کشک زرد

نمایندگی فروش عمده کشک زرد

  • کشک زرد به نمونه کشک های خالص و با کیفیتی گفته می شود که به صورت محلی و با نیروی انسانی تولید می شوند.دراین نمایندگی انواع کشک زرد محلی از مناطق مختلف ایران در حجم بالا به فروش می رسد.

    انواع کشک زرد محلی و کارخانه ای

    کشک زرد محلی

    کشک به دلیل اینکه از شیر گاو و یا گوسفند تهیه می شود و بعد از چندین فرآیند تبدیل به کشک خشک و یا کشک نرم می شود چنانچه خالص باشد دارای رنگ و بوی خاص و منحصر به فردی می باشد. زرد بودن و مغزپرتراکم آن کاملا نشان از کیفیت بالای محصول میدهد.

    ویژگی کشک خب

    چنانچه قصد خرید کشک اصل را داشته باشید چند نکته را باید در نظر بگیرید که بتوانید یک محصول خالص و با کیفیت را خریداری نمائید.محصول خالص کشک زرد براساس کیفیت آن قیمت گذاری می شود. در نمونه خالص آن چند ویژگی بارز به چشم میخورد

    1. رنگ کشک به زردی می گراید
    2. بوی مطبوعی ازآن در فضا پخش می شود
    3. مغز کشک از ریز دانه های توخالی زیادی تشکیل شده است.
    4. به راحتی درآب حل نمی شودکشک زرد

    انواع کشک زرد کارخانه ای

    کشک زرد کارخانه ای نمونه ای دیگر از کشک به حساب می آید که در نمونه کشک خشک تولید می شود این کشک ها در طرح های متنوعی در بازار تولید دید می شوند.

    در نمونه کشک های کارخانه ای شاهد تولید دو نمونه کشک زرد هستیم که این دو نمونه کاملا باهم در رنگ متفاوت هستند.

    کشک زرد

    کشک خشک خالص که به صورت کارخانه ای تهیه می شود بدون مواد افزودنی تهیه می شود و صددرصد خالص می باشد.مانند کشک محلی

    کشک شیرین بیان برای تهیه آن از ترکیب شیرین بیان استفاده می شود که رنگ کشک به زردی می رود . علت استفاده از شیرین بیان در کشک این است که تاثیر زیادی بر دستگاه گوارش  و درمان کننده ورم معده و زخم معده می باشد. شیرین بیان با ترکیب خود با کشک روند تسریع بیماریهای گوارشی را کاهش میدهد و بر روی بهبود سرطان معده تاثیر زیادی را خواهد داشت.کشک زرد

    فروش عمده کشک زرد

    فروش عمده محصولات کشک زرد و انواع نمونه های دیگر کشک، در بازار کشک و قره قروت ایران (کشکینو)صورت می گیرد.خریداران انواع کشک و قره قروت می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر وهمچنین اطلاع از مراحل خرید خود با مشاورین این مجموعه تماس گرفته و مراحل را جویا شوند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای