قیمت خرید کشک خشک ازمنطقه تولید

قیمت خرید کشک خشک ازمنطقه تولید

  • قیمت خرید کشک با توجه به کیفیت ومحل خرید می تواند متغییر باشد.تفاوت قیمتها در نواحی گوناگون با توجه به میزان هزینه هایی همون حمل و نقل و غیره،طبیعی است.به همین دلیل خرید از منطقه تولید کشک از استان هارمحاو بختیاری،برای خریداران همراه با امتیاز مناسب ترین قیمت است.قیمت خرید کشک خشک ازمنطقه تولید

    قیمت خرید کشک خشک

    در مورد ارقام ذکرشده در مورد انواع کشک های نرم و خشک،به خصوص در زمانهایی که بهای این اقلام پرنوسان است،می باید زمان انتشار این قیمت ها مد نظر قرار گیرد.

    این محصول در ابتدای سال با بهای کمتر از ۳۸۰۰۰ تومان عرضه می شد.اما در دومین ماه از پاییز در اوج قیمت قرار داشت. به گونه ای که بهای هر کیلو کشک خشک گوسفندی به صورت عمده ۴۶۰۰۰ تومان رسید.قیمت نوع درجه دو آن در دی ماه ۳۲۰۰۰ تا۳۵۰۰۰ تومان معامله گردیده است.

    قیمت خرید کشک خشک ازمنطقه تولید

    خرید انواع کشک

    محصول کشک در انواع گوناگونی می باشد.که با توجه به میزان نیازهرمشتری،صنایع کشکینو نیز آن را عرضه می نماید.متداولترین نوع این نمونه کشک ها کشک نرم گاوی می باشد.که نوع اعلا و ممتاز کشک نرم از نظر طعم و بی بو بوده است.بعد از آن کشک های نقلی گوسفندی که در رتبه دوم فروش قرار می گیرند.که بیشترین مصرف آن برای شب عید می باشد.

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]طبق بررسی های انجام شده کشک از لحاظ تاثیر بر روی بافت استخوانها و افزایش تراکم بافت استخوانی باعث بهبود استخوان بیماران پوکی استخوان می شود. [/box]

    قیمت خرید کشک خشک ازمنطقه تولید

    فروش مستقیم کشک

    کشکینو به عنوان یک عرضه کننده محصولات به طور مستقیم از منطقه تولید آن ها عمل می نماید.فروش کشک هم شامل این خدمات  است.خریداران راه راحتری را برای تامین کشک و قره قروت از قطب های تولید آن دارند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای