قیمت کشک

قیمت کشک دهکده نصر با فروش عمده مستقیم

  • دهکده نصر یکی از تولید کنندگان عمده کشک های خشک و مایع است که بهترین و خوش طعم ترین کشک ها را تولید می کند. این کشک ها بسیار مرغوب بوده و در تولید آن از محصولات لبنی بسیار باکیفیت استفاده می شود. کشک های دهکده نصر کاملا بهداشتی بوده و شما با خیالی راحت می توانید آن را مصرف کنید.
    این کشک ها ارزش غذایی فوق العاده بالایی داشته و بر روی بسته بندی کشک های دهکده نصر جدول ارزش غذایی این محصول را مشاهده خواهید کرد.قیمت کشک

    انواع کشک دهکده نصر

    کشک های دهکده نصر بسته بندی های متفاوتی داشته و از جمله انواع آن می توان به کشک شیشه ای، کشک بانکه و کشک پاکتی اشاره کرد. این کشک ها حجم های مختلفی داشته و شما می توانید با توجه به میزان مصرف کشک خود وزن مشخصی از این محصول را خریداری کنید.
    کشک های دهکده نصر غلظت بسیار بالایی داشته و شما می توانید این کشک ها را با آب ترکیب کرده و میل کنید. این کشک ها دارای تاریخ انقضا بوده و مهر وزارت بهداشت بر روی آن حک شده است.قیمت کشک

    قیمت کشک دهکده نصر

    کشک های تولید شده در دهکده نصر در انواع کشک پاکتی ۲۵۰ گرم، کشک پاکتی ۳۵۰ گرم، کشک پاکتی ۵۰۰ گرم، کشک پاکتی ۱۰۰۰ گرم، کشک شیشه ای ۲۵۰ گرم، کشک شیشه ای ۵۰۰ گرم، کشک شیشه ای ۷۰۰ گرم، کشک بانکه یک کیلویی و کشک بانکه دو کیلویی در بازار موجود می باشد.
    قیمت هر کدام از این کشک ها با توجه به نوع بسته بندی و حجم آن متفاوت می باشد. در صورتی که مصرف بالایی دارید می توانید این کشک ها را با حجم های بالا خریداری کرده تا از نظر هزینه ای برای شما به صرفه تر باشد.

    نحوه خرید کشک دهکده نصر

    نحوه خرید کشک دهکده نصر بسیار آسان بوده و شما برای خرید این محصول می توانید وارد سایت کشکینو شده و سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل نمایید. قیمت کشک
    کشک دهکده نصر یکی از مرغوب ترین کشک های تولید شده بوده که به صورت عمده به فروش می رسد. بسته بندی های کشک های دهکده نصر بسیار محکم بوده و شما می توانید این محصول را با خیال راحت تهیه نمایید. بر روی بسته بندی های کشک های نصر تاییدیه وزارت بهداشت و تاریخ انقضا وجود داشته تا شما از کیفیت این محصول مطمئن شوید. این کشک ها به صورت وکیوم شده بوده تا هیچ گونه آلودگی و یا رطوبتی در طی مراحل ارسال به آن نفوذ نکند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای