کشک نرم

مرکز پخش کشک مایع پاکتی

  • همانطور که می‌دانید کشک جز محصولاتی است که می‌تواند فواید فوق العاده ای برای بدن داشته باشد این محصول شگفت انگیز توسط بهترین تولید کنندگان در حال تولید می باشد ما به عنوان مرکز پخش کشک مایع پاکتی سعی داریم بهترین نوع ان را به شما ارائه کنیم.

    کشک مایع 450 گرمی

    کالری کشک چقدر است؟

    در کشک هیچ گونه مواد قندی وجود ندارد؛ بنابراین مصرف این ماده برای رژیم لاغری مفید است. همچنین کالری کشک کم بوده و استفاده از مقداری کشک قبل از غذا، موجب کاهش اشتها می‌شود و از آنجا که محتوای مواد سفید کلسیم دار آن نیرو بخش است و هیچ گونه مواد قندی در آن نیست، از اضافه وزن و چاقی مفرط جلوگیری می‌کند.

     خواص کشک برای بدنسازی

    داستان خوشمزه کشک فقط به کلسیم آن ختم نمی‌شود؛ یکی دیگر از خواص کشک این است که کشک حاوی تمام اسید آمینه های مورد نیاز بدن است؛ چه پروتئینی بهتر از کشک ! قطعا می‌دانید که مهم ترین نقش پروتئین ها در بدن حفظ بافت ها و تولید آن‌ها است؛ چون بدنسازان به پرورش اندام و تقویت عضلات خود علاقه دارند؛

    باید بدانند که با ورزش های سنگین نیاز به پروتئین در بدن آن ها افزایش پیدا می‌کند؛ در نتیجه ورزشکاران و بدنسازان باید کشک را در وعده غذایی یا میان‌ وعده های خود همراه آجیل و تخم مرغ میل کنند.

    عرضه کنندگان کشک مایع پاکتی

    ما جزء یکی از عرضه کنندگان انواع کشک مایع پاکتی در ایران هستیم و سعی داریم آن را در بسته بندی های مختلف از جمله ۱۰۰۰ گرمی بین تمامی مشتریان ومصرف کنندگان پخش کنیم تنها هدف این مجموعه رضایت مشتریان است و قطعاً شما از بابت محصولی که می‌خواهید بخرید نگرانی نداشته باشید

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای