فروش کشک گرد

مرکز فروش کشک گرد بزرگ ـ متوسط ـ کوچک

  • کشک گرد مهمترین نمونه کشک در ایران است که در بازار به وفور یافت می شود.
    این نمونه کشک با طرح گرد در اندازه های بزرگ ـ متوسط ـ کوچک تولید می شود
    مرکز اصلی فروش کشک گرد که به صورت کارخانه ای می باشد در مشهد است و در نمایندگی های معتبر فروش و یا فروشگاهای اینترنتی و لبنیات فروشی ها با قیمت های مناسب به فروش می رسد.

    انواع کشک گرد

    کشک گرد از قدیم الایام در ایران تولید می شده است که در تهیه این کشک در ابتدا به صورت خانگی و محلی توسط زنان روستایی از ماست چکیده شده بدست می آمده است.

    در تولید کشک گرد رفته رفته با شناخته شدن خواص عالی و کاربری آن کشک یک محصول بی نظیر برای جذب کلسیم استخوان ها شناخته شد و به کمک علم این منبع سرشار از کلسیم و پروتئین روز به روز شناخته تر شده است.

    فروش کشک گرد

    پیشرفت این محصول باعث شد که تولید کنندگان دست به تولید متنوع تری بزنند مانند کشک های طرح دار و بسته بندی که دراین راستا می توان به کشک های گرد زیر اشاره نمود.

    • کشک دورنگ
    • کشک گرد موسیر
    • کشک گرد نعنا
    • کشک گرد قره قروتی
    • کشک گرد ساده
    • کشک ترش
    • کشک گرد کرفس

    فروش کشک گرد

    علاوه بر این طرح و مزه های دیگر نمونه کشک ها هم تهیه شد که آنها هم مشتریان خاص خود را دارند این کشک ها بیشتر به این دلیل تولید شدند که مشریان پر مصرف کشک تقاضای تنوع در مصرف را حس کرده بودند و ترجیح میدادند که کشک به صورت طرح و مزه دیگری با مواد مغذی دیگری را مصرف نمایند.

    محصولات دیگر کشک خشک گرد

    فروش کشک گرد

    تفاوت کشک کارخانه ای با کشک محلی

    این سوال همیشه بوده که کشک محلی و کشک کارخانه ای چه تفاوتی باهم دارند و چطور بتوانیم این دو محصول را از هم تشخیص بدهیم؟

    برای پاسخ به این سوال باید گفت کشک محلی به نمونه های ناهماهنگ و نامنظم و بزرگ کشک اشاره میکند که با دست تهیه شده اند و به صورت خالص با کشک و نمک تهیه و خشک می شوند. این نمونه کشک ها را چنانچه بخواهند ناخالص باشند تا حجم بیشتر ی به ود بگیرند به آنها آرد گندم زده می شود.

    1. کشک محلی در اندازه های بزرگ بیشتر تولید می شود
    2. تنوع مزه در آنها کمتر دیده می شود
    3. خالص بوده
    4. رنگ آنها کرم رنگ بوده
    5. قیمت بالاتر ی نسبت به کشک کارخانه ای دارند
    6. محدودیت تهیه در آنها دیده می شود

    کشک کارخانه ای در حجم بالا و به تنوع مزه و طرح در انها دیدهمی شود . برای خرید عموم جامعه  دارای قیمت پایین تری هستند و بههمین منظور به انها نشاسته فوق تصفیه پودری به انها زده می شود.

    اندازه ای متنوعی دارند که مخاطب حق انتخاب بیشتری در این زمینه دارد.فروش کشک گرد

    قیمت کشک گرد و انواع آن

    برای دریافت قیمت به روز کشک و قره قروت شما می توانید همین الان با یک تماس از قیمت های به روز این محصولات با توجه به شرایط بازار و همچنین میزان درخواست خود اطلاع یابید .

    قیمت محصولات کشک با توجه به نوع محصول و همچنین میزان سفارش از درب کارخانه تعیین می شود که برای دریافت قیمت به روز و ثابت این محصولات می توانید با واحد فروش مشاوره گرفته و قیمت نهایی را دریافت نمائید.

    فروش کشک گرد

     کشک گرد برای صادرات مناسب است؟

    • بله

    کشک گرد به دلیل چرخش راحت در دهان و داشتن اندازه های گوناگون بسیار مناسب برای صادرات می باشد که دراین نمونه کشک ها ما شاهد ارسال بار به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای هستیم که در بسته بندی های ۵ و ۱۰کیلویی این مهم انجام می شود.

    در ارسال این نمونه کشک ها چه به صور خالص و یا ناخالص مشتریان باتوجه به سلیقه خود این محصول را تولید نموده تا نیاز هر کشوری را بتوان با شرایط و سلیقه آن کشور تامین نمود.

    کشک را در حال حاضر به کشورهای همسایه مانند افغانستان, پاکستان و عراق صادر نموده ایم و علاوه بر انواع کشک خشک توانسته ایم کشک مایع را به مالزی و دیگر کشورها مانند کانادا نیز ارسال کنیم و برای هموطنان مقیم این کشورها حس ایرانی بودن را دو بار منتقل  کنیم.

    فروش کشک گرد

    خط تولید کشک گردخشک و مایع

    در تهیه کشک خشک گرد استفاده از دستگاههای مکانیزه بزرگ و همچنین استرلیزه شده یک عامل مهم در تولید کشک خشک کارخانه ای می باشد. در ابتدا شیر رادر دیگ های بزرگ ریخته و با حرارات زیاد جوشانده و تبدیل به ماست نموده سپس ماست را در حوزچه های با پارچه های نخی ریخته تا آب آن گرفته شده و خب خمیره آن بدست بیاید, سپس این خمیره را در دستگاه خمیرکن ریخته و بوسیله دستگاه قالب گیری آن را در قالب گرد و طرح های دیگر تولید می کنند.

    در تهیه کشک مایع از کشک خشک محلی استفاده می شود.
    در این مرحله کشک را در ۳ مرحله شستشو داده و سپس جوشانده و خوب تصفیه میکنند این عمل باعث می شود که کشک تمیزوعاری از هر میکروب و یا آلاینده ای شود .سپس آن را دوباره جوشانده و در بسته های شیشه ای و یا پاکتی بوسیله دستگاه بسته بندی میکنند و به بازار عرضه می شود.

    فروش کشک گرد

    نشانه های یک کشک گرد اصل

    یک کشک خوب از جنس بد در چند نکته می توان آن را تشخیص داد

    رنگ: رنگ کشک کرم و سفسد کرم می باشد

    مغز کشک دارای تراکم و بافتهای و شیارهایی می باشد

    بوی کشک تازه و تا حدی بوی شیر میدهد.

    آیا کشک دارای تاریخ انقضا است ؟

    برای پاسخ به این سوال باید گفت که: بله

    کشک چنانچه نرم باشد مدت نگهداری آن حدودا در یخچال ۱ ما تا ۲ ماه می باشد.

    کشک کاملا خشک درحدود ۱ تا دوسال مدت زمان نگهداری در فضای خشک بیرون از یخچال را دارد..

    کشک مایع را به مدت یک هفته بعد از باز شدن درب آن می توان استفاده نمود.

    کشک ساییده شده چیست؟

    به نمونه کشک هایی که از مخلوط شیر گوسفند و شیر گاو تهیه می شوند و به صورت قالب های خشک می باشند و توسط مرد محلی تهیه می شوند را [highlight color=”yellow”]کشک ساییده می نامند[/highlight]

    این نمونه کشک ها به دلیل خالص بودن برای تهیه و تبدیل شده به کشک مایع بسیار مناسب بوده و برای سابیده شدن تولید و وارد بازار شده اند.

    از این نمونه کشک ها بیشتر کشک سابی ها استفاده میکنند.

    کشک سائیده شده برای مصرف خانواده و همچنین ورزشکاران بسیار سفارش میشود چرا که از خواص بیشتری برخورداراست و عملکرد سالم بدن را تسریع می کند.فروش کشک گرد

    مرکز فروش کشک گرد و انواع آن

    همیشه برای خرید یک محصول کامل و اصل دچار این سوال بوده ایم که از کجا بخریم که محصول تقلبی به ما نداده باشند ؟

    برای پاسخ به این سوال باید گفت که بهترین گزینه ها برای خرید یک محصول اصل از فرع می تواند از این منابع باشد:

    1. فروشگاه های لبنیاتی بزرگ
    2. فروشگاه های بزرگ محصولات طبیعی
    3. سایت های معتبر تخصصی

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]این سایت به عنوان یکی از بزرگترین سایتهای تخصصی که فقط در حوزه کشکو قره قروت فعالیت میکند با دارا بودن ۷۰نمونه کشک وقره قروت می تواند هر نمونه محصول با هر قیمت و توان خرید مشتری را دراختیار خریداران عمده قرار بدهد و قیمت های به روز این محصولات را از این سایت مطلع شد.[/box]

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای