فروش کشک دورنگ ساده

فروش کشک مرغوب و تازه گوسفندی

  • فروش کشک مرغوب و تازه گوسفندی از بهترین کشک های موجود دربازار است. که با خریدی آسان و بدون واسطه از درب کارخانه انجام میگیرد. کشک گوسفندی  از انواع کشک در بازار می باشد. که با بهترین کیفیت شیر تازه گوسفند تهیه می شود.

    این کشک تازه در بازار ایران به صورت فروش عمده و اینترنتی عرضه می شود. که مشتریان برای خرید عمده انواع کشک گوسفندی ضمن انتخاب می توانند برای ثبت سفارش خود اقدام نمائید.

    کشک گوسفندی و ارزش غذایی آن:

    می توان گفت کشک برای کودکان،نوجوانان،سالمندان، زنان باردار و شیر ده و ورزشکاران یک خوراک بسیار مناسب است.

    در کل باید گفت لبنیات منبع کلسیم و پروتئین و ویتامین  A وB2 هستند.و در کشک خشک پروتئین بیشتر از سایر منابع ذکر شده موجود میباشد.و میزان بالایی در هر شرایط چه انواع کشک خشک باشد و چه مایع فراوان است و برای کسانی که در سن رشد هستند و سوخت و ساز بالایی دارند،بسیار مناسب می باشد.

    کشک مرغوب گوسفندی

    کشک مرغوب گوسفندی2

     

    یکی از سوالات رایجی که از ما پرسیده میشود و به عزیزان کمک میکند دانستن این موضوع است که :

    کشک چگونه خشک کنیم

    شاید هموطنان ما در خارج از کشور میل به مصرف کشک تازه و خانگی داشته باشند.که در ابتدای ساکن بهتر است از شیر تازه و مرغوب تهیه شود.چنانچه شیر مرغوب و اصل موجودنباشد،می توانند ماست را ۲ الی۳ روز بیرون از یخچال قرار داد تا ترش شود.سپس با ۱ لیوان آب کاملا هم زده و بر روی گاز قرار داده و با حرارت ملایم و هم زدن تا جوشیده شود. مراقب باشید ته نگیرد.کم کم رنگ آن کرم رنگ میشود و بافتی گلوله گلوله پیدا میکند.که بعد از سرد شدن می توان آن را فریز کرد و یا به صورت گلوله های کوچکی در اورد و مصرف نموند. این مراحل نیاز به زمان حداقل ۵ ساعته دارد و برای همه مقدور نمی باشد.که راه ساده تر آن خرید کشک عمده مرغوب به صورت اینترنتی با کمترین زمان ممکن است.که به دست مشتریان خودبرسانید.

    کشک خشک گوسفندی مرغوب

    پخش عمده کشک مرغوب و تازه گوسفندی

    فعالیت این سایت این امکان را برای ایرانیان مقیم دیگر کشورها و همینطور هم وطنان داخل ایران فراهم نموده تا برای مشتریان خود به صورت اینترنتی این محصول را فراهم نمایند.

    منبع: ikashk.ir

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای