کشک عشایری

مرکز فروش کشک عشایری عمده

  • شنیدن اسم کشک عشایری قلبن برای هر ایرانی یادآور بختیاری ها با لباسهای زیبا و فرهنگی اصیل و غنی را به همراه دارد.که پشت بند آن محصولاتی اصیل و ارگانیک تولید می کنند.

    کشک عشایری امروزه در همه جا پیدا نمی شود چرا که این محصول توسط بومیان منطقه های خاصی از ایران تهیه می شودکه به دلیل کم بودن حجم تولید نمی توان به راحتی به آن دسترسی داشت. و چنانچه این نمونه کشک  پیدا شود دارای قیمت بالایی می باشد.

    کشک عشایری

    فواید کشک

    • جلوگیری از پوکی استخوان و همچنین ترمیم کننده شکستگی استخوان
    • ضد عفونی کننده دستگاه گوارش و روده ها
    • افزایش انرژی بدن
    • عضله سازی برای ورزشکاران
    • افزایش طول عمر سلولهای بدن
    • کند کردن پیری پوست
    • مناسب برای رژیم لاغری
    • پیشگیری از سرطان

    کشک از فرآوردهای لبنی محسوب می شود که منبع اصلی آن شیر گاو ویا گوسفند می باشد.کشک از دوغ تهیه می شود که بعد ازجوشانده شدن در پارچه های نخی ریخته می شود تا آب آن کامل گرفته شود سپس به صورت قالب های  دستی و در نمونه ای کارخانه ای به صورت قالبهای یکدست ماشینی روانه ای خشک کن با دستگاه می شوند.کشک عشایری

    خصوصیات یک کشک خوب

    1. بوی مطبوع
    2. رنگ کرم و سفید شیری
    3. بافتی تراکمی در مغز کشک
    4. ماندگاری مناسب
    5. نمک مناسب و متعادل
    6. اندازه ای مناسب برای دهان

    پیشنهاد می کنیم برای خرید این محصول خاص و پر انرژی از فروشگاهها و فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید.کشک عشایری به راحتی از تقلبی ان قابل تشخیص نیست.به همین دلیل اگر به دنیال خرید کشک ارگانیک هستند می توانید کشک عشایری کشینو را امتحان کنید.

    کشک عشایری

    فروش کشک عشایری

    کشک های ارگانیک از سابقه ای بسیار زیادی از گذشتگان ما به ارث رسیده است یک محصول کمیاب و با کیفیت قلمداد می شود .شما می توانید برای فروش عمده این محصول به صورت مستقیم  از طریق این سایت اقدام به گرفتن اطلاعات لازم در این زمینه بکنید. و با اطمینان بیشتر ی محصول خود را خریداری نمائید.

    قیمت مناسب  این محصول از این مرکز امکان سود بیشتری را برای مشتری عمده در برخواهد داشت .

    کشک عشایری

    انواع کشک عشایری

    این نمونه کشک ها دارای طرحهای محدودی هستند که همگی تنها وجه اشتراک انها عاری بودن از هرگونه مواد افزودنی و یا نگهدارنده می باشند.نمک تنها ماده افزودنی این نمونه کشک می باشد که به دلیل سریعتر خشک شدن و همچنین برای کپک نزدن به کشک زده می شود.

    1. کشک مستطیلی
    2. کشک گرد
    3. کشک مثلثی
    4. کشک استوانه ای
    5. کشک دوسرپیچ
    6. کشک مستطیلی پونه ای کوهی

    کشک عشایری

    قیمت انواع کشک

    کشک را براساس کیفیت آن قیمت گذاری می کنند کشک های کارخانه ای به دلیل حجم بالای تولید و اضافه کردن نشاسته به انها دارای قیمت پائین تری نسبت به کشک عشایری هستند.این نمونه کشک کارخانه ای دارای تنوع زیادی می باشند که از لحاظ خواص با کشک عشایری تفاوت کمی دارند. و این دلیل بر استفاده کردن از این نمونه کشک نمی شود چرا که ماده اولیه هر دو نمونه کشک شیر می باشد که خواص یکسانی را به کشک میدهد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای