قیمت ارزان قره قروت مایع سفید برای کارخانجات کشک

  • قره قروت سفید یکی از انواع قره قروت های موجود در بازار است که به دو صورت مایع و جامد تولید می شود. قره قروت های مایع که با نام دوراغ نیز شناخته می شود دارای طعمی ترش مزه بوده و می توان از آن برای تهیه کشک نیز استفاده کرد. قیمت ارزان قره قروت مایع سفید برای کارخانجات کشک در سایت کشکینو وجود دارد.قره قروت مایع سفید

    فروش و پخش قره قروت سفید

    قره قروت های سفید به دو دسته قره قروت سفید جامد و قره قروت سفید مایع تقسیم بندی می شود.
    این قره قروت ها به رنگ سفید بوده و مزه ای ترش دارد. قره قروت های سفید از جمله قره قروت هایی است که در تولید آن از کشک و قره قروت استفاده شده است. این نوع قره قروت ها طعمی فوق العاده عالی داشته و می توان آن را به صورت تنقلاتی مصرف کرد.قره قروت مایع سفید
    فروش و پخش قره قروت سفید به صورت گسترده در فروشگاه کشکینو انجام می شود و این محصول به صورت عمده به داخل و خارج از ایران ارسال می گردد. قره قروت های سفید پس از تولید در بسته بندی های مختلف قرار گرفته و به صورت کیلویی به فروش می رسد. همچنین این محصول را می توانید به صورت فله ای از کشکینو خریداری کنید.

    برای اخذ نمایندگی فروش و پخش قره قروت های سفید تنها کافیست که با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

    سفارش قره قروت سفید از تولیدقره قروت مایع سفید

    برای سفارش قره قروت سفید از تولید می توانید وارد سایت کشکینو شده و سفارش خود را ثبت کنید. قره قروت های سفید به دلیل ظاهر وسوسه انگیز و طعم عالی، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.
    این نوع قره قروت ها هم به عنوان تنقلات و هم برای ترش کردن غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول لبنی جایگزین بسیار مناسبی برای لیمو و آبلیمو می باشد. قره قروت های سفید پس از تولید در بسته بندی های بهداشتی و محکم و در وزن های مختلف وارد بازار می شود. برای سفارش قره قروت سفید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و یا وارد سایت شده و سفارش خود را ثبت کنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای