قره قروت پذیرایی

قیمت قره قروت فله کیسه ای | قره قروت ارزان کشکینولند

  • قیمت قره قروت کیسه ای در مجموعه بزرگ کشکینو بسیار ارزان و مقرون‌ به‌ صرفه برای خریداران عمده تلف فله می‌باشد. این قره‌ قروت عموماً برای مصرف کارخانه ها تولید و روانه بازار می‌گردد. گاهاً شناخت برخی محصولات کمک شایانی به انتخاب محصول مورد نیاز می‌نماید. از این‌ رو تولید کنندگان موظف هستند تا پاره‌ ای از توضیحات را در مورد تولیدات خود به مشتریان عرضه دارند.

    مجموعه بزرگ کشکینو، تولید و عرضه‌ کننده مستقیم بهترین قره‌ قروت و انواع کشک کارخانه‌ ای در ایران می‌باشد. این مجموعه سال‌ ها است که فعالیت خود را در امر تولید، توزیع و صادرات این دو محصول ایرانی آغاز کرده‌ است و به موفقیت‌هایی چشم گیری نیز دست یافته‌ است  .

    شناخت بهتر قره‌ قروت های تولید شده کشکینو

    قره‌ قروت با ترکیبات متفاوتی روانه بازار می‌گردد همین امر سبب شده کهقیمت قره‌ قروت کیسه ای و سایر محصولات مشابه در ایران متفاوت باشد. این تفاوت ترکیب و قیمت، خریداران را برای انتخاب بهترین محصول دچار مشکلاتی کرده‌ است. ما در این مقاله برای کمک به انتخابی درست، مطمئن و مقرون‌ به‌ صرفه به معرفی انواع قره‌ قروت های کارخانه‌ ای تولید شده در مجموعه کشکینو می‌پردازیم.

     قره‌ قروت خالص بدون نمک چه کاربردی دارد؟

    قیمت قره قروت

    کارخانه تولیدکننده این نوع تلف، واقع در استان خراسان انواع قره‌ قروت خالص را در دو رنگ قهوه‌ ای و عسلی بدون نمک تولید و روانه بازار می‌کند. این کارخانه برای پاسخ‌ گویی به نیاز صنایع استفاده‌ کننده از قره‌ قروت نیز، قارا ی فله را در دستور تولیدات خود قرار داده‌ است.

    تلف های خالص کشکینو، از آب پنیر تولید می‌گردد. پس‌از تولید و تکمیل فرآیند آن، قره‌ قروت های آماده را در ابعاد مختلف برش داده و در بسته‌ بندی‌ های گوناگون قرار می‌دهند. انواع قره‌ قروت بدون نمک ما به شرح زیر است:

    ۱. قره‌ قروت کیسه‌ ای فله‌ ی ۲۵ کیلویی ، مناسب مصارف تولیدی نظیر کشک دورنگ، کارخانه‌ های بستنی و لبنیات، کارگاه‌ های رنگرزی و …

    ۲. قره‌ قروت فله‌ ای شمشی ۱ تا ۱/۵ کیلویی مناسب مصارف صنعتی نظیر تولید کشک دورنگ، رنگرزی ها، مراکز پخش عمده، کارگاه‌ های بسته‌ بندی و …

    ۳. قره‌ قروت پذیرایی تک‌نفره

    ۴. قره‌ قروت نوشابه‌ ای

    ۵. قره‌ قروت تخته‌ ای ۱۸۰ گرمی

    ۶. قره‌ قروت تخته‌ ای ۹۰ گرمی

    ۷. قره‌ قروت تخته‌ ای ۴۵ گرمی

    ۸. قره‌ قروت بانکه ای

    ۹. و …

    قیمت قره قروت های فله کیسه ای و شمشی و قارا های بسته‌ بندی خالص کشکینو به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه، بسیار ارزان‌ تر از سطح بازار و سایر تولیدات مشابه است.

    قره‌ قروت کارخانه‌ ای سفید چیست؟

    قره‌ قروت ناخالص سفید معروف به کشک قره‌ قروتی، یکی دیگر از تولیدات کارخانه‌ ای در مجموعه ما به حساب می‌آید. هدف از تولید این قره‌ قروت ها پاسخ به نیاز مصرف‌ کنندگان و متقاضیان این قره‌ قروت ها در ایران و حتی جهان است. قره‌ قروت سفید کارخانه‌ ای از ترکیب آب پنیر، نمک، آب آشامیدنی و اسید سیتریک تولید می‌گردد.

    این قره‌ قروت را عموماً به‌ منظور استفاده در غذا تهیه می‌کنند. در اصل قره قروت سفید یا همان کشک قره‌ قروتی، مهم‌ترین چاشنی غذایی به حساب می‌آید. قیمت قره‌ قروت سفید در این سایت، به‌ مراتب بسیار پایین‌ تر از سطح بازار است. چرا که فروش این سایت با قیمت درب کارخانه انجام‌ می گیرد. در ادامه، انوع قره‌ قروت سفید را معرفی می‌کنیم :

    بهترین قره قروت

    ۱. قره‌ قروت فله‌ ای سطلی، مناسب رستوران‌ ها، غذا پزی ها و هیئت‌ های مذهبی و …

    ۲. قره‌ قروت سفید ظرفی در دو وزن ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۳. قره‌ قروت لیوانی سفید در دو وزن ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۴. قره‌ قروت سفید ساشه

    ۵. قره‌ قروت سفید سسی

    ۶. قره‌ قروت سفید نوشابه‌ ای

    ۷. آلوچه نوشابه‌ ای

    ۸. تمر هندی سسی

    ۹. آلوچه‌ های وکیوم هسته‌ دار و بدون هسته در چند وزن

    ۱۰. انواع لواشک پذیرایی برگی، رولی و …

    ۱۱. انواع دسر های فرآوری شده

    ۱۲. دسر سیب، آلو جنگلی و … فله در سطل‌های ۱۰ کیلویی

    ۱۳. لواشک فله

    ۱۴. آلوچه سرنگی در دو وزن ۲۴ و ۵۰ گرمی

    ۱۵. و …

    قیمت قره قروت ارزان صادراتی

    هدف اول از تولید یک محصول، پاسخ مناسب به نیاز داخل است. اما بی‌شک تنها هدف این نمی‌باشد، به‌ ویژه اگر آن محصول با نام و نشانه ایران شناخته شود. قره‌ قروت و انواع کشک با نام و برند ایران در کشور های دیگر شناخته می‌شوند.

    از این‌ رو تولید کنندگان این دو محصول، در مجموعه ما در تلاش بوده‌ اند که با کیفیت بالا این محصولات را راهی کشور های دیگر کنند. برای موفقیت در امر صادرات چند شاخصه از اهمیت بالایی برخوردار است. شناخت و رعایت این شاخص‌ ها در فرایند تولید و عرضه کمک بزرگی به راهیابی محصول به بازار سایر کشور ها و تداوم آن می‌کند.

    ۱. مواد اولیه مرغوب

    ۲. تنوع بالا

    ۳. کیفیت مناسب

    ۴. رعایت تمام متریال‌ های جهانی در تولید

    ۵. امکان تامین حجم بالا

    ۶. دسترسی آسان صادر کنندگان به محصول

    ۷. حمایت و پشتیبانی تولید کننده

    ۸. انتقال درست

    ۹. قیمت به‌ صرفه

    ۱۰. و …

    قیمت قره قروت کیسه ای و سایر قره قروت های ارزان را از طریق این سایت به دست آورده و خرید خود را با صرفه اقتصادی بالا و در زمان اندک انجام دهید.

    خوشبختانه مجموعه بزرگ ما با دانستن تمامی این اصول توانسته قره‌ قروت خالص و قره‌ قروت سفید تولید شده خود را با حجم انبوه وارد بازار های جهانی کند. گاهاً کارخانجات تولید کننده ما این دو محصول را با نام و برند درخواستی و بسته‌ بندی ویژه راهی کشور های هدف کرده‌اند.

    بازار اروپا و آمریکا دو بازار اصلی صادراتی انواع قره‌قروت بسته‌ بندی ایران می‌باشند. از سوی دیگر قره‌ قروت فله‌ ی ما نیز، که به منظور مصارف تولیدی عرضه می‌گردد، با حجم بالا راهی کشور هایی نظیر افغانستان و … می‌شود.

    قیمت قره قروت کارخانه‌ ای با فروش عمده

    قره قروت صادراتی

    بهترین راه برای کنترل قیمت محصولات عرضه مستقیم آن‌ ها می‌باشد. تولید کنندگان مجموعه ما برای حفظ قیمت اصلی محصولاتشان علاوه‌ بر فروش عمده این محصولات در تلاش بوده‌ اند با حذف دست دلالان این محصولات را با قیمت درب کارخانه به دست مصرف‌ کنندگان برساند.

    از این‌ رو اقدام به راه‌ اندازی سایت‌ های مستقیم فروش نموده‌ اند. کشکینو، از طریق این سایت‌ ها و با مدد از مشاوران خبره خود اقدام به توزیع محصولات خود کرده‌ است. شرایط فروش محصولات ما بدین شرح است:

    ۱. فروش عمده

    ۲. قیمت درب کارخانه

    ۳. امکان تامین حجم تناژ

    ۴. تخفیف از تناژ بالای ۳

    ۵. انتقال از طریق باربری به همه نقاط ایران و جهان

    ۶. پشتیبانی از زمان تماس با مجموعه تا زمان تحویل بار

    ۷. و …

    خریداران عمده و صادر کنندگان انواع کشک و قره ایرانی می‌توانند با تماس از طریق این سایت پاسخ تمامی سوالات خود را از مشاوران این مجموعه دریافت نموده و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند.

    قره قروت ارزان

    سوالات متداول:

    • آیا قره قروت محلی نیز در این سایت به فروش می رسد؟

    بله، تنوع قره قروت در این مجموعه بی نظیر است.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای