فروش کشک گوسفندی نقلی ایران

فروش کشک گوسفندی نقلی ایران

  • شاید سخت باشد که بتوان قیمت واقعی کشک خشک و انواع آن را که محصول سنتی ایران است به صورت یکپارچه قیمت گذاری کرد . چرا که این محصول به دلیل تهیه سنتی در اکثر مناطق شرق ایران دارای قیمتهای متنوعی می باشد.

    فروش کشک گوسفندی نقلی ایران

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]قیمت کشک را براساس خلوص مواد خام آن قیمت گذاری می کنند.[/box]

    اضافه کردن آرد،نشاسته و مواد افزودنی دیگر درجه کیفیت کشک را برای قیمت گذاری تعیین میکند.به همین منظور کشک های خام و اصیل را با قیمت متوسط بالای ۴۵۰۰۰تومان شروع قیمت میدهند که این قیمت در مورد کشک های سنتی عشایری است که با شیر گوسفند تهیه می شود. و قیمت کشک های کارخانه ای را از ۸۰۰۰ تومان به بالا قیمت گذاری در بازار می کنند.فروش کشک گوسفندی نقلی آغاز شد

     قیمت گذاری انواع کشک

      1. کشک گوسفندی
      2. کشک گاوی
    • کشک گوسفندی به دلیل کمتر یافت شدن در سال دارای قیمت بالای نسبت به کشک گاوی است و بیشترین استفاده آن برای ساییدن کشک و استفاده درآشپزی می باشد.فروش کشک گوسفندی نقلی ایران
    • کشک گاوی به دلیل رطوبت زیادی که دارد بیشتر به صورت دونم و نیمه خشک می باشد و برای مصارف روزانه و تنقلاتی استفاده می شود.

    فروش کشک گوسفندی نقلی ایران

    لیست قیمت محصولات ما

    این قیمتها براساس تومان و به وزن هر کیلو میباشد که برای فروش بالای ۱۰کیلو و عمده در نظر گرفته شده است .با توجه به تغییرات اخیر در قیمت شیر قیمت گذاری شده اند . چنانچه تغییر قیمت صورت گیرد از طریق همین سایت اطلاعات جدید رادراختیار عمده فروشان قرار میدهیم.

    فروش کشک گوسفندی نقلی ایران

    همانطور که میدانید سایت کشکینو به صورت فروش عمده محصولات خود را به فروش میرساند.تمامی لبنیات فروش ها و بنکداران ایران می توانند محصول مورد نظر خود را با حجم فروش بالای ۱۰کیلو برای خرید به صرفه تر درهزینه و در زمان با ما ۰۹۱۳۶۹۲۳۹۰۵ در تماس باشند و از کیفیت محصول با قیمت مناسب آن استفاده کنند.

    برای راحتری و اطمینان از خریدی مطمئن، مراحل اداری زیر طی می شود.

    1. تماس وارائه سفارش به واحد فروش ۰۹۱۳۶۹۲۳۹۰۵
    2.   ارسال فاکتور به مشتری
    3.  پرداخت وجه و ارسال عکس فیش پرداختی
    4. ارسال بار به مدت ۱ هفته کاری در سراسر ایران (در اصفهان حداکثر ۳ روز کاری)
    5.  پیگیری بار تا زمان تحویل به مشتری

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای