خرید کشک مایع

قیمت روز کشک مایع پاکتی

  • کشک را با کلسیم فراوان، فسفر و نمک می‌ شناسند کشک مادۀ مغذی است که فواید آن بسیار مشابه با شیر می‌ باشد. از این رو، در مصرف آن باید کوشید. البته اگر کشک کم نمک باشد مزایای استفاده‌ اش بیشتر است شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت روز کشک مایع پاکتی با ما تماس بگیرید.

    کشک و خواص متفاوت ان

    کشک پاستوریزه

    کشک دارای اسیدهای آلی سرشاری است. از این رو می‌ توان به عنوان یک ضد عفونی‌ کننده برای دستگاه هاضمه و همچنین روده کوچک و بزرگ استفاده نمود.کشک حاوی کلسیم و پروتئین غنی است بنابراین، خوردن آن برای افرادی که به طور مداوم دوست دارند از خوراکی‌ های غیرمغذی استفاده کنند، توصیه می‌شود کشک با آنکه حجم کمی از معده را پر می‌ کند اما احساس گرسنگی را تا حد بسیاری رفع می‌ کند

    در کشک کلسیم به وفور یافت می‌ شود و کلسیم از ویتامین‌ های ضروری بدن است که مصرف آن منجر به پیشگیری و یا کاهش پوکی استخوان‌ ها می‌ شود کشک به خودی خود یک ماده غذایی معجزه گر است. البته اگر نوع کم نمک آن مورد مصرف قرار گیرد. به مادران باردار همواره توصیه شده تا برای سلامت جنین از کشک در حجم کم و میزان نمک پائین استفاده کنند

    البته اگر مادران باردار همراه با کشک از بادمجان استفاده نمایند می‌ توانند تا حد زیادی جنین را از نقص‌ های حین تولد دور نگه دارند کشک در بردارنده تمامی خواص شیر و حاوی کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و بعضی از ویتامین‌های گروه ب است.مصرف کشک می‌تواند از پوکی استخوان پیشگیری کند ، کشک دارای کلسیم بالا و فسفر قابل ملاحظه‌ای است و به همین دلیل می‌تواند در پیشگیری از پوکی استخوان موثر باشد.

    فروش انواع کشک مایع

    کشک مایع

    این روزها صادرات انواع کشک به کشورهای مختلف بسیار زیاد شده است این مجموعه طی چندین سال گذشته انواع کشک را به کشورهای مختلفی صادر کرده و سعی دارد علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی نیاز بازارهای خارجی هم رفع کند افرادی که جهت صادرات احتیاج به این محصول در تناژ بالا دارند می توانند همین حالا از طریق کارشناسان فروش ما اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای