کشک مایع دهکده خرم

قیمت کشک مایع دهکده خرم صادراتی

  • قیمت کشک مایع دهکده خرم با توجه به کیفیت و اندازه ای آن متفاوت استه‌ایران به عنوان قطب تولید کشک خشک و کشک مایع می باشد که به کشورهای خاورمیانه و دیگر کشورها صادرات این محصولات رادارد.

    کشک مایع دهکده خرم از کیفیت بالایی برخوردار است که در بسته بندی های گرمی پاکتی تا بسته بندی های شیشه ای و فله محصولات خودر اعرضه و به بازار ارسال می کند.

    کشک های شیشه ای و پاکتی هر دو از یک مواد پر می شوند و از نظر کیفیت یکسان هستند.کشک مایع دهکده خرم

    انواع کشک گرمی دهکده خرم

    کشک خرم با تنوع بسته بندی پاکتی توانسته است در بهزار های جهانی نیاز متقاضیان خود را جلب نماید که این خود نشان از شناخت و سلیقه مشتریان بوده که طی سالیان فعالیت خود این مهم را انجام داده است در زیر به چندین نمونه محصول پر فروش این مجموعه به صورت تیتر وار اشاره می کنیم

    1. کشک ۲۲۰گرم مایع پاکتی
    2. کشک۴۸۰گرم پاکتی
    3. کشک۶۰۰گرم شیشه ای
    4. کشک ۱ کیلویی
    5. کشک ۲۱۰گرم شیشه ای
    6. قیمت به روز کشک مایع دهکده خرم

    باتوجه به شرایط بازار و همچنین نوسانات قیمت شیر کهماده اصلی تشکیل دهنده کشک می باشد نمی توان قیمت نهایی و ثابتی را نرخ گذاری نمود به همین منظور برای دریافت لیست قیمت به روز انواع کشک مایع می توانید همین حالا با واحد فروش تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود رادریافت نمائید.کشک مایع دهکده خرم

    آیا پاکتهای پلاستیکی کشک مایع مضر هستند؟

    با جرات و با اطمینان عرض می کنیم که جنس این مواد از پلاستیک های درجه یک (پلی اتیلن )بوده  که با دارا بودن لایه محافظ باعث می شوند که هوا از آنها وارد کشک نشده و عمر کشک را به همان کیفیت روز تولید حفظ کنند این پاکتها دارای مقاومتی و حالت پذیری عالی در بابر گرما و سرما هستندو ودر بخش صادرات به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند بهتر از کشک مایع شیشه ای امکان جابه جایی دارند چرا که

    • سبک تر شیشه هستند
    • ماده اصلی کشک با همان کیفیت را نگهداری می نمایند
    • قابلیت حمل راحتر
    • قیمت پایین تری نسبت به شیشه دارندکشک مایع دهکده خرم

    کشورهای متقاضی کشک مایع دهکده خرم

    کشک مایع به کشورهای اروپایی صادر می شود و علاوه بر این به کشورهای همسایه ارسال بار کشک به صورت مایع و خشک فراهم بوده است. طبق آمار گمرک ایران سالانه ۳ هزار تن کشک خشک و مایع صادرات برای کشورهای دیگر ایران داشته است که این به اقتصاد کشور تاثیر مثبتی گذاشته است.

    کشک دهکده خرم نمایندگی های در کشورهای دیگر چون استرالیا،دبی،هلندو کانادا در این خصوص دارد که به راحتی می توان خرید خودر ا از طریق این نمایندگی ها صورت داد.

    کشک مایع دهکده خرم

     نحوه ارسال صادرات کشک مایع دهکده خرم

    صادرات کشک مایع نیز مانند سایر محصولات غذایی دارای یک سری روال اداری می باشد که از مهمترین آنها داشتن گواهی بهداشت و سلامت ارزش غذایی می باشد.کشک بهد از تولید و به میزان سفارش مشتری بسته بندی کارتن و شیرینگ می شود و بعد از ثبت اظهار نامه صادراتی و شناخت مقصد در کارتینر پلمپ شده و توسط مامورین گمرک برای مقصد آماده حرکت می شود.

    تمام این مراحل از طرف خود مشتری انجام شده که مجموعه ما می تواند کارهای صادراتی را انجام و بار راپلمپ شده به مشتری تحویل دهد.

    کشک مایع دهکده خرم

    قیمت کشک مایع صادراتی

    برای تائین قیمت در خارج و بحث صادرات عوامل زیر تاثیر گذار هستند که قیمت را بر اساس این موارد محاسبه می کنند ،‌شرایط دیگری هم در این امر حائز اهمیت است برای مثال مشتری خود خرید را از درب کارخانه انجام میدهد و  هزینهای جانبی آن را خود تقبل می کند.

    • کشور مقصد
    • نوع بسته بندی
    • میزان سفارش
    • نوع محصول بر اساس وزن

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای