسیب‌دیده پوست گذاشته و بعد از خشک شدن آن را شستشو دهید. جهت درمان هر روز این کار را ادامه دهید.

    همچنین ترکیبی از زردچوبه و کشک هم برای درمان آفتاب‌سوختگی مفید است این دو ماده را با یک دیگر ترکیب نمایید و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست آسیب‌دیده بماند و پس از خشک شدن آن را با آب سرد شستشو دهید.

    در صورت آفتاب سوختگی ، کشک باعث خنک شدن می شود و از جمله موارد ، پوست را دوباره مرطوب می کند. در اینجا باید کشک را مستقیماً روی پوست قرار دهید ، اما فقط بگذارید ده دقیقه کار کند تا خشک نشود. کوارک نه تنها برای آفتاب سوختگی بلکه برای پوست های خیلی خشک می تواند به تسکین احساس تنش و تسکین پوست کمک کند. گزش حشرات را می توان با کشک نیز خنک کرد.

    قیمت عرضه انواع کشک

    کشک خشک بسته بندی

    این روزها صادرات انواع کشک به کشورهای مختلف بسیار زیاد شده است این مجموعه طی چندین سال گذشته انواع کشک را به کشورهای مختلفی صادر کرده و سعی دارد علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی نیاز بازارهای خارجی هم رفع کند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای