کشک نرم

قیمت انواع کشک نرم پاستوریزه

  • کشک نرم پاستوریزه یکی از محصولات تولید شده در کشکینو است که به دلیل استفاده راحت و طعم عالی دارای فروش بالایی در بازار می باشد. این محصولات کیفیتی صادراتی داشته و به اقصی نقاط کشور ارسال می گردد.

    قیمت انواع کشک نرم پاستوریزه در بازار مناسب بوده و شما می توانید این محصول را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری کرده تا این محصول ارزان تر برای شما تمام شود.

    روش تولید کشک پاستوریزه

    برای تولید این محصول مواد اولیه در دستگاه های صنعتی مخصوص و تحت حرارت بالا قرار گرفته تا تمامی میکروب ها و باکتری های آن از بین برود و محصولی کاملا بهداشتی به دست خریداران برسد.

    قیمت کشک صادراتی

    پس از تولید کشک، آن را در بسته بندی های وکیومی قرار می دهند. تولید بهترین کشک، آن هم با قیمت ارزان موجب افزایش فروش محصول باکیفیت ما شده است.

     

    انواع بسته بندی های:

    • وکیوم ساده و پذیرایی ۱۰۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی خالص
    • وکیوم پذیرایی ۱ کیلویی خالص
    • پذیرایی فله خالص
    • وکیوم ساده و پذیرایی ۲۰% آرد ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی صادراتی
    • و …

    این محصول صادراتی از بهترین کشک های موجود در بازار است. این محصول به صورت عمده و تناژ راهی کشور های دیگر من جمله کشور های اروپایی و آمریکایی می شود.کشک نرم

    فروش عمده صادراتی

    راه های متنوعی در بازار برای خرید و فروش محصولات ایجاد شده است. بی شک فروش عمده یکی از راه های کاهش قیمت و ارزانی محصولات می شود.

    مرکز فروش کشکینو علاوه بر فروش عمده کشک خشک، نرم، مایع و انواع قره قروت کارخانه ای، تمامی تولیدات خود را از طریق سایت های فروش مستقیم به قیمتی ارزات تر از سطح بازار در اختیار شما خریداران عزیر قرار می دهد.

    برای استعلام قیمت انواع کشک نرم پاستوریزه تنها کافیست با کشکینو تماس بگیرید. برای سفارش کشک نرم پاستوریزه به صورت عمده با شماره های موجود در انتهای صفحه در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای