قیمت کشک صنعتی

قیمت کشک صنعتی در بازار

  • قیمت کشک صنعتی آن هم به صورت خرده فروشی چند؟ شایداین تنها سوالی است که همیشه و بخصوص در شرایط حاضر ایران ذهن هر خریدار کشکی را به خود جلب کرده باشد.

    بهتر است همین ابتدای کار به این سوال پاسخ بدهیم که اصلا کشک صنعتی خب هست؟!!! کیفیت دارد ؟و آیا اینکه می گویند پر از نشاسته است صحت دارد یا خیر ؟

    قیمت کشک کارخانه اییابتدا به این سوالات پاسخ داده شود تا به قیمت انواع کشک کارخانه ای هم برسیم:

    کشک کارخانه ای چیست؟

    به بیان ساده و خلاصه کشکی که تمام مراحل تهیه آن از زمانی که شیر به کارخانه آورده میشود تا زمانی که در بسته بندی های کارتنی و کیسه ای قرار میگیرد.توسط دستگاههای مکانیزه درست میشود و تمام این مراحل به صورت غیر مستقیم از دست انسان استفاده میشود که به کشک صنعتی یا کارخانه ای نامیده میشود.

    کشک کارخانه ای قیمت

    کیفیت و مواد افزودنی کشک

    کیفیت کشک کارخانه ای را براساس میزان نشاسته و آردی که به آن زده میشود تعیین می کنند.اما همانطور که میدانید نشاسته و آرد دارای خواص عالی هستند از جمله رفع گلو درد را داراهستند. اما چنانچه مصرف زیاد ازحد در هر ماده غذایی را داشته باشیم آسیب رسان است.

    این نمونه کشک ها در حجم بالا و به صورت یک اندازه و منظم تولید و به بازار وارد میشوند.کیفیت این نمونها زیر نظر بهداشت قرار دارد. هرچند ما شاهد تولید کشک زیر پله ای و بی کیفیت هستیم که متاسانه در هر محصول غذایی این مسئله تا حدودی دیده ایم.

    قیمت کشک کارخانه ای

     

    قیمت کشک صنعتی

    با توجه به نوسانات قیمت در این روزها،خوشبختانه ما توانسته ایم این محصول را با نرخی ثابت محاسبه کنیم و به بازار وارد کنیم.

    برای خرید عمده این محصول با توجه به میزان خرید و نوع کشک انتخابی می توانید با واحد فروش تماس بگیرید. اما قیمت خرده فروشی مابه قرار زیر است.

    قیمت کشک صنعتی

    برای مشاهده ریز قیمت دیگر محصولات اینجا کلیلک کنید.

    نوسانات قیمت کشک در ۵ماه اول ۹۷

    کشک هم بالاخره از این نوسانات به روز ایران در امان نمانده و کمی افزایش قیمت در شیر باعث شده که قیمت انواع کشک هم تا حدودی بالا رود.

    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]چنانچه قیمت خرده فروشی و یا عمده فروشی از قیمت کشک ایرانی پایین تر بود با ما تماس بگیرید.[/box]

     

    قیمت کشک صنعتی در بازار

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای