قره قروت تهران

قره قروت تهران | پخش و تولید عمده قره قروت شمشی

  • قره قروت در طرح های متفاوت به شکل های و بسته بندی های متنوع خریدو فروش می شود که فروش قره قروت شمشی از طریق نمایندگی های مجاز صورت می گیرد.

    کاربرد قره قروت شمشی به این صورت است که مصرف کننده و یا فروشگاه می تواند آن را به صورت تکه های کوچک برش زده و به مشتریان جزئی خود با قیمت ارزانتری بدهد.

    استفاده از قره قروت شمشی و دیگر نمونه قره قروت ها در بازار درحال افزایش است چرا که به عوان چاشنی غذا از آن استفاده می شود، و به دلیل اینکه یک منبع پر از کلسیم است بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان ارگانیک طلب می باشد.

    قره قروت تهران

    ویژگی قره قروت اصل چه می باشد؟

    قره قروت خب به قره قروتی گفته می شود که بدون آرد که به عنوان یک افزودنی از آن یاد می شود در آن استفاده شود که در این نوع قره قروت باید دوغ و یا آب حاصل از چکیده ماست که تبدیل به انواع کشک می شود را به خبی چندین ساعت جوشیده شود و بعد از کم شدن حجم آن باید به صورت هم زدن آن را سفت نمود تا خب جامد شود و برای قلاب گیری آماده شود.

    یک قره قروت خب باید نشانهای زیر راداشته باشد :

    1. رنگ عسلی ،‌قهوه ای و یا نسکافه ای باشد.
    2. بوی ان باعث شود آب دهان سریع ترشح شود مانند بوی لیمو ترش.
    3. در بین دو انگشت که قرار می گیرد باید بعداز کمی مدت حالت لواشک چسبندگی داشته باشد.

    از قره قروت در چه غذاهایی استفاده می شود؟

    مصرف قره قروت به دلیل دارا بودن اسید لاکتیک درآن که از خود قره قروت به حساب می آید یک منبع عالی برای تصفیه خون که درآن PH خون را که باید در حالت تعادل بین ۷/۳۰ تا ۷/۳۴ باشد را تنظیم می کند این در شرایطی است که مصرف قره قروت کم باشد و به بدن آسیب نزند که برای مصرف کم و متعادل قره قروت آن را به صورت چاشنی در غذاهایی به کار می برند که از جمله این غذاها می توان به غذاهای زیر اشاره نمود.

    انواع آش مانند:

    1. آش رشته
    2.  آش دوغ
    3. آش کشک

    انواع خورشت ها مانند:

    1. خورشت مرغ
    2. خورشت فسنجان ملس
    3. خورشت قرمه سبزی
    4. خورشت لپه به جای نمک آن
    5. قلیمه ماهی ملسقره قروت تهران

    آیا قره قروت برای کبد چرب و چربی خون مفیداست؟

    خاصیت های قره قروت برای بدن به این صورت است که به دلیل دارا بودن کلسیم برای استحکام عضلات می شود به خاطر وجود کربوهیدرات و پروتئین که به رشد و نمو کمک می نماید. علاوه بر این قند لاکتوز موجود در قره قروت به دلیل فعل و انفعالاتی که طی می کند به یک قند طبیعی تبدیل می شود که برای افرادی که ن[highlight color=”yellow”]می توانند شیر رامصرف کنند[/highlight] به دلیل دارابودن قند لاکتوز موجود در آن می توانند از قره قروت و کشک استفاده نمایند.
    علاوه بر این چربی موجود در قره قروت بسیار کم و ناچیز بود که همین امر برای تمام ی افرد جامعه به خصوص کسانی که از چاقی و چربی خون رنج می برند مفید است.

    به همین منظور از قره قروت به دلیل دارا بودن کربوهیدرات و قند لاکتوز پایین برای افرادی که مبتلا به چربی خون و کبد چرب هستند توصیه می شود به میزان سفارش دکتر از این ماده غذایی در غذاهای خود بهره ببرند.قره قروت تهران

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]شایان ذکر است استفاده ازقره قروت به پیشگیری از ابتلا به سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند. [/box]فواید قره قروت

    • افزایش مقاومت بدن
    • پیگشیری از پوکی استخوان
    • رفع شوره سر

    مضرات قره قروت

    ازجمل مضرات قره قروت که پزشکان توصیه می کنند می توان به این موارد اشاره نمود:

    • هر محصول غذایی علاوه بر مفید بودن خود مضراتی را نیز دارد که قره قروت از این امر مستثنی نیست.
    • مصرف قره قروت زیاد باعت ضعف زیاد بدون و ایجاد افت فشار و حالت تهوه در فرد میکند.
    • علاوه بر آن باعث از بین رفتن مینای دندان به دلیل استفاده زیاد می شود.قره قروت تهران

    انواع قره قروت موجود در بازار

    در ایران که به عنوان بزرگترین تولید کننده قره قروت و انواع کشک شناخته شده است است می توان  قره قروت را به دسته های زیر تقسیم نمود.

    1. قره قروت محلی
    2. قره قروت کارخانه ای

    هر دو محصول به یک روش تهیه و به بازار  عرضه می شوند اما قره قروت محلی به دلیل تولید و حجم کم ان کمتر یافت شده و از قیمت بالاتری برخوردار است و قره قروت کارخانهای با دارا بودن علامت سیب سلامت و جدول ارزش غذایی یک محصول کاملا عالی و با کیفیت و قیمت ارزان برای خریدو فروش عمده به حساب می آید.

    از قره قروتهای متنوع کارخانه ای می توان به قره قروت های زیر اشاره نمود.

    1. قره قروت پذیرایی
    2. قره قروت ۸۰گرمی
    3. قره قروت تخته ای
    4. قره قروت شمشیقره قروت تهران

    مرکز پخش عمده قره قروت شمشی

    قره قروت شمشی نمونه ای ازقره قروت به حساب می آید که دارای وزن ۱ کیلو ۲۰۰گرم می باشد که شکل و فرم ان به صورت شمش و یا مکعب مستطیل می باشد .

    این نمونه قره قروت دارای دو نمونه طعم می باشد که به صورت ساده و به صورت تمشکی تیره تهیه و به بازار عرضه می شود قره قروت شمشی تنهادر کارخانه قره قروت طاب طاب در ایران با این مشخاص تولید می شود که توانسته است در حجم بالا و درتناژ به جهت صادرات به افغانستان و کشورهای دیگر و همچنین داخل کشور تهیه و عرضه بازار جهانی شده است.

    مرکز پخش این نمونه قره قروت درمشهد می باشد که خریداران عزیز می توانند این محصول را از درب کارخانه و به قیمت مستقیم از طریق مرکز اینترنتی پخش عمده قره قروت اینترنتی سفارش بدهند و یا برای خرید حضوری با مشاورین این مجموعه تماس بگیرند.

    قره قروت تهران

    سفارش مستقیم از تولید قره قروت شمشی به روش خرید اینترنتی از سایت کشکینو که یکی از تخصصی ترین سایت های عرضه کشک و قره قروت می باشد مزیت های دارد مانند:

    • کم شده هزینه به جهت پیدا کردن محصول مورد نظر در شهرک های صنعتی کل ایران
    • پرسود بودن خرید عمده از طریق اینترنتی به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده و حذف واسطه ها

    صادرات قره قروت به افغانستان

    در بین کشورهای همسایه ایران می توان به کشور افغانستان و پاکستان اشاره نمود که به عنوان بیشترین مصرف کنندگان قره قروت به حساب می آیند انواع قره قروت های موجود در ایران که در بالا به ان اشاره شده در بحث صادرات به خبی خود را در بین صادرات به این دو کشور و کشورهای دیگر باز نمود که از جمله کشورهای دیگری که این هدف را انجام می دهند می توان به کشور های اروپایی مانند انگلستان و آمریکا اشاره نمود که به صورت حجم بالا خرید خود را داشته اند.قره قروت تهران

    قیمت قره قروت در بازار چقدر است؟

    قیمت قره قروت شمشی و دیگر نمونه قره قروت های در تهران و دیگر کشورها با توجه به معیارهای مانند میزان حجم خرید و نوع قره قروت انتخاب شده  متغییراست.

    قیمت قره قروت محلی نسبت به قره قروت کارخانه ای بنا به کمی تولید و همچنین سختی تولید قره قروت محلی بالاتر بوده است که مشتریان خاص خود را دارد.

    قیمت قره قروت کارخانه ای در وزن ها و اندازهای که قره قروت دارد تعیین می شود مانند:

    • قره قروت ۸۰گرمی قلبی
    • قره قروت ۷ گرمی حبه ای
    • قره قروت ۲۰۰گرمی تخته ای
    • قره قروت لیوانی
    • و …

    قره قروت تهران

    به همین منظور برای تعیین قیمت قره قروت به صورت ثابت و قطعی نمی توان نظر قطعی داد و به صورت به روز باید این قیمت را جویا شد به همین منظور برای تععین قیمت قره قروت مورد نظر خود با مشاورین ایم مرکز به صورت رایگان مشاوره گرفته و خرید عمده خود را تکمیل نمائید.

    توجه به این نکته حائز اهمیت است که به همان اندازه که فروش قره قروت شمشی مورد استقبال در بازار است، فروش دیگر قره قروت ها نیز دارای حاشیه سود خبی می باشد.قره قروت تهران

    فروش قره قروت شمشی به چه صورت است؟

    فرو ش قره قروت در بازار عرضه و تقاضا دارای سود خبی است

    گرایش بیشتر مردم به غذاهای ارگانیک و سالم لبنی رو به افزایش است

    قره قروت روز به روز به عنوان یک چاشنی عالی برای غذا و همچنین مصرف تنقلاتی در حال گسترش می باشد و در بازار جهانی در حال شناخته شدن است و این خود نشان می دهد که این محصول غذایی جای خود را در بین مواد غذایی پرکاربد خود  روزانه درحال پیدا کردن است.

    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]فروش این محصول را می توانید از طریق این سایت در حجم عمده سفارش داده و برای اطمینان از نحوه خریدو ارسال بار اطلاعات لازم را از همین طریق با یک تماس از این مجموعه دریافت کنید.[/box]

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای