قیمت انواع قره قروت در بازار

  • قیمت انواع قره قروت را براساس میزان فله ای یا کیلوئی بودن حساب میکنند.سایت کشکینو برای خرید عمده می تواند اطلاعات بیشتری به شما در این زمینه بدهد.شما میتوانید با کارشناس فروش این سایت برای خرید و فروش عمده تماس بگیرید.

     

    قیمت انواع قره قورت

    قره قورت بز

    قیمت قره قورتها متنوع است.که بر اساس کیفیت آنها درجه بندی میشوند. قره قورتها از انواع شیر حیوانی تهیه میشوند.اما پر مصرف ترین آنها قره قروت گوسفندی است.هر قره قورتی برای معالجه وپیشگیری از بیماری مناسب است.برای نمونه قره قورت بز برای تصویه کبد و تنظیم کبد بسیار جوابگو است.

    انواع قره قروت در بازار ایران  به شرح زیر است

    1. قره قروت بز
    2. قره قورت گوسفندی
    3. قره قورت گاو
    4. قره قورت شتر

    کمک به هضم غذا،مزه دار کردن غذا،جلوگیری از ریزش مو، کمک به بهبود و پاکسازی پوست و … از مواردی است که می توان از قره قورت به صورت تنقلاتی و یا در مصرف غذا بهره برد.

    استان چهارمحال و بختیاری و خراسان به عنوان مرکز انواع قره قروت در ایران شناخته شده اند و همواره مسافرانی که به این مناطق سفر میکنندبه عنوان سوغات این محصول را خریداری میکنند.

    قیمت انواع قره قورت

    قره قورت گوسفندی فله ای

    قره قروت در دوران بارداریقیمت قره قورت در بازار

     قره قورت دارای کلسیم بالا و پروتئین است. که برای مادران باردار بسیار لازم می باشد. خوشبختانه چربی پائین این خوراکی دلچسب ترش،بسیار پائین است. اما مادران باردار سعی کنند در ۳ ماه اول حاملگی استفاده کمتری از این محصول داشته باشند و در دوران باقی مانده به اندازه مصرف کنند که فشار شان پائین نیاید.

     

     

     

     

    مضرات مصرف زیادقره قروت

    • مصرف زیاد قره قروت به دلیل داشتن اسیدیته توصیه نمی شود چرا که مینای دندان را نابود میکند.
    • چنانچه قره قورت بیش از اندازه شور باشد از مصرف زیاد آن خوداری کنید.چرا که فشار خون را بالا می برد.در بعضی اوقات ازنمک زیاد برای درست کردن کشک بهره بر

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای